2016-11-02

RECENZJA #English Matters 61/2016

Hejka!
Moja organizacja w ostatnim czasie mnie powala...
Dziś zaprezentuję Wam recenzję magazynu English Matters. Znowu spędziłam mile chwile, zaczytując się w artykułach. I szczerze mówiąc, coraz bardziej lubię język angielski :)

Naj...artykuł

Yhm, czego można się spodziewać w tej kategorii? Oczywiście tekstu na temat życia i twórczości JoJo Moyes znanej wszystkim dzięki książce pod tytułem "Zanim się pojawiłeś", która od początku roku oblega internet. Ale nie ma się co dziwić...
Bardzo polubiłam twórczość pani Moyes, więc z chęcią poznawałam kolejne ciekawostki z jej życia.
Poza tym przybliżone są początki autorki w wielkim świecie dziennikarzy i pisarzy. Warto poznać artykuł!


Naj...tabelka/notatka

W tym miejscu trzeba wspomnieć o rubryce poświęconej słowie 'music' połączonym z innymi zwrotami, które tworzą charakterystyczne idiomy. Bardzo ciekawe i szczerze mówiąc, nie spodziewałam się takich znaczeń. Człowiek co chwilę coś odkrywa...

źródło

Naj...rozwój języka

Artykuł wyróżniony na okładce, czyli "Grammar - Live-saving Tricks" uważam za bardzo przydatny. Wszystkie problematyczne słówka, zwroty i zastosowania słów w języku angielskim wyjaśnione. Co połączyć z 'of', a co z 'in'? Kiedy użyć czasu Present Perfect Continuous? Na te pytania i wiele innych znajdziecie odpowiedź w tej części. 

Naj...rozrywka

Muzyka! Akcja! 
Słuchamy w radiu masy utworów. Później godzinami nucimy je. Ale skąd one są? W ostatnim czasie coraz więcej piosenek to odnowione utwory z XX w. Można powiedzieć, że w bardziej przystępnej i ciekawszej odsłonie szybciej wpadają w ucho. Uzupełnieniem tego artykułu jest omówienie piosenki Ain't Nobody. Każdy wers składający się z interesującej i zarówno problematycznej części, jest dokładnie wytłumaczony. Dzięki temu łatwo zrozumieć piosenkę.

DODATEK

Irregular Verbs. Zmora każdego ucznia. Która forma? Dlaczego ich tak dużo? Natomiast tutaj wszystko jest uporządkowane, podzielone na części. Myślę, że przyda mi się ta powtórka. 


Dziękuję serdecznie wydawnictwu Colorful Media!

17 komentarzy :

  1. W sumie słyszałam ale nie miałam okazji miec czy czytać :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To warto do niej powrócić i poznać :P

      Usuń
  2. Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu :) Serdecznie zapraszam do odpowiedzenia na zadane przeze mnie pytania ;) http://ksiazki-recenzje-czytelnicy.blogspot.com/2016/11/liebster-blog-award-7.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne to jest, ale jak dla mnie angielski to nie ta bajka xD


    Buziaki
    coraciemnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nominowałam Cię do TAGu :D
      http://coraciemnosci.blogspot.com/2016/11/kreatywny-book-tag.html

      Usuń
  4. Kusisz, kusisz, może kiedyś po nie sięgnę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie czytałam nigdy tego magazynu, ale wiem, że kilka egzemplarzy znajduję się w mojej bibliotece szkolnej, więc na pewno wkrótce do niego zajrzę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To warto do nich zajrzeć na przerwie :)

      Usuń
  6. czytałam kiedyś jeden z numerów English matter i bardzo mi się podobało :)
    Może kiedyś przeczytam więcej :D
    Nika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie będziesz żałować :)

      Usuń
  7. Mam nadzieję, że w końcu zdobędę jakiś magazyn. Ciężko mi idzie z językami, więc to byłaby świetna opcja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kupilam i jestem zadowolona :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje szczęścia dla mnie? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje recenzje i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka