2016-12-24

BOOKS XMAS /festive christmas/

Hej,
Zapraszam Was dziś na krótki świąteczny TAG. Nominację dostałam od autorki bloga Fioletowy notes za co serdecznie dziękuję. Zapraszam Was do jej zakątka!
To już ostatni dzień tygodniowego cyklu BOOKS XMAS. Nie wierzę, że ten czas tak szybko minął...
Zaczynamy!
źródło

Fikcyjna rodzina, z która chcesz spędzić święta

Jest jakiś inny wybór niż Weasley'owie? Macie rację, nie ma. Pani Weasley ugościłaby nas w swoim domku, wykarmiła oraz zapewniła miłą rodzinną atmosferę. A pod choinką znalazłby się dla nas pakunek z sweterkiem. Cudownie!

Książkowy gadżet, który chcesz dostać pod choinkę

Półka to swego rodzaju gadżet. Tylko taki olbrzymi, bardzo potrzebny i funkcjonalny. Chwilowo nie mam gdzie odkładać książek, ale nie jestem pewna czy zmieściłby się po choinką. Chyba że taki złożony.

Bohater książkowy, który byłby idealnym elfem

Słodziutki Gus z "Promyczka". Już go widzę w stroju elfa pakującego prezenty na sanie Mikołaja. 

Dobierz książkę do świątecznej piosenki

Piosenka pod tytułem "Santa Claus is coming to town" została przyporządkowana książce "Oskar i pani Róża" Nie wiem, dlaczego właśnie na tę książkę wypadło. Czemu przykuła mój wzrok?
Patrząc na zestawienie przeczytanych powieści tylko ta wydawał się odpowiednia, więc niech tak zostanie.

Książka, która rozczarowała mnie i zasługuje na rózgę

"Losing Hope" Przy pierwszej niesamowitej części kontynuacja powinna być na wysokim poziomie. Jednak w tym przypadku nie miałam zapewnionego tego luksusu, bo to była zwykła powtórka tylko z innej perspektywy. Podłoga.
źródło

Książka, która zasługuje na więcej uznania

"Jedyny pirat na imprezie" to na razie jedyna książka, która przychodzi mi na myśl. Było o niej głośno tylko w okresie wydania, a teraz cisza. Ja jednak uważam, że w tej książce oprócz historii życia artystki jest wiele wątków, które powinny zaciekawić każdego. Wskazuje wartości jakimi trzeba się kierować oraz zaznacza rolę rodziny w życiu każdego człowieka.

Okładka ze świątecznym klimatem

Cudeńko! Myślę, że przeczytam niedługo:) -->

Książka lub seria, którą kocham i chcę aby każdy ją dostał i przeczytał

"Promyczek" i "Gus" - ten zestaw byłby trochę wstrząsający i wzruszający, jednak czego się nie robi żeby zarażać miłością :)

źródło

Życzę Wam wszystkim, drodzy czytelnicy, Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w rodzinnym gronie, zdrowia, miłości, spełnienia marzeń oraz wielu prezentów pod choinką!


18 komentarzy :

  1. Takie święta z Weasley'ami byłyby świetne! Ahh i te sweterki <33
    Biuro przesyłek niedoręczonych ma świetną okładkę, ja bym jeszcze tutaj dała Obudź się kopciuszku - okładka jest przepiękna i taka świąteczno-zimowa! *.*
    Pozdrawiam i wesołych świąt! :)
    http://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo jest świątecznych okładek i wszystkie są piękne!

      Usuń
  2. O, ja też bym dużo dała by spędzić chociaż pół godzinki z Weasleyami... Albo z potterami! Z Dursleyami też mogłoby być fajni, haha :D
    Zapraszam cię na moją opowieść na wattpadzie :D
    https://www.wattpad.com/user/_nika21

    OdpowiedzUsuń
  3. Święta z Weasleyami mogły by być ciekawe :)
    "Biuro .." ma piękną okładkę! *.*
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli chodzi o 'Losing Hope' to niestety takie 'powtarzane książki' pojawiają się na rynku czytelniczym bardzo często. Jedne męczą tylko trochę, a inne całkowicie. Jak dla mnie jedyną książką tego typu, którą mogę przyjąć jest 'Tak krucho..." pani Tammary Webber. Historia niesamowicie odbiega od pierwszej części, a ponad to zawiera mnóstwo rozszerzeń.
    Próbowałam już swoich sił z 'Promyczkiem', jednak nie udało mi się dobrnąć do mety. Miała to miła wakacyjna ksiązka, a niestety po długaśnym wstępie, który zdawał się nie mieć końca - poległam. Ale mamy tą pozycję w bibliotece szkolnej, więc być może spróbuję swoich sił jeszcze raz.

    Pozdrowienia!
    Zapraszam na najnowszą recenzję :)
    'Przeznaczenie Violet i Luke-a'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie spodziewałam się że to będzie "powtórka z rozrywki" :/
      To próbuj ponownie :)
      Na pewno wpadnę!

      Usuń
  5. Coraz bardziej zachęcasz mnie do przeczytania "Promyczka" ^-^
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, zdecydowanie chciałabym trafić do domku Weasley'ów. Mama Rona to niesamowita kobieta i wiem, że w progach jej chatki czułabym się jak u siebie.
    "Promyczka" czytałam i potwierdzam. "Gus" jeszcze przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zapraszam, znajdzie się miejsce i dla Ciebie :)
      Polecam serdecznie Gusa!

      Usuń
  7. Jak nie jestem fanką potera, a wręcz za tą serią nie przepadam.. święta z tą rodziną mogłyby być naprawdę ciekawe! co do elfa, nie znam książki o której wspomniałaś i chyba będę musiała to zmienić.
    http://fatalistycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. nie ma innego wyboru niż Weasleyowie :D mam w planach jedynego pirata na imprezie. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja mogłam zapomnieć, że Gus byłby idealnym elfem! A jego pomocnicą byłaby Grace (mam nadzieję, że dobrze zapamiętałam jej imię). Bardzo się cieszę, że zrobiłaś ten tag i szczerze Cię podziwiam, że potrafisz tak dużo pisać i czytać! Mimo, że nie zawsze komentuję to czytam każdy post, bo Twój blog jest niesamowity!
    Pozdrawiam i życzę jak najwięcej inspiracji oraz realizacji pomysłów w przyszłym roku! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi Gus cały czas chodzi po głowie. To nie była Scott - nie pamiętam???
      Ojej, jak miło ^^ Dziękuję!

      Usuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje szczęścia dla mnie? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje recenzje i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka