2016-12-22

BOOKS XMAS /atmosfera świąteczna/

Hej!
Nie nudzi Wam się moje codzienne ględzenie? (Ja tak mogłabym cały czas, ale są inne obowiązki.) Skoro w poprzednich dniach pojawiły się już książki i filmy, to teraz czas na muzykę. Stanowi ona nieodłączną część mojego życia, więc nie mogło jej i tu zabraknąć.
Dodatkowo (też trochę związane z muzyką) mam dla Was inne propozycje, które można wykorzystać, gdy już opadacie z sił, produkując kolejne porcje smacznego jedzonka.

PIOSENKI
Przed Wami przeboje, które będą towarzyszyły mi w czasie największych przygotowań do Wigilii. Może wydajność w czasie lepienia pierogów wzrośnie pod wpływem świątecznych dźwięków?
Jula & Sound'n'Grace -GDY GWIAZDKA
Chris Rea - DRIVING HOME FOR CHRISTMAS
21 Allstars - KOCHAM TE ŚWIĘTA

REKLAMY (kto nie kocha reklam?)
W ubiegłym roku też pojawił się podobny post.[TUTAJ] Świąteczne reklamy mają coś w sobie, więc jeśli nie są kiczowate lub prześmiewcze, to można je polubić. Przed Wami moja czołówka. Miłego oglądania!



XMAS VLOG 
W tej kategorii znajdzie się tylko jeden kanał. A mianowicie Zoella. Ktoś się spodziewał?
Już rok temu rozpoczęłam oglądanie jej filmów z serii "24 Days of Zoella". Najpierw było wiele pytań: czy zrozumiem coś po angielsku, czy będzie mi się chciało oglądać je regularnie albo czy zainteresuje mnie to? Odpowiedź oczywiście brzmi tak, bo już drugi rok udaje mi się realizować ten plan. Zoella w każdym filmie przedstawia inny pomysł na święta (napoje i ciasta, makijaż, sweterki, prezenty) - nie ma u niej nudy. 
Jeśli jesteście ciekawi to zajrzyjcie na kanał Zoelli!

A Wy jakimi rozrywkami zapełniacie czas oczekiwania na pierwszą gwiazdkę?

6 komentarzy :

  1. Uzależniłam się od piosenki "Gdy gwiazdka". Mi bardzo podoba się świąteczna reklama Allegro.

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnej z tych piosenek nie znam, ale za to reklamy uwielbiam, w szczególności tę Tymbarku. Święta mają tę magię <3
    Pozdrawiam i zapraszam na recenzję "Rozkazu zagłady"! pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tymbark ma super reklamy, ale w tej czuć magie świąt jak w żadnej innej :)

      Usuń
  3. Hmm ja w sumie niektórych tych nie widziałam :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka