2016-10-27

NB - NEW BOOKS (listopad)

Hej!
Dziś tak krótko, bo jak przeglądam zapowiedzi, to mało która książka mnie interesuje. To chyba zły znak? A może dobry - wreszcie będę mogła wszystko nadrobić :)
Zapraszam!

Data premeiry: 09.11.2016
Autor:Ewa Grzelakowska-Kostoglu
Wydawnictwo: Znak
OPIS: Pierwsza taka polska książka o kosmetycznym DIY, przygotowana przez jedną z najoryginalniejszych kobiet polskiego YouTube'a – Ewę Grzelakowską-Kostoglu, autorkę kanału "Red Lipstick Monster" oraz bestsellerowych "Tajników makijażu".
Razem z Ewą w prosty i szybki sposób przygotujesz nie tylko doskonałe, domowe kosmetyki, lecz także wspaniałe gadżety, które staną się praktycznymi pomocnikami na co dzień!
Zobacz, jak łatwo i szybko przygotować:
aromatyczne kule do kąpieli, które zamienią twoją łazienkę w domowe SPA,
aksamitne masło do ciała pachnące niczym deser,
a nawet prosty i uniwersalny organizer ułatwiający utrzymanie ładu na biurku i toaletce...

Data premiery: 09.11.2016
Autor: Colleen Hoover
Wydawnictwo: Otwarte
OPIS: 9 listopada to data, która zaważyła na losach Fallon i Bena. Tego dnia spotkali się przypadkiem i od tej chwili zaczynają tworzyć dwie historie: jedna to ich życie, drugą pisze Ben zauroczony swoją nową muzą. Choć los postanawia ich rozdzielić, to wzajemna fascynacja jest na tyle silna, że nie może pokonać jej ani czas, ani odległość. Co roku 9 listopada rozpoczyna kolejny rozdział historii – tej realnej i tej fikcyjnej. Gdy nieubłaganie zbliża się koniec powieści, szczęśliwe zakończenie wydaje się jedynie mrzonką, bo historia na papierze zaczyna różnić się od tej, w którą wierzy Fallon...
„Zagubiliśmy się między fikcją a rzeczywistością. Nieważne, jaką wersję poznacie. Nieważne, który z ostatnich rozdziałów okaże się tym prawdziwym. Ważne jest tylko jedno: zawsze będę ją kochał”...


Data premiery: 22.11.2016
Autor: Gayle Forman
Wydawnictwo: Prószyński Media
OPIS: W okresie rekonwalescencji Maribeth nabiera przekonania, że nie jest w stanie sprostać wymaganiom wszystkich wokół, decyduje się więc na krok zupełnie nie do pomyślenia. Pakuje się i wyjeżdża. Jak to jednak często w takich przypadkach bywa, po przybyciu w nowe miejsce zaczyna patrzeć na swoje życie z innej perspektywy. Z dystansu może inaczej ocenić oczekiwania swoich bliskich, a także swoje życie zawodowe. Dzięki wsparciu nowych przyjaciół udaje jej się odkryć w sobie tajemnice, które dotychczas skrywała nie tylko przed rodziną, ale nawet przed samą sobą. 
„Zostaw mnie” to intrygująca książka o lękach, przed którymi wszyscy staramy się uciekać. Gayle Forman przedstawia nam fascynujących bohaterów – mężów, żony, przyjaciół i kochanków – którym zdarza się popełnić błąd i się potknąć, ale którzy stają się dzięki temu lepszymi ludźmi i uczą się przebaczać. Tym samym dowodzi, że jest wnikliwą obserwatorką ludzkiej natury. Jej książka to wciągająca analiza współczesnego macierzyństwa wraz ze wszystkimi jego niejednoznacznościami, a także próba odpowiedzi na pytanie: co się dzieje, gdy dojrzała kobieta porzuca dom? ...



Data premiery: 09. 11. 2016
Autor: James Dashner
Wydawnictwo: Papierowy księżyc
OPIS: Pewnego dnia nastąpił koniec świata.
Lasy stanęły w ogniu, jeziora i rzeki wyschły, a oceany wezbrały. Potem nadeszła zaraza. Po całej kuli ziemskiej rozprzestrzeniła się gorączka. Rodziny umierały, zapanowała przemoc, ludzie zabijali się nawzajem. Potem powstał Dreszcz, który poszukiwał rozwiązania. A potem znaleźli idealnego chłopca. Imię chłopca brzmiało Thomas i Thomas zbudował labirynt. Teraz istnieją tajemnice. Istnieją kłamstwa. A także więzy lojalności, których historia nie mogła przewidzieć. Oto opowieść o tamtym chłopcu, Thomasie, i o tym, jak zbudował labirynt, który tylko on mógł zburzyć.








Data premiery: 09.11.2016
Autor: T. Greenwood
Wydawnictwo: W.A.B.
OPIS: Chora miłość nie cofnie się przed niczym.
Indie Brown we wczesnym dzieciństwie przeżyła uderzenie pioruna – zgodnie z oficjalną wersją wydarzeń życie dziewczynce bohatersko uratowała matka, Judy. Sęk jednak w tym, że sama Indie zapamiętała tamten incydent zupełnie inaczej. Zresztą nie tylko ten. Wygląda na to, że wszystkim trojgu dzieciom Judy co i rusz zdarzały się groźne wypadki.
Książka Greenwood to skomplikowana historia o miłości i przemocy zadawanej dzieciom przez najbliższych, opowiedziana z precyzją i intensywnością, która wprost poraża.



Data premiery:23.11.2016
Autor: Brandon Stanton
Wydawnictwo: SQN
OPIS:Miliony nowojorczyków, miliony historii godnych zapamiętania.
Mijają się i potrącają na ulicach gigantycznego miasta. Anonimowi, obcy, niewidzialni. A przecież za każdym z nich stoi jedyna w swoim rodzaju historia. Każdy przeżył w życiu coś pięknego i interesującego. Każdego spotkały niepowodzenia i, nierzadko, dramaty. Każdy z nich ma swoje pasje. Oto oni – ludzie Nowego Jorku.
Ze wszystkimi mieszkańcami miasta, które nigdy nie śpi, Brandon Stanton porozmawiać nie był w stanie. Mimo to od wielu lat z radością przemierza ulice, aby tysiącom nowojorczyków zrobić zdjęcie i wysłuchać ich historii. Kilkaset takich fascynujących spotkań złożyło się na tę unikatową książkę.
Szczere dialogi, przejmujące wyznania, zabawne anegdoty okraszone jedynymi w swoim rodzaju fotografiami zachwycają, porywają, intrygują i skłaniają do refleksji.
Facebookowy fanpage "Humans of New York" ma 18 milionów fanów. Pierwsza książka Brandona przez 25 tygodni nie schodziła z listy bestsellerów "New York Timesa".

Dodatkowo chciałabym Was zachęcić do zapoznania się z wydaniem specjalnym magazynu Deutsch Aktuell: Wirtschaftsdeutsch in der Praxis. Całe czasopismo poświęcone jest językowi niemieckiemu używanemu w praktyce, a szczególnie w biznesie. Na TEJ stronie dowiecie się więcej na ten temat :)











A Wy na co czekacie? Piszcie w komentarzach!

29 komentarzy :

  1. Z tych pozycji co podałaś jakoś mało mnie interesuje... Chyba dla mnie to też znak na nadrobienie zaległości ;)

    Buziaczki! ♥
    Zapraszam do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesuje mnie "Zostaw mnie" Gayle Forman :) Na pewno przeczytam też "Kod gorączki", ale to dopiero wtedy, gdy skończę serię Więźnia Labiryntu, bo na razie przeczytałam tylko pierwszy tom ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytaj, czytaj, bo ostatnia część (3) najlepsza :)

      Usuń
  3. Moim zdaniem kolejna książka Red Lipstick Monster jest niewypalem... Pierwsza o makijażu sprzedala sie w rekordowych egzamplarzach i pewnie Ewa pomyslala, że uda jej sie znów ugrać popularność ale druga już tak fajną pozycją nie jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam okazji czytać poprzedniej książki RLM, ale chcę to nadrobić. Tej także dam szansę :)

      Usuń
  4. Dla mnie jednak nic, ale "Humans of New York" może być ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej zainteresowała mnie książka o nowojorczykach.
    Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jak już ją dorwę to się nie zawiodę :)

      Usuń
  6. 2 i 3 książka to moje must have :D uwielbiam książki pani Hoover więc napewno przeczytam a Gayle Forman też lubię poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hoover i spora dawka miłości to odpowiedni bagaż na jesień :)

      Usuń
  7. Kocham tego bloga między innymi ze względu przeglądów i zaprezentowania książek jakie mają pojawić się w przyszłym miesiącu!
    November 9 czytałam w wersji anglojęzycznej, i muszę powiedzieć, że to jedyna książka Colleen, która mi się nie spodobała...
    Jestem ciekawa Kodu Gorączki :D

    P.s. Mam pytanko. Czy na Twojej liście czytelniczej wyświetlają się posty, które pojawiły się u mnie na blogu? Jak na przykład ostatni?
    Zmieniłam adres i nie jestem pewna czy czytelnicy widzą to, co piszę :)
    http://nikasspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, szkoda. Oby na mnie wywarła pozytywne wrażenie :)
      Kod Gorączki pewnie wiele wyjaśni :)
      Wyświetlają się... jeśli dobrze pamiętam :)

      Usuń
  8. Książka zostaw mnie skradła mi serduszko :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaa! November 9 <3 zapomniałam na chwilę i znów mnie faza złapała xDD
    O i nowa ksiażka Forman *-* może być ciekawie :D
    A tak to nic nie widzę dla siebie O.o :d Ale masz racje to dobrze, nadrobimy inne :D

    Buziaki
    coraciemnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, to ciekawie :)
      Tak zaległości trzeba zniwelować :)

      Usuń
  10. Mam już "November 9", ponieważ kupiłam na Targach Książki w Krakowie! Nie mogę się doczekać lekturki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja osobiście jestem bardzo ciekawa "Bliżej niż Niebo". Mam nadzieję, że uda mi się ją zdobyć ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś tak słabo w tym miesiącu, przynajmniej w mojej opinii. Ciekawi mnie November 9, ale nie wiem, czy aż na tyle, aby kupować i czytać od razu po premierze. I tak samo mam mieszaną opinię do nowej części Więżnia ;s

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba też poczekam, chociaż myślałam że zacznę czytać już-teraz. Ale inne książki czekają :)

      Usuń
  13. "Bliżej niż niebo" - jaka cudowna okładka! Nie jestem przekonana do "November 6", jak i do reszty książek pani Colleen. I szczerze mówiąc "Więzień labiryntu" skończył się dla mnie na trzecim tomie, nie wiem czy sięgnę po resztę tomów.

    Pozdrawiam,
    Book Prisoner! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więźnia czytam, chociaż nie czerpię już z tego takiej przyjemności. Ale chce wiedzieć dlaczego to wszystko się zaczęło :)

      Usuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje szczęścia dla mnie? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje recenzje i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka