2016-11-19

MONOLOG Z KSIĄŻKĄ W DŁONI *polska playlista*

Hej!
Kontynuując tradycję z ubiegłego roku, przychodzę dziś do Was z listą najlepszych, najpiękniejszych, najprawdziwszych polskich piosenek. POLSKIE PIOSENKI #1
Oczywiście wszystko to moja subiektywna opinia. Z chęcią poznam również Wasze ulubione utwory, jeśli takie posiadacie!
źródło
1. Antek Smykiewicz. JAK SEN
Gdy słucham tej piosenki, za każdym razem odkrywam coś innego. Od czerwca i daty jej premiery nazbierało się sporo tych motywów. Poza tym Antek Smykiewicz przedstawił uczucia, jakie powinny pierwotnie spoczywać w sercach zakochanych. 
Od razu przyszedł mi na myśl Romeo i słynna scena balkonowa - z piosenką "Jak sen" scena nabrałaby nowego znaczenia.
2. Tabb & Sound’N’Grace. SENS
Utwór autorstwa zespołu Sound'N'Grace jest pełen optymizmu i szczęścia. Zresztą jak wszystkie znane piosenki zespołu ma w sobie to "coś". Yhh, nie wiem jak to opisać, ale z tej piosenki wychodzą fale radości. Aż chce się zrobić coś nowego i trudnego. "Stawiaj wyższy cel!"
Dodatkowo ta piosenka jest też wsparciem dla chorej dziewczynki i pomocą w leczeniu. Czyż to nie jest piękne?
3. B.R.O. DO UTRATY SIŁ
I kolejna piosenka motywacyjna na podium. Usłyszałam ją już dawno, dawno temu. Jednak wtedy była tylko piosenką, a teraz... stała się motywatorem jakich mało. 

4. Kaen & Kamil Bajoś. KIM JESTEM
5. Grzegorz Hyży. POD WIATR
6. Adam Stachowiak. MAMO
7. Jeremi & Artur, Sylwia Przybysz, Sylwia Lipka. SPEŁNIAJ MARZENIA
8. Ewelina Lisowska. PROSTA SPRAWA
10.Szymon Wydra & Carpe Diem. WARTO WIERZYĆ
11. KęKę. SMUTEK
12. Kaen. OJCZE NASZ
13. B.R.O. MÓWIŁA MI

I jak podoba Wam się takie zestawienie? Które z nich znacie? 
Napiszcie w komentarzach o swojej ulubionej piosence!

17 komentarzy :

  1. Wspaniałe zestawienie:) Znam wszystkie piosenki od 1 do 9 i też je uwielbiam! Pozostałe też są świetne:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Większości nie kojarzę gdyż raczej nie słucham polskich piosenek, jednak "spełniaj marzenia" znam praktycznie na pamięć :)
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też rzadko słucham polskiej muzyki, ale próbuję się przełamywać :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przez takie posty poznaje multum dobrych piosenek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że dużo tu rapu <3 Uwielbiam!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja słucham zazwyczaj polskiego rapu, lecz zupełnie inne klimaty, niż przedstawione przez Ciebie :)
    Ostatnio w uszy rzuciła mi się (ta gra słowna, hahah) piosenka Oliwii Wieczorek "Nie zapomnij", przepiękna jest!
    Pozdrawiam serdecznie!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak! Ta piosenka w jej wykonaniu jest niesamowita. Mogłaby wygrać według mnie :)

      Usuń
  7. Kilka znalazło się tu takich które wpadły mi w ucho ;)
    uwielbiam Kamila Bijosia, ma wspaniały głos i talent co udowodnił w programie "Twoja twarz brzmi znajomo". Cała jego ekipa Sound'N'Grace jest wspaniała :)
    Pozdrawiam
    na-planecie-malego-ksiecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :)
      Cudowny ma głos, a w tym programie bardzo dobrze mu idzie :)

      Usuń
  8. Z całej listy znam tylko piosenkę Lisowskiej xD
    Taak jest nie źle xDD

    Buziaki
    coraciemnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam większość wykonawców, o których wspomniałaś, a (tutaj się pochwalę) Sylwia Lipka pochodzi i mieszka w moim mieście, więc wiele razy miałam okazję ją usłyszeć. Jeśli chodzi o Antka Smykiewicza, to bardzo lubię jego inną piosnkę - Pomimo Burz, która wprawia mnie w dziwny, sentymentalny nastrój, ale i tak mi się podoba. :)
    Pozdrawiam cieplutko
    Dominika z BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę ci ^^
      Antek Smykiewicz ma genialne piosenki, ale ta szczególnie przekonała mnie do siebie

      Usuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje szczęścia dla mnie? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje recenzje i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka