2016-09-17

MONOLOG Z KSIĄŻKĄ W DŁONI *cytaty*

Hejka!
Dziś, prawie po dwóch miesiącach od skończenia książki, chciałam Wam przedstawić najciekawsze - najzabawniejsze, najmądrzejsze najcytaty z książki Cassandry Clare pt. "Pani Noc". Wpadłam na taki pomysł, gdyż nie potrafiłabym napisać recenzji, która miałaby choć minimalny sens. Coś czuje, że jestem za bardzo związana z bohaterami i chciałabym opowiedzieć o wszystkim - autentyczne streszczenie. Książki pani Clare stanowią ważną część mojego życia, ale nie jestem pewna czy można opisać to słowami.
Myślę, że uśmiechniecie się czytając te cytaty. Nie oczekuję, że podobnie jak ja będziecie mieli ubaw do końca życia nie tyle z cytatów, co z własnych reakcji.  

źródło
Nikt nigdy nie jest czarnym charakterem we własnej historii.
Cassandra Clare; Pani Noc

- Siedziałyśmy tutaj, on zadzwonił, wyświetlił mi się na ekranie... To znaczy wyświetliła mi się lama, bo nie miałam jego fotki, więc zamiast tego wstawiłam zdjęcie lamy... I ta lama tak mnie wkurzyła, że nie mogłam się powstrzymać.
- Zły moment, żeby być lamą.
- A na to są jakieś dobre momenty?
Cassandra Clare; Pani Noc; strona 28

- Nikt nie jest idealny.
- Ale niektórzy ludzie są idealni dla siebie nawzajem.
Cassandra Clare; Pani Noc



Istnieje różnica między złamanym sercem a zdruzgotaną duszą.
Cassandra Clare; Pani Noc

- Nie taki jest duch Prawa, Emmo. Zapomniałaś? "Twarde prawo, ale prawo".
- A ja myślałam, że "Wkurzające prawo, ale elastyczne".
Cassandra Clare; Pani Noc

źródło
Bo jeśli Julian wierzył, że cokolwiek może być bezgraniczne, to właśnie te dwie rzeczy: miłość i wyobraźnia.
Cassandra Clare; Pani Noc

- Świat w ogóle jest okropny - odparł beznamiętnie Mark. - Niektórzy dają mu się wciągnąć i toną, a inni wznoszą się nad powierzchnię i pociągają za sobą innych.
Cassandra Clare; Pani Noc

Czytałem kiedyś, że objaśnienie żartu jest jak wiwisekcja żaby: odkrywasz wprawdzie, co i jak funkcjonuje , ale przy okazji żaba umiera.
Cassandra Clare; Pani Noc; strona 261

Bo kiedy... trafi cię strzała...- stęknął - to odruchową reakcją... nie jest..."O, dzięki, fajna zabawka... zatrzymam ją sobie..."
Cassandra Clare; Pani Noc; strona 329

Każdy się czegoś boi. To część ludzkiej natury.
Cassandra Clare; Pani Noc; strona 652

Jeśli nauczyłem się czegoś w życiu, a przyznaję, że nie nauczyłem się wiele, to tego jednego: ani faerie, ani śmiertelnicy nie wiedzą, czym naprawdę jest miłość. Nikt tego nie wie.
Cassandra Clare; Pani Noc; strona 437

Czytaliście już książkę? A może zamierzacie?
Miłego weekendu!

8 komentarzy :

  1. O kurcze :O ja jej czytałam tylko miasto kości :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę ją przeczytać i posiadać na półce :D
    Dużo humoru, ale i mądrości <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Warto poznać tę nowa historię!

      Usuń
  3. Chyba wiesz jak bardzo uwielbiam cytaty... Ten post to miód na moje serce <3
    Nie czytałam ani "Darów Anioła" ani innych książek tej Pani, ale strasznie mnie zachęciłaś :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Daleko mi jeszcze do "Pani Noc" ponieważ właśnie parę dni temu skończyłam "Mechanicznego anioła" (kocham♥) i niedługo postaram się zabrać dopiero za IV tom Darów Anioła. Czytam je w kolejności wydania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie książki autorki są genialne. Ciekawy pomysł na czytanie. Ja czytam seriami :)

      Usuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje szczęścia dla mnie? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje recenzje i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka