2016-11-30

LIKE TO - przegląd listopada

Hejo,
Moje planowanie ostatnimi czasami jest nieudolne, ale przynajmniej wiem, że kończy się listopad. (Brawa dla mnie!) Już cieszę się na Święta Bożego Narodzenia i na Wigilię z stołem pełnym jedzenia. Mam ochotę na... wszystko!

Książki przeczytane w listopadzie:
Harry Potter i Przeklęte Dziecko (nie spodziewałam się, że będzie tak skomplikowanie i zaskakująco)
Prawie jak gwiazda rocka (chciałabym być taka jak Amber)
Love, Rosie (powtórka z rozrywki - trzeci raz)
Makbet (Szekspir tworzy niesamowite dzieła, a to nie odstaje od reszty)
Nie poddawaj się (genialne, tylko tego można się spodziewać po Pani Tęczy)
November 9 (zakochałam się w Benie)
Maybe not (można zacząć od dodatku (pozwalam), Maybe Someday kiedyś przeczytam... )
Ta chwila (to było baaardzoo dziiiwnee)
Już zawsze razem (RECENZJA)
Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć (wiecie, że będzie wydany scenariusz filmu?)
Baśnie Barda Beedle’a (dlaczego nikt mi tego nie czytał w dzieciństwie!!!)
Quidditch przez wieki (miotły, drużyny i Quidditch)
Kiedy cię poznałam (Cecelia Ahern nigdy mnie nie zawiedzie)
Jak spełniać marzenia? Spróbuj niemożliwego (RECENZJA)
Percy Jackson i bogowie olimpijscy: Złodziej Pioruna (dlaczego ja tyle się zabierałam za tę serię?)

Jednym słowem jest ich dużo. Nie wiem kiedy zdążyłam pochłonąć tyle liter. Wyprzedzając pytania: nie mam Zmieniacza Czasu (Ministerstwo ukrywa kilka, ale nie mam do nich dostępu :( ).

PIOSENKI MIESIĄCA:



FILMY MIESIĄCA: 

Chemia (2015)
Lena i Benek. Oboje igrają ze śmiercią. Boją się jej, czekają na jej nadejście. Żyją chwilą. Rodzi się między nimi wielka miłość, która rozwija się. Jednka na ich drodze nie brakuje trudności. Najpotężniejszą jest rak, z którym walczą wytrwale. Czy uda im się razem pokonać śmierć?

Określiłabym ten film jako krok w stronę oryginalności. Zmienia wszystko i przełamuje schematy.
Całość dopełniają animacje przedstawiające kolejne stadia choroby. Były przerażające, ale też przejmujące.





Planeta singli (2016)
Ania - samotna nauczycielka umawia się na randki przez Internet. Spotyka Tomka, który prowadzi program telewizyjny. Proponuje jej układ - ona się umawia na randki, on parodiuje na wizji jej miłosne podboje. Oczywiscie wszystko anonimowo. Do czasu...
Najważniejsze pytanie to: czy Ania się zakocha?

Kolejny film, który wynosi polskie produkcje na wyżyny. Dawno nie oglądałam tak unikatowej komedii!





Jak Wam minął listopad? 

29 komentarzy :

  1. Mam w planach te dwa filmy :D
    Powiedz Ty mi SKĄD WZIĘŁAŚ: Quidditch, Baśnie i Fantastyczne zwierzęta?! TEŻ JE CHCĘ! :D

    Pozdrawiam! ♥
    Świat oczami dwóch pokoleń

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłego oglądania!
      Mam swoje źródła (kuzynka, ale to sekret ^^)

      Usuń
  2. Ile książek przeczytanych! A "Chemię" też ostatnio oglądałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ilość książek, pozazdrościć. Film "Chemia"mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również chciałabym być taka jak Amber - ta dziewczyna to prawdziwa iskierka :D
    Wigilia pełna smakowitości - też nie mogę się doczekać :D Wtedy wszystko smakuję wyjątkowo dobrze!
    Wynik fantastyczny! Życzę Ci równie zaczytanego grudnia :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się jakoś nią podzielimy :D
      Dzięki!

      Usuń
  5. Planujesz recenzję November 9?
    Strasznie dużo tych książek, woho!
    Czekam na więcej
    http://nikasspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yyy, recenzja nie, ale zbiorowy post o Colleen Hoover tak :)
      Nazbierało się! :D

      Usuń
  6. Tyle książek przeczytałaś?! Zazdroszczę :D Ja miałam czas na może trzy :/
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. HP taki zaskakujący? Kurczę, coraz bardziej mam na niego ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał, jestem pod wrażeniem tylu przeczytanych książek :)
    A mi najbardziej podobała się Planeta Singli-najlepszy film tego roku.
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Genialny jest - niezaprzeczalnie!

      Usuń
  9. Muszę obejrzeć ten film chemia :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku! Ile książek :0 Gratuluję wyniku. Uwielbiam "Planetę singli.
    Zapraszam cię na swojego bloga, ponieważ odpowiedziałam na twoje wyzwanie do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Love, Rosie - fantastyczna historia! :* Filmów niestety nie widziałam, za to piosenka super! ;)

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kobieto, jak znalazłaś na to wszystko czas! Jestem w ogromny szoku. No i nie powiem, trochę Ci zazdroszczę (oczywiście nie w złośliwym sensie) :D
    Pozdrawiam serdecznie i życzę jeszcze lepszych wyników!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i również życzę zaczytanego grudnia!

      Usuń
  13. Ja w listopadzie byłam na trzech filmach! Vaiana: Skarb oceanu (nie dorównuje Krainie lodu, ale klimat jest świetny, taki kolorowy i egzotyczny<3), Światło między oceanami (strasznie się wynudziłam, mogłabym wszystkie wydarzenia zmieścić w godzinie i wyszłoby na to samo) oraz właśnie Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć (Newt to słonecznko<333). Zazdroszczę ci przeczytania dodatków do Harry'ego Pottera, ja sama nigdy się do nich nie dorwałam :/

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Krainie lodu" mało co może dorównać :)
      Newt jest boski <3, a dodatki J.K. Rowling są niezmiernie ciekawe dla każdego, kto uwielbia Harry'ego Pottera.

      Usuń
  14. O rany ! :D Aleś tego uczytała! :D Mega zazdroszczę ♥
    Powodzenia w grudniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje tylu przeczytanych książek!
    Co do filmów oba widziałam i mega mi sie podobały! Chociaż z tych dwóch wolę "Planetę Singli" :)
    Zaczytanego grudnia życzę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje szczęścia dla mnie? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje recenzje i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka