2016-09-27

LIKE TO - przegląd września

Hejka!
Pierwszy miesiąc roku szkolnego już za nami. Nowa szkoła, nowe znajomości, nowe obowiązki oraz nowe książki. Książek nigdy za wiele. Zapamiętajcie to - będzie na kartkówce :D
Myślałam, że będzie gorzej, ale udało mi się znaleźć czas na 11 w miarę na równym poziomie książek. (W nawiasach krótkie komentarze)
Oliver i zeszyt z marzeniami (niby Oskar i Pani Róża, a coś innego)
Pasjans (wow)
Never, never (nie zawiodłam się - tyle powiem)
Sklep w Paryżu (Sklep. w. Paryżu)
Antygona (lektura)
Baśnie Braci Grimm dla  dorosłych i młodzieży. Bez cenzury (powrót do dzieciństwa z większą dawką emocji)
Niebo nad pustynią (polska książka - OK)
Król Edyp (lektura)
Portret Doriana Graya (dzieło!!!)
Linia serc (moja Pani Tęcza mnie nie zawiodła)
Diabelskie Maszyny: Mechaniczna księżniczka  (wreszcie zakończyłam serię)

PIOSENKI MIESIĄCA

FILM MIESIĄCA

Jak urodzić i nie zwariować (2012)
Kilka małżeństw w tym samym czasie stara się o dziecko. Każda z młodych mam ma inny charakter i inaczej sobie wyobraża tę ważną, zbliżającą się nieubłaganie chwilę. Ich losy przeplatają się, przez co tworzy się wiele komicznych, zabawnych, ale też gwałtownych i wybuchowych scen.
Oglądnęłam ten film ze względu na pozytywnie zakręconą Rebel Wilson.
Idealna komedia na wieczór. Oglądajcie!









ODKRYCIE MIESIĄCA

Nie, to nie będzie kanał na Youtubie. Tym razem pragnę Wam przedstawić opowiadanie. Zasługuje na to zaszczytne miejsce, gdyż jest jedyne w swoim rodzaju i w pewnym sensie daje nowe światło na mitologię i wszystkich bogów greckich. Mowa tu o historii z Wattpada pod tytułem "Mity- Hades i Persefona". Aplikację pewnie znacie, gdyż wiele opowieści na niej zawartych jest napisanych na miarę bestsellera, a niektóre takowymi się stają. Uważam, że romans Kory i Hadesa również zasługuje na to wyróżnienie. Jest to jedno z nielicznych odpowiadań, które śledzę. Nie jest ta historia jeszcze zamknięta, cały czas pojawiają się nowe wątki, ale i tak zachęcam Was do jej poznania. Nie zawiedziecie się. :)

A jak Wam minął wrzesień? 

19 komentarzy :

  1. Właśnie przypomniałaś mi o filmie "Jak urodzić i nie zwariować". Już dawno temu miałam zamiar go obejrzeć, ale kompletnie o nim zapomniałam.
    Zainteresowałam się opowiadaniem, które podałaś z Wattpada. Przyznaję, że szukam ciekawych historii i z pewnością ta jest ciekawa. :)

    Pozdrawiam
    Book Prisoner! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę bardzo :P
      Zachęcam do czytania!

      Usuń
  2. Muszę w koncu wypożyczyć "Króla Edypa" :D
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  3. O, czytałaś "Antygonę". W tym roku również czeka mnie ta lektura. Zastanawiam się, czy warto ją czytać... Co o niej myślisz?
    Na mit o Hadesie i Persefonie już wchodzę! :)
    Pozdrawiam
    Nika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę to przeczytać do końca tygodnia. "Antygona", jak przystało na dramaty, ciągnie się niemiłosiernie, ciężko się odnaleźć w tak zagmatwanym słownictwie... Jestem pewna, że nie będzie to jedna z moich ulubionych lektur ;p

      Usuń
    2. Mi "Antygona" bardzo się spodobała. Jest wiele krótsza niż inne dramaty omawiane w szkole, a to duża zaleta. I radzę najpierw przeczytać opracowanie. Będzie o 100% łatwiej.
      A opowiadanie to nawet tematycznie do programu nauczania :D

      Usuń
  4. Właściwie to wrzesien jeszcze nie minął, nigdy nie wiadomo co może zdarzyć się w ostatnich dniach, takze nie bede mowic jak minał mi wrzesien xD ''Antygona'' i ''Król Edyp'' czytalam, wiadomo, lektury i przymierzałam się jeszcze do przeczytania Basni braci Grimm ale mi sie nie udalo, za malo czasu. Słyszałam o tej ksiazce ''Oliver i zeszyt z marzeniami'' duzo dobrych slow i tez chcialabym przeczytac.
    Pozdrawiam!
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie książki warte uwagi. Polecam!

      Usuń
  5. Jejkuuuu <3 Uwielbiam Cię :* Braci Grimm czytałam, choć połowicznie, ale świetna książka. A Edyp jak Edyp, trzeba się nauczyć na jutro na polski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, rumienię się ^^
      To teraz druga połowa :D
      Tak, właśnie - przydałoby się

      Usuń
  6. U mnie wrzesień, jeśli chodzi o książki wygląda kiepsko.
    Chyba muszę wyrobić sobie jeszcze tą rutynę chodzenia do szkoły i lepiej zorganizować sobie czas wolny, żeby mieć czas na książki i naukę.
    Pozdrawiam, Ola
    bookwithhottea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę trudno się przestawić na nowy tryb, ale jest jeszcze czas :)

      Usuń
  7. "Antygona" i "Król Edyp", czyli 1 klasa liceum? :D Nigdy nie cierpiałam tych dwóch książek... W ogóle - nie cierpię książek nawiązujących do mitologii, w jakikolwiek sposób.
    Film mnie zaciekawił, może kiedyś obejrzę jak będę miała okazję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak!
      Mi akurat się podobały. Chyba dorastam, bo w gimnazjum nie mogłam przetrawić podobnych lektur :)
      A film warty wieczoru!

      Usuń
  8. hahahah chętnie zobacze ten film :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie w tym miesiącu kupiłam sobie "Portret Doriana Graya" i dosłownie nie mogę się doczekać czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, zazdroszczę ci. Czytać tę książkę pierwszy raz to niezapomniane wrażenie!

      Usuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka