2016-09-01

NB - New Books (wrzesień)

Hejo!
Może najpierw pozachwycajmy się tytułem serii? Jaki on jest genialny, nowatorski. Jedyny w swoim rodzaju. Och, ach!. W serii o tytule New Books będą pojawiały się zapowiedzi na najbliższy miesiąc. Oczywiście nie wszystkie z możliwych, tylko te tytuły, które mnie zainteresują. Myślę, że te posty przypadną Wam do gustu i mi będzie się chciało je tworzyć (z tym drugim chyba będzie trudniej). Zapraszam do nowości wrześniowych!


Tutył: Gus
Autor: Kim Holden
Wydawnictwo: Filia
Data wydania: 07.09.2016
OPIS:
Oto historia Gusa.
Jego droga do zatracenia.
Opowieść o sposobie, w jaki się odnalazł.
A także o tym, jak przez całą tę drogę starał się wydobrzeć.
„… ale tak z ręką na sercu, nie mam nawet pojęcia, jak dalej funkcjonować. Promyczek była moją przyjaciółką. Moją drugą połówką… Drugą połową mojego umysłu, mojej świadomości, mojego poczucia humoru, kreatywności. Mojego serca. Jak wrócić do świata żywych, kiedy połowa ciebie przepadła na zawsze?


Tytuł: Bez winy
Autor: Mia Sheridan
Wydawnictwo: Otwarte
Data wydania: 28.09.2016
OPIS: 
Kira nie ma grosza przy duszy, za to mnóstwo kłopotów. W przeszłości odebrano jej to, co najważniejsze. Teraz musi postawić wszystko na jedną kartę, aby odmienić swój los. Grayson walczy o przerwanie pasma życiowych niepowodzeń, ale przytłaczający ciężar wyrzutów sumienia kruszy resztki jego nadziei na lepsze jutro. Kira składa mu propozycję, która może go ocalić. Wystarczy tylko, że złoży przysięgę, nawet jeśli nie zamierza jej dotrzymać...
Obiecali sobie wieczność, nie wiedząc, że jedna chwila może odmienić całe życie. Czy miłość da im kolejną szansę, choć żadne z nich nie jest bez winy?



Tytuł: Tymczasem
Autor: Izabela Sowa
Wydawnictwo: Znak
Data wydania: 28.09.2016
OPIS: 
Monique jest niczym ideał z kolorowych czasopism, które czytała jako nastolatka: jest wykształcona, pracuje jako osobista stylistka i występuje w telewizji. W rzeczywistości – jak niemal każdy – boi się, że zabraknie jej na ratę za mieszkanie, a kariera w show-businessie to dla niej tak naprawdę bieganie z wieszakiem za pozbawionymi gustu żonami biznesmenów. Traf chce, że wyjeżdża ze skąpanej w złudzeniach Warszawy do otulonego smogiem Krakowa. Korzystając z okazji, postanawia odwiedzić wuja Augusta, któremu zawdzięcza wykształcenie w Paryżu – i znacznie więcej. Czy i tym razem spotkanie z nim zmieni coś w jej życiu?
Powieść o nas samych – potrafiących żyć tylko tymczasem. Może dlatego, że kiedyś obiecano nam niemal wszystko, a pozostawiono z kredytem do spłacenia?

Rainbow Rowell - Załącznik / Rainbow Rowell - AttachmentsTytuł: Załącznik
Autor: Rainbow Rowell
Wydawnictwo: HarperCollins Polska
Data wydania:14.09.2016
OPIS:
 „Cześć, to ja czytam Twoje maile. A tak przy okazji. . kocham Cię... ”
Beth Fremont i Jennifer Scribner-Snyder są pewne, że ktoś sprawdza ich służbowego maila (W zasadzie wszyscy z newsroomie są tego świadomi – taka jest polityka firmy). Tyle że nie są w stanie traktować tego poważnie. Bez końca wysyłają sobie śmieszne maile i prowadzą dyskusje na temat najmniejszych szczegółów ich życia prywatnego.
Tymczasem Lincoln O'Neill nie może uwierzyć, że czytanie cudzych maili to teraz jego praca. Kiedy zgłaszał się na stanowisko „funkcjonariusza ds. ochrony internetowej”, wyobrażał sobie, że będzie ustawiał zapory i rozpracowywał hakerów, a nie pisał raporty za każdym razem, gdy redaktor sportowy przeforwarduje nieodpowiedni żart.
Kiedy natrafia na maile Beth i Jennifer wie, że powinien to zgłosić. Jest jednak tak zachwycony ich historiami, że odkłada ten moment w nieskończoność.
W momencie gdy zaczyna coś czuć do Beth zdaje sobie sprawę, że za późno, by się teraz przedstawiać. Co ma więc jej powiedzieć... ?”




Tytuł: Wielka księga inspiracji
Autor: Ewa Rokitnicka, Olga Woźniak, Anna Jakubowska
Wydawnictwo: Egmont Polska
Data wydania: 14.09.2016
OPIS:
Kreatywność to twoje drugie imię? Handmade nie jest ci obcy? Od zawsze tworzysz dla siebie i dla innych? A może dopiero chcesz zacząć, ale nie wiesz od czego i potrzebujesz świeżych pomysłów? Jeśli na chociaż jedno z powyższych pytań odpowiedziałaś „tak”, musisz mieć tę książkę!
Nie potrzeba wielkich umiejętności, drogich zakupów ani wiele czasu, by zrobić coś z niczego i świetnie się przy tym bawić.
„Wielka księga inspiracji” to ponad siedemdziesiąt instrukcji pokazujących krok po kroku, jak zrobić coś z niczego. Dzięki niej samodzielnie urządzisz pokój, znajdziesz wiele praktycznych rozwiązań, własnoręcznie wykonasz wspaniałe prezenty dla rodziny i przyjaciół! A to wszystko dzięki trzem doświadczonym blogerkom – Annie Jakubskiej i Ewie Rokitnickiej z kokoshkablog (logotyp) i Oldze Woźnickiej, autorce bloga Handmadebleble (logotyp), które od lat upiększają polską blogosferę i... rzeczywistość.



Tytuł: Czarne jeziora
Autor: Dorota Suwalska
Wydawnictwo: Nasza Księgarnia
Data wydania: 21.09.2016
OPIS:
Magda próbuje zrozumieć, o co jej tak naprawdę w życiu chodzi. Uzdolniona literacko dziewczyna zaczyna prowadzić dziennik i szuka odpowiedzi na pytania, które boi się zadać. Jej stosunki z matką są coraz bardziej napięte. Także z ojczymem, u którego zawsze ceniła rozsądek i opanowanie, coraz gorzej się dogaduje. W szkole również nie jest najlepiej. Wyłącznie na spotkaniach Klubu Literackiego Magda łapie oddech. Wśród jego dziwacznych członków czuje się najbardziej na miejscu. Do tego prowadzący to uwielbiany przez nią pisarz. Jednak potrzeba konfrontacji z matką i zmierzenia się ze skrywaną przez lata prawdą coraz częściej daje o sobie znać. . .

A Wy co chcecie poznać z nowości wydawniczych w najbliższym miesiącu?

18 komentarzy :

  1. Nic dla mnie niestety :x A może i stety? :D Bo mam pełno książek do czytania :X

    OdpowiedzUsuń
  2. Nazwa bardzo oryginalna nie ma co xD
    Ostatnia książka wydaje się być ciekawa, chociaż u mnie co druga jest ciekawa, a później zwyczajnie o niej zapominam, ale cóż:)
    Pozdrawiam, books--my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :P
      Może kiedyś wpadnie Ci w oko

      Usuń
  3. Dwie pierwsze to moje must have :D Nie mogę się doczekać, kiedy wpadną w moje łapki ;P
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej:) Bardzo ciekawe zapowiedzi, na pewno skuszę się na kilka książek. Zainteresowała mnie szczeólnie ostatnia historia i wielka księga inspiracji bo bardzo często tworze rózne rzeczy handmade.
    Pozdrawiam cieplutko;*
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga książka jest dla mnie ahhh :O <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak teraz czekamy można przeczytać już wydane "Bez słów" tej autorki :)

      Usuń
  6. Książeczki, które wybierasz mają zaaaawsze takie łaaaaaadne okładeczki! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. AAA nowa książka Rainbow Rowell? Nie mogę się doczekać ! Byle okazała się taka wciągająca jak Fangirl 😁
    nikasstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa "Załącznika", bo "Eleonora&Park" tejże autorki bardzo mi się podobało :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Żadnej z tych książek nie czytałam, jednakże ostatnia pozycja- "Czarne jeziora" tak mnie zaciekawiła, że sobie zapisałam i jak tylko znajdę czas biegnę do księgarni lub biblioteki! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Większość z tych książeczek ma taaaaaakie ładne okładeczki (no może Bez Winy jest taka se...). Nic tylko głaskać i głaskać! ;D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka