2016-10-01

MONOLOG Z KSIĄŻKĄ W DŁONI *Promyczek - film*

Hejka!
Dziś zmieniam pracę na reżysera filmu pod tytułem "Promyczek" na podstawie powieści Kim Holden. Podobnie jak w przypadku Czerwonej Królowej zajmę się poszukiwaniem idealnej obsady.

Jeśli chcecie dołączyć poniżej są zasady zabawy!
Zasady:
1. Czytamy książkę
2. Decydujemy się na napisanie posta/ nagranie filmiku: Tak, to jest własnie to!
3. Szukamy odpowiednich aktorów, chyba że są już w naszej głowie.
4. Piszemy dlaczego właśnie oni (dodatkowo)
Kamera! Akcja!

1. Promyczek/Kate - Chloë Grace Moretz
Główna bohaterka ma trudną rolę do odegrania. Musi być cały czas pozytywnie nastawiona. Uśmiech na twarzy powinien jej ciągle towarzyszyć i być naturalny. Na tym kończy się ta trudna część. Wiadomo, że wielkim wysiłkiem jest zachować szczęście oraz chęć do działania, gdy trzeba powtórzyć ujęcie.
Jednak uważam, że aktorka znana z filmu "Zostań, jeśli kochasz" podoła swojemu zadaniu.
źródło

2. Gus - Jamie Blackley
Z tego samego filmu ("Zostań, jeśli kochasz") wybrałam aktora - muzyka. W sumie to najpierw go wybrałam, ale nie ważne... To jest prawdziwy Gus. Widzicie to samo, co ja? Trochę rozjaśni się mu włosy i będzie idealnie. Potrafi grać na gitarze, jak przyjaciel Promyczka i zapewne na scenie czuje się równie dobrze. Poradzi sobie!
źródło

3. Keller - Liam Hemsworth
Ojej, to będzie cudowny film. Te wszystkie wzruszające sceny z jego udziałem, których na pewno nie zabraknie zapadną na długo w pamięci każdego widza. Już widzę scenę w aptece albo na koncercie. Doskonały wybór, jak dla mnie.
źródło
4. Clayton - Alberto Rosende
Simon Alberto przypomina aparycją Claytona. (przynajmniej w mojej wyobraźni) Okulary, koszula i od razu może wchodzić na scenę!
źródło

5.  Shelly - Shailene Woodley
Ale się złożyło - i aktorka i jej bohaterka mają taki sam początek imienia. #magia
Nieśmiała, poznająca życie bohaterka. To ma obowiązek się udać!

 źródło


Tym razem nominuje kilka osób, jeśli chcecie dołączyć do zabawy to proszę bardzo, ale nie jest to obowiązkowe :)
(możecie wybrać jakąkolwiek książkę)
Aktorów już wybrałam i jak dla mnie perfekcyjnie pasują do swoich ról.  Ja chcę teraz, już, jak najszybciej obejrzeć ten film!
Czytaliście "Promyczka"? 
Może macie inną wizję obsady.
Piszcie w komentarzach!

28 komentarzy :

  1. Jakie to boskie :D
    Wybrałaś boskich aktorów no i Liam <3
    Jeśli nie Promyczka to pobawię się w to z inną książką :D Super zabawa!!! :D

    Buziaki <3
    coraciemnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję. ^^
      Miłej zabawy, na pewno przeglądnę Twojego posta!

      Usuń
  2. Nie czytałam Promyczka i dobrze, że nie zostałam nominowana bo jestem naprawdę kiepska w dobieraniu aktorów do książek, haha. Bardzo rzadko oglądam filmy i nie znam zbyt wielu aktorów.
    Ciekawy pomysł na post :)
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w przyszłości przeczytasz "Promyczka" bo jest wartościową lekturą :)
      Trzeba popracować nad tą kategorią :D hahaha

      Usuń
  3. Hej! Pierwszy raz czytam taki Tag, bo to chyba jest tag no nie? :D Świetny! Promyczka jeszcze nie czytałam i chyba szybko to nie nastapi gdyz nie moge go znalezc nigdzie :< Co do aktorow to wybralas wiekszosc tych ktorych uwielbiam <3
    Pozdrawiam!
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można powiedzieć że TAG :D
      Znajdziesz - musisz :)

      Usuń
  4. świetne, uwielbiam tych aktorów <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł! Z chęcią przyłączę się do zabawy :). Jeszcze nie wiem jaką książkę wybiorę, ale jak już wybiorę to idealną :) to postaram się jak najszybciej o niej napisać
    Pozdrawiam,
    bookwithhottea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Promyczka nie czytałam, ale pomysł mi się podoba :D Przy okazji można się dowiedzieć jak inni czytelnicy wyobrażają sobie postacie.
    Pozdrawiam,
    https://lekturia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie czytałam i żałuję, ale chyba już to pisałam u Ciebie! Zmienię to, obiecuję :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja miałam zupełnie inne wyobrażenie postaci! Chciałabym podać jakieś przykłady, ale kompletnie nie mogę znaleźć odwzorowania swoich wyobrażeń na aktorach. Może jak mi się uda, stworzę taki post, bo jest bardzo ciekawy!

    Pozdrawiam,
    Book Prisoner! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę trudno, ale jak wiadomo każdy widzi to inaczej ^^
      Zapraszam!

      Usuń
  9. Ciężko mi powiedzieć, czy dobrałaś właściwą obsadę, gdyż nie czytałam tej książki :)
    Pozdrawiam serdecznie- strefawyobrazni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega ciekawa inicjatywa!
    Ja "Promyczka" jeszcze niestety nie czytałam ale mam nadzieję już wkrótce. Też lubię sobie dopasowywać aktorów, którzy mogliby zagrać w ekranizacjach ;)
    Pozdrawiam
    Marta z Na planecie Małego Księcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam do zabawy!
      Warto przeczytać książkę Kim Holden!

      Usuń
  11. O matko, na poczatku zupełnie o nim nie pomyslałam, ale Liam byłby idealnym Kellerem! Masz zupełną rację. Wydaje mi się, że Chloe również udźwignęłaby rolę promiennej Kate, ale nie jestem pewna co do wyboru Gusa, który był wysokim, postawnym i nieco dzikim facetem. W każdym bądź razie obsada twojego filmu byłaby naprawdę mocna :)

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wszytko się zaczęło od Gusa. Jednak każdy ma inne wyobrażenie postaci :)
      Dzięki i zapraszam do zabawy!

      Usuń
  12. Nr 3 i 5 stanowczo uwielbiam :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie kompletnie inni. :P Dlatego sama chyba zrobię taki post. Chociaż moim trudno mi będzie wybrać aktorkę do Kate, ponieważ wyobrażałam sobie, że to ja. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam!
      Może akurat zostaniesz aktorką i zagrasz w tym filmie :)

      Usuń
  14. Nie czytałam książki, ale gdyby byli tacy aktorzy, to z chęcią oglądałabym film :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje szczęścia dla mnie? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje recenzje i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka