2016-10-20

SERI(AL)OWO Teen Wolf

Hej!
Oglądnęłam kolejne dwa sezony "Teen Wolfa", przez co mogę być na bieżąco i czekać na kolejne odcinki, które już niedługo będą emitowane. Bardzo się ciesze z tego powodu, bo po zwiastunie widać, że będzie się działo :)


źródło
Zacznę od najważniejszej sprawy, a nawet takiej, która mnie przekonała całkowicie, żeby oglądać kolejne odcinki tego serialu. Chciałam się dowiedzieć jakie znaczenie ma "The Sun. The Moon. The Truth". I udało się. Jestem z siebie taka dumna, że wytrwałam do tego momentu, nie szukając informacji na ten temat w Internecie. 100% cierpliwości

Czy ktoś mi może wytłumaczyć co robił Peter? Czy on jest bohaterem należącym do dobrych czy do złych? A może tu nie ma widocznego podziału? Jednak każdy musi kiedyś wybrać kim chce być, a Peter zdecydowanie ma ten moment przed sobą.
Jakoś od początku zaciekawił mnie właśnie ten bohater i to jaką rolę odgrywa w serialu. W tym sezonie okazało się, że ma córkę. Był to dla mnie niemały szok, gdyż za nic nie mogłam go sobie wyobrazić jako ojca.

Skrytka rodziny Dereka znajdująca się pod szkołą, do której chodzą różni uczniowie, zarówno wilkołaki jak i zwykli ludzie, wydawała mi się umiejscowiona w bardzo niebezpiecznym miejscu. Dobra, nikt nie wiedział, że ona tam jest, ale jak ktoś się jakoś dowiedział o niej to co? Nie dość, że cała szkoła i uczniowie są zagrożeni to tajemnica wyjdzie na jaw, a chyba nie chcą tego ludzie znający sekret. Jednak perspektywa odkrycia tajnej historii i fortuny kusi niezmiernie. Ale tak na przyszłość, warto sprawdzić okolice swojej własnej szkoły w poszukiwaniu bogactwa w takich oto skrytkach.

Derek. Przez niego się popłakałam, żeby po kilku minutach cieszyć się od nowa. Tracił moc przez cały czwarty sezon, a przez to stawał się jeszcze bardziej zagrożony, gdyż znalazła się osoba, która chciała zniszczyć wszystkie nadprzyrodzone istoty z Derekiem na czele. To właśnie na tej liście skupiał się cały sezon, a ona sprawiała, że nie było widać końca. Cały czas dopisywane były kolejne zagrożone osoby.
(Potrafię zmienić temat - od Derek do listy. Brawo ja!)

***

Doktorzy Strachu byli przeraźliwi, straszni i obrzydliwi. Gdy się pojawiali pojawiał się również dźwięk mrożący krew w żyłach. Brr! Ściśle związany z nimi był Theo, który wyglądał jak Laluś i myślał, że jest najważniejszy. Dlaczego tylko Stiles odkrył jaki on naprawdę jest? Przecież to było widoczne gołym okiem!

źródło
Allison wróciła! Oczywiscie nie jako prawdziwa Allison ukochana Scotta, tylko pierwsza łowczyni w historii opowiadanej przez dziadka Gerarda. Ta opowieść o tym, jak powstała Bestia z Gévaudan (najsilniejsza i najlepsza genetyczna Chimera) była niesamowita! Z chęcią jej słuchałam i oglądałam sceny na jej temat, gdyż miały miejsce w XVIII wieku, czyli dawno temu, a historia świata jest bardzo ciekawa i wartościowa. #human

Stado Scotta znowu musiało przeciwstawić się trudnościom. Nie zabrakło kłótni - nawet pomiędzy Scottem i Stilesem, którzy nie istnieją osobno i nie mogłam sobie wyobrazić, że coś może im przeszkodzić w przyjaźni. Bo niby jak? Inni członkowie też nie mieli łatwo. Lydia znalazła się w Eichen House i to co lekarze jej robili, było nie do pomyślenia - jak tak można traktować człowieka? Malia szukała swojej mamy, co już na etapie pomysłu wydawało się niemożliwe do zrealizowania i przeżycia. A Cho opętał lis i musiała walczyć sama ze sobą.

Liam i Hayden (czy tylko mi ta dziewczyna przypomina Selenę Gomez?) tworzyli idealny związek. Byli dla siebie po prostu stworzeni, ale jak to w serialu "Teen Wolf" żadna miłość nie będzie miała spokojnego przebiegu. Ale najważniejsze że kochali się! SPOJLER: Na końcu Hayden dołączyła do Liama i innych wilkołaków to było takie urocze. 

Mimo że to były dwa długie sezony to mój opis jest taki trochę przykrótki. Pewnie jest pełny chaosu jak to u mnie bywa :)
A Wy oglądacie ten serial? Czekacie na premierę szóstego sezonu?

18 komentarzy :

  1. Ja na razie widziałam tylko dwa pierwsze sezony TW. Wiem, że muszę się w końcu zabrać za trzeci, bo wszyscy mi mówią, że był najlepszy i to absolutne must watch, ale jakoś nie mogę się zebrać :/ Mimo to uwielbiam ten serial! <3

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeci był najbarwniejszy i najdłuższy, ale ja coś czuję, że 6 przewyższy wszystkie oczekiwania ;)

      Usuń
  2. Oglądam wiele seriali, ale akurat tego nie. Mnóstwo osób już mi go polecało, tylko, że mnie jakoś do niego w ogóle nie ciągnie i raczej to się już nie zmieni.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest możliwe obejrzeć wszystkie istniejące seriale, wiec nie zmuszam do tego :)

      Usuń
  3. Kurcze, tyle jeszcze przede mną! Ja skończyłam na trzecim sezonie i planuję kontynuować moją przygodę z Teen Wolfem. Mnie również od samego początku ciekawił Peter! :)

    Pozdrawiam,
    Book Prisoner!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piąteczka!
      Miłego oglądania reszty odcinków :)

      Usuń
  4. Ja to mam w ogóle wielki chaos w głowie juz od jakiegoś czasu haha, ale tak serio to ja nie słyszałam o tym serialu, wiec kompletnie sie tutaj nie orientuje i czytając była ciemna magia. Czekam lepiej na jakąś Twoją nową recenzje bo w serialach nie jestem dobra:D
    Pozdrawiam kochana:)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zrobiłam jeszcze większy chyba :D
      Tematyka serialu nie przypadnie wszystkim do gustu, więc tak - do kolejnej recenzji książki :)

      Usuń
  5. Oglądam ten serial od jakiegoś czasu, tak, że w piątym sezonie byłam na bieżąco i z niecierpliwością wyczekiwałam kolejnych odcinków. Teen Wolf ma w sobie coś takiego magicznego, że nie da się go nie lubić. I Styles <3 Najlepszy bohater ever! Liczę na to, że Alison będzie z nim w sezonie szóstym. Szkoda tylko, że (chyba) nie będzie go przez część A, a wróci dopiero w B, ale postaram się wytrzymać bez niego jakoś :P
    Pozdrawiam cieplutko,
    gabRysiek recenzuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, że udało ci się na bieżąco oglądać :)
      Jak to Alison ze Stilesem? Nie widzę tego ^^
      Trudno będzie, ale damy radę.

      Usuń
  6. Ja akurat nie ogladam seriali :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wątek z listą, bestią, naszą Allison, która w końcu uratowała całe stado (co było piękne i wzruszające, że w ten sposób "przywrócili" ją do serialu, a nie bawili się w jakieś wskrzeszanie umarłych, jak to ostatnio bywa w innych serialach -,-). Doktorzy Strachu - okropność, frajerzy jedni xD
    Cały czas shippuję Stydię, a z odcinka na odcinek coraz bardziej <33
    No i nasz wspaniały nieomylny co do innych Stiles, który jak zwykle rozwala system <33
    Kocham ten serial! *.*
    Pozdrowionka! ;D
    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Stydia wreszcie będzie miała szczęście w miłości?
      Nie ma innej opcji - Stiles podnosi poziom, a wątki związane z jego osobą są nieprzewidywane i szalone.

      Usuń
  8. Jak zaczynam oglądać jakiś serial to mam zazwyczaju hurtowo nadrabiać sezony więc tak samo jest z Teen Wolfem. Serial dobry, ale bez szału. Jeśli mam być szczera to o większości szczegółów nie pamiętam, ale na pewno z chęcią obejrzę sezon szósty. Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie oglądam seriali, tym bardziej Teen Wolf. Wydaje mi się, że wszędzie o nim głośno i chyba to mnie tak zniecheciło :)
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może trochę to odpycha, ale jak się zacznie nie można przestać :)

      Usuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka