2016-10-25

LIKE TO - przegląd października

Witajcie!
Koniec października zbliża się wielkimi krokami, więc nadszedł czas na comiesięczne podsumowanie. Coraz chłodniej, coraz więcej nauki, z którą o dziwo bardzo dobrze sobie radzę i coraz więcej czasu na oddanie się swoim zainteresowaniom. Zapraszam!
Książki, które przeczytałam (i krótkie komentarze do nich):
Rozkaz zagłady (ciekawy wstęp, więcej się dzieje niż w całej serii "Więzień Labiryntu")
Niebezpieczne kłamstwa (genialne, nie spodziewałam się tego po autorce serii "Szeptem")
Gus (moja miłość)
The Stories of Sherlck Holmes (czego się nie robi dla nauki)
Kiedy byłem dziełem sztuki (dziwne podejście do rzeczywistości - wszystko inaczej)
Bez końca (dystopia wersja psychiatryk)
Black ice (bardzo pokręcone i zawikłane)
Zapomniałam, że cię kocham (romantyczne aż za bardzo)
Central Park (co ja robiłam, że dopiero teraz zaczełam czytać książki tego autora?)

PIOSENKI MIESIĄCA



FILMY MIESIĄCA

Alicja po drugiej stronie lustra (2016)
Alicja wraca do Krainy Czarów. Na miejscu dowiaduje się, że Szalony Kapelusznik jest w rozpaczy po stracie rodziny. Postanawia za namową przyjaciół udać się do Czasu po pomoc. Władca wieczności jednak nie jest chętny do współpracy i Alicja działa na własną rękę. Odkrywa prawa, jakie rządzą światem oraz samą siebie. Podróż do przeszłości i walka z teraźniejszością to esencja tego filmu.

Pst, pst nie brakuje żartów o czasie, ups, Czasie :D




Minionki (2015)
Chyba każdy zna zgraje żółtych małych stworków. Tym razem powstał film o ich losach od początku istnienia świata przez wszystkie epoki aż do teraźniejszości. Teraźniejszości, gdzie Minionki żyją bez przewodnika i są przez to nieszczęśliwe. Kevin, Stuart i Bob wyruszają na poszukiwanie nowego władcy. 

Nic prawie nie rozumiałam z tego, co  mówiły Minionki, ale film jest naprawdę zabawny




ODKRYCIE MIESIĄCA

Uwielbiam biblioteki. Atmosfera w nich panująca jest nieziemska. W sumie mogłabym pracować w bibliotece, gdyby inne pomysły związane z pracą przy książkach "nie wypaliły".
Książki z biblioteki zazwyczaj są oznakowane pieczątkami z nazwą wypożyczalni i innymi danymi. A gdyby tak przenieść bibliotekę do domu? Prawdopodobnie jedno marzenie zrealizowane.
To właśnie o tym pomyślałam na widok stempli do książek. Jak dla mnie, genialny pomysł. Tylko, który wzór wybrać z tak bogatej gamy?

A jak Wam minął październik?  (który jeszcze się nie skończył...)

21 komentarzy :

  1. moim marzeniem jest praca w bibliotece :D ej, przypomniałaś mi o Alicji, którą już dawno dawno temu miałam obejrzeć :D obawiam się jednak, że szybko się za nią nie zabiorę bo wczoraj zaczęłam 3 sezon Pretty Litte Liars i już wsiąkłam :D niestety październik jest bardzo deszczowy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może jakaś filia blisko mojej, która jeszcze nie istnieje. Od razu biblioteka wersja centrum handlowe dla wszystkich czytelników. Wszyscy razem! :P
      Alicję warto obejrzeć, ale PLL silniejsze :)

      Usuń
  2. U mnie październik wyszedł okropnie, nie chodzi tu tylko o przeczytane książki czy obejrzane seriale/filmy. Chandra jesienna mnie złapała i dosłownie na nic nie mam ochoty, a pobudka w tygodniu rankiem, kiedy jeszcze jest ciemno, wprawia w paskudny humor. :/ Pozdrawiam!
    Osobliwe Delirium

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę trudno tak żyć z dnia na dzień w ten deszczowy październik :)

      Usuń
  3. Udało ci się przeczytać mnóstwo książek, zazdroszczę! Zwłaszcza że masz już za sobą Gusa, na którego będę polować na Targach Książki, bo absolutnie kocham Promyczka. A o ile za Fifth Harmony niespecjalnie przepadam, o tyle ta piosenka niesamowicie wpada w ucho.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Ciebie pewnie też dużo cudeniek :)
      "Gus" to obowiązkowa lektura po "Promyczku"!

      Usuń
  4. Ja też chciałabym pracować w bibliotece. Praca marzeń - z wielką chęcią chodziłabym do pracy!
    O matko ile przeczytanych książek! Zazdroszczę!

    Pozdrawiam,
    Book Prisoner! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc, nie cierpię Minionków i Alicji w krainie czarów. Słyszałam o Blak Ice, moje koleżanka czytała, że fajne, może kiedyś przeczytam :)
    Ja zabieram się za Załącznik Raibow Rowell!
    http://nikasspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, to wybrałam filmy :)
      Miłego czytania!

      Usuń
  6. Czytałam Black Ice i książka mi się podobała. Teraz mam ogromną ochotę na Gusa, ale nie wiem kiedy go dopadnę. W bibliotece chcę pracować od dłuższego czasu, ale u mnie w mieście niestety nie przyjmują :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyrusz na polowanie na "Gusa"
      I ten ból, jeśli chcesz spełnić marzenie, a ludzkość nie pozwala :(

      Usuń
  7. Ja równiez uwielbiam biblioteki, zapach starych jak i nowych książek <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Październik minął bardzo, bardzo szybko :)
    A Minionki to jedna z lepszych bajek jakie oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minionki trochę skomplikowane, ale dalej nieziemsko ciekawe!

      Usuń
  9. Ja jeszcze w październiku chcę przeczytać "Niebezpieczne kłamstwa". Mam nadzieję, że ta książka mi się spodoba :)
    Pozdrawiam,Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To powodzenia. Jeszcze masz kilka dni. Na książce nie można się zawieść :)

      Usuń
  10. Minął juz kolejny miesiąc, jak kiedy? a Ty i tak dalej masz czas by czytać :o
    Październik jeszcze się nie skończył co to za podsumowania tydzień przed?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pst, pst: mam Zmieniacz Czasu...
      Yyy, nie umiem liczyć? :D

      Usuń
  11. U mnie w październiku na razie 8 i pół książki ;) - nie ma co narzekać. Twój wynik jest fenomenalny - gratuluję :D
    Biblioteki to świetna rzecz - mam dwie, do których chodzę regularnie :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka