2016-09-03

MONOLOG Z KSIĄŻKĄ W DŁONI *Dream about book*

Hej!
Pierwszy weekend roku szkolnego. Jeszcze się nie przestawiłam na tryb szkolny, ale jestem na dobrej drodze.
Zapraszam dziś na TAG o książkowych marzeniach, który wypatrzyłam na blogu B.BOOKS.

1. Być młodym. Książka o nastolatkach/ dzieciach

Oglądałam film, a niedawno dowiedziałam się, że jest również książka na ten temat.

2. Zwiedzić zakamarki Polski. Książka napisana przez polskiego autora

W sumie mało czytam polskich książek, ale w tym wypadku okładka mi się spodobała i stwierdziłam, że czytam na 100%. Tylko nie wiem kiedy...

3. Mieć psa. Książka, w której występują zwierzęta

Czy smoki liczą się jako zwierzęta? Jeśli tak to mam taką książkę w marzeniach i planach. Już od dłuższego czasu tam gości, gdyż za nic nie mogę się zabrać za tę trylogię...
EDIT: Jak nie Władca Pierścieni to może Hobbit - tam pewnie jest smok...

4. Byś bogatym. Książka, którą chcesz kupić, ale szkoda ci pieniędzy

Chcę posiadać tę książkę na półce, a za razem nie chcę. Taka sprzeczność, której sama nie rozumiem.

5. Znaleźć swoje miejsce. Książka z gatunku, którego nie czytasz często

Oczywiście thriller. "450 stron" zapowiada się ciekawie.

6. Pięknym być. Książka z najładniejszą okładką

Którą z nich wybrać. tego nie wie chyba nikt. Obie są cudowne w swojej prostocie.

20 komentarzy :

  1. ,,Chłopca w pasiastej piżamie'' czytałam i jest to bardzo dobra książka. Natomiast za film zabieram się już dłuuugo i jakoś nadal nie mogę poświęcić wieczoru na jego obejrzenie, ale to głównie dlatego, że filmy oglądam bardzo rzadko. Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobliwe i cudowne przypadki! Ta okładka jest cudowna!<3
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, i jeszcze błyszczące elementy. Cudo!

      Usuń
  3. "Chłopiec w pasiastej piżamie" jest cudowny.
    Jestem ciekawa do jakiej szkoły poszłaś i na jaki profil :) Bo chyba teraz poszłaś do średniej - dobrze mi się wydaje?
    Pozdrawiam
    Tutri

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że mi też się spodoba :)
      Tak, liceum zaczynam na profilu pol-hist-wos :)

      Usuń
  4. We Władcy nie ma żadnych smoków xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to!?! - w sumie tylko tak mi się wydawało, bo nie znam tej serii ani filmowej, ani książkowej.
      Dzięki za uwagę :)

      Usuń
  5. " Chłopiec w pasiastej piżamie"... Bardzo dobry film, z książką nie miałam do czynienia. Chyba niedługo się za nią zabiorę.
    Uwielbiam książkowe tagi <3
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, kto pierwszy odnajdzie tę historię :P

      Usuń
  6. Hmmmmm ja także oglądałam ''Chłopca w pasiastej koszuli'' ale nie wiedziałam, że istnieje książka. Nie przeczytam jej raczej. Rzeczywiście fajny i pomysłowy tag:) A tytuł tej książki ''450 stron'' jest bardzo zachęcający ha ha. Pozdrawiam ciepło:)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne że film obejrzany :)
      450 stron zachęca tytułem i to bardzo :)

      Usuń
  7. Jaki kochany TAG <3 :D
    Zrobiłabym ale mam ich za dużo , chociaż zapisuję i w wolnym czasie kto wie może się skuszę :D
    Mało co znam z pozycji przez ciebie wymienionych :D

    Buziaki
    coraciemnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś się u Ciebie pojawi za kilak miesięcy, lat :D
      Poznasz jeszcze :)

      Usuń
  8. Świetny tag :) Ja "Chłopca w pasiastej piżamie" oglądałam ale niestety nie do końca :( O książce również nie wiedziałam.
    Za "Hobbitem" nie przepadam. Wiem, że jest to coś w stylu "Harrego Pottera", ale jakoś nie jestem do niego przekonana :/

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    http://czarodziejka-ksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uu, szkoda, bo film wartościowy.
      Ja "Hobbita" chcę przeczytać, by wyrobić sobie opinię.

      Usuń
  9. Obie okładki są faktycznie cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne odpowiedzi :D Okładki rzeczywiście piękne, a "Chłopca w pasiastej piżamie" koniecznie muszę przeczytać :)
    Tak na marginesie - B.OOKS :D jedno B ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna okładka książki "450 stron", jestem bardzo ciekawa, co kryje się w środku. A okładka "Osobliwych i cudownych przypadków" - cudo! Ale podobno książka już nie tak bardzo. :(

    Pozdrawiam z:
    www.bookprisoner.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka