2016-08-20

MONOLOG Z KSIĄŻKĄ W DŁONI *Selection Book*

Hej ho!
Sobota i wiecznie istniejący monolog tym razem z TAGIEM o serii Selekcja autorstwa Kiery Cass. Nominowała mnie Marta M. autorka bloga Books-my life, która również stworzyła ten TAG.  
Teraz mogę się przyznać, że nie czytałam ani jednej książki z serii. Mam jakieś przebłyski o czym to jest z rozmów i recenzji książek na innych blogach, ale na tym koniec, więc zobaczmy, co mi wyjdzie, zapraszam do zabawy!

Na początku musimy wybrać 10 książek, które losujemy do kolejnych pytań. Każda kategoria wymaga odpowiedniego bohatera, więc go również musimy wybrać z wcześniej wylosowanej książki, otwierając ją na pierwszej lepszej stronie i szukając imienia jakiegokolwiek bohatera. Yhh, chyba nie potrafię wyjaśniać. Jak nie rozumiecie to macie problem :P


źródło
Moje książki:
Więzień labiryntu
Kiedy odszedłeś
Jak u siebie
Fangirl
Kołyska
Sekretne życie pszczół
Dziewczyna z drużyny
Tajemniczy ogród
7 dni
Emma i Oliver

1. Miejsce, w którym odbędą się eliminacje

Akademik, szkoła i biblioteka. Tak, tak, wypadło na "Fangirl". Eliminacje wśród książek tego chyba jeszcze nie było! 

2. Król i Królowa

Mare z "Czerwonej Królowej" razem z  Thomasem z "Więźnia Labiryntu".
Jeśli ta para ma pełnić tylko rolę "jesteśmy ważni i potężni, no i ładnie wyglądamy, macie nas czcić cały dzień i noc". To nic z tego nie wyjdzie. Mare musi działać, nie usiedzi w miejscu przez minutę, a Thomas ma podobne zapędy.

3. Pokojówką zostanie...

Kez z "7 dni".
Ta, jakby dostała prace społeczne po swoich wyczynach w książce. Ale żadna praca nie hańbi, a pokojówka byłaby blisko wszystkich tych księżniczek i innych wpływowych osób, więc nie jest tak źle.

4. Gwardzistą będzie...

Henry z "Dziewczyny z drużyny".
Ta rola nie pasuje do Henry'ego, który za pewne nie powie tego nikomu i będzie wytrwale wypełniał swoje obowiązki. Jednak ja go nie widzę, jako stojącego i pilnującego porządku. 

5. Biuletyn poprowadzi...

Drew z "Emma i Oliver".
I to jest odpowiedni bohater książkowy na to stanowisko. Zabawnie, ciekawie i wiadomo, że całe wydarzenie na długo zapadnie w pamięci wszystkim gościom. 

6. Księciem szukającym swojej księżniczki zostanie

Karol z "Jak u siebie".
Ooo, ale nam się księciuniu trafił. Ładny to prawda, inteligenty, lecz czasem zapomina, że prawda jest najważniejsza. Jakoś mu się uda!

7. Eliminacje wygra

Lily z "Kiedy odszedłeś"
Dziewczyna potrafi walczyć o swoje życie, oczywiście potrzebuje wsparcia, jak każdy. Ale należą jej się gratulacje! Hip, hip, hurra!

8. Główną rywalką o zwycięstwo będzie

Marissa z "Kołyski".
I Lily i Marissa potrafią walczyć o swoje. Na pewno nie poddadzą się szybko. Więc będą największymi rywalkami, jakie widział świat.

9. Wesele nowej parze zorganizuje

May z "Sekretnego życia pszczół".
Lepsza byłaby August, ale nie będę narzekać, bo May również powinna poradzić sobie z tym zadaniem. Zapewne pojawiła by się symboliczna ściana z modlitwami za młodą parę, oraz naleśniki i pralinki (to były pralinki?). I było by cudownie!

10. Gośćmi pałacu zostaną, czyli nominacje

Zapraszamy serdecznie do zabawy:
Asik z bloga Z książką w ręce
Anię z bloga Skryta Książka
Klaudiaw41 z bloga Książki, recenzje, czytelnicy
oraz wszyscy chętni!

 Podołałam zadaniu? 
Według Was ci bohaterowie pasują na swoje stanowiska czy raczej nie. 
Zapraszam do dyskusji w komentarzach!

18 komentarzy :

  1. Według mnie podołalaś zadaniu :) pozdrawiam i zapraszam!
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy tag. Ja akurat czytałam trylogię Selekcji i tak sobie mi się podobała :P A z książek, które użyłaś czytałam tylko "Więźnia labiryntu" i masz rację, że Thomas nie ussiedziałby na miejscu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda
      Musiałoby się dużo zmienić u Thomasa, żeby wytrzymał tyle w spokoju :p

      Usuń
  3. To co napisałas pod numerem 7 najbardziej mi się spodobało <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sobie poradziłaś! Większości postaci nie znam, ale to pokazuje tylko ile książek jeszcze przede mną...
    PS. Nominowałam Cię do tagu na moim blogu i byłoby mi miło gdybyś chciała go wykonać ^^
    Pozdrawiam, Wiki x

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Tag! Szkoda tylko, że większości tych książek nie czytałam i nie za bardzo wiedziałam o co chodzi, ale i tak bardzo fajny Tag. :D
    Buziaki :*
    Fantastic books

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku znam tylko Mare i niestety ciężko jest mi sobie wyobrazić te eliminacje. Muszę nadrobić zaległości i dowiedzieć się czegoś o pozostałych postaciach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Już kilka razy czytałam ten tag u innych osób, ale za każdym razem wydaje się tak samo ciekawy! :) Niektóre wylosowane postacie śmieszą na nieodpowiednich dla nich miejscach, dlatego lubię ten tag :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Zabawy też nie brakuje. Przy okazji można na półce z książkami zrobić porządek :)

      Usuń
  8. Dziękuję za nominację! Tag świetny, więc pewnie go wykonam! ♥

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka