2016-12-19

BOOKS XMAS /przygotowania do świąt cz.2/

Hello,
Wczoraj była pierwsza część TAGU, a teraz możecie zapoznać się z drugą. Wpadajcie na bloga autorki tej zabawy - Z miłości do książek i poznajcie jej niesamowite recenzje!
Dobra, zaczynamy zarażanie świąteczną energią!



CZĘŚĆ 2

KOLĘDA - ukochana kolęda z dzieciństwa
"Cicha Noc" - chyba od zawsze ta kolęda towarzyszyła mi w czasie świąt. Jako jedna z nielicznych jest spokojna, stonowana i w pełni oddaje chwilę narodzin Jezusa.

KULA ŚNIEŻNA - książka, która wywróciła twoje życie do góry nogami
Chyba właśnie "Promyczek". Naprawdę, nie spodziewałam się, że  radosna, optymistyczna książka może mieć takie szokujące zaskoczenie!

PIERNICZKI - słodka książka, po której miałaś kaca książkowego uniemożliwiającego dalsze czytanie
Ten kac był tak silny, że nie pamiętam :D

MANDARYNKI - książka, którą kochasz za jej idealny styl tak jak kochamy mandarynki za idealny smak
"Dary Anioła" i inne książki Cassandry Clare. Gdyby nie styl i pomysły autorki, rzuciłabym powieści już na samym początku. Widząc ogrom wydanych serii, przeraziłam się. Czy będzie mi się chciało to czytać? TAK!!! Kocham dialogi, a nawet opisy. Wszystko jest genialne!
Sherlock

REKLAMY ŚWIĄTECZNE - książka, która mimo iż cię wkurzyła okazała się być w porządku
"Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender". Nie mogłam znieść tych ciągłych bardzo rozległych opisów. Były dialogi, ale bardzo ubogie i krótkie. Więc czytałam i coraz bardziej wchodziłam w świat, chociaż każda przerwa sprawiała, że powrót do lektury był trudny. Jednak wszystkie wątki, skrzydła, historia rodziny i wszelkiego rodzaju skrajności urzekły mnie.

JINGLE BELLS - co najbardziej kojarzy ci się ze Świętami
Prawdopodobnie jedzenie. Uwielbiam jeść! Jak odpowiadam teraz na kolejne pytania, powoli zaczyna burczeć mi w brzuchu. Wytrzymam do Wigilii. Jakoś...

PIOSENKI ŚWIĄTECZNE - książka, która leżała przez długi czas na twojej półce aż wreszcie doczekałaś się jej przeczytania
Staram się czytać wszystko na bieżąco, więc nie mam jakiś rodzynek (#sernikbezrodzynek) na półce. Przynajmniej w kategorii książkowej nie mam zaległości :)

BAŁWAN - zbuduj bałwana z ulubionych książek
Naprawdę muszę wstać i budować??? Patrzcie na efekt:
Patrzcie! Ten mikołajkowy stos ma marchewkowo-kredkowy nos!
ŚNIEG - dlaczego lubisz/nie lubisz śniegu?
Lubię, bo:
1. Jest śniegiem
2. Jest biały
3. Można zbudować Olafa i dać mu trochę ciepła
4. Gdy sypie śnieg można poczuć się jak w przezroczystej windzie prosto do nieba

LIST DO MIKOŁAJA - stwórz listę rzeczy, które kochasz
1. Książki
2. Spaghetti i inne dobre jedzonka
3. Bloga i Was
Teen Wolf

KARTKI ŚWIĄTECZNE - przemiłe zaskoczenie książkowe z tego roku
Tum,tum, tum: Promyczek! Nikt się nie spodziewał prawda?

PREZENTY - robienie ich to nie lada wyzwanie. Czy w twoim otoczeniu masz kogoś kogo obdarujesz książką? Jak tak, to kogo i jaką?
Nie, w tym roku nie będę zwiększać wskaźnika przeczytanych książek wśród Polaków :D

MIKOŁAJ - grubaśna książka, która była przyjemna 
"Nie poddawaj się" - swego rodzaju kontynuacja "Fangirl". Przyjemnie się czytało o losach Baza i Simona - oni są tacy kochani! Poza tym ta książka mimo swojej prostoty, kilka razy pozytywnie mnie zaskoczyła.

Nominacje do wykonania TAGU:
Ciebie, ciebie i ciebie też!
A szczególne zaproszenie do zabawy leci do autorów blogów:
Recenzje przy gorącej herbacie
Fioletowy notes
Między półkami

16 komentarzy :

  1. Ojejku, a ja dostałam "Promyczek" w prezencie i muszę w końcu zacząć go czytać!
    Bardzo ciekawy pomysł na zabawę miała autorka ;)
    A ja muszę przyznać, że i tak Sherlock i Watson zabrali moją całą atencję <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłego czytania!
      Musiałam ich wreszcie wykorzystać by ozdobić post :)

      Usuń
  2. Kurcze na Promyczka toś mi smaka narobiła :D Zobaczymy co mój Mikołaj mi przytarga :D
    Cassie jest boską autorką <3
    Świetny bałwan, a ten jego nos wymiata :D

    Dziękuje za wykonanie TAGu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo się doweimy :)
      Bałwan bez nosa to nie bałwan :D

      Usuń
  3. Nic tylko słyszę dobre rzeczy o tym "Promyczku", muszę go koniecznie przeczytać! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze ne spotkałam się z tymi książkami o których piszesz :/ A bynamniej z dużą ich częścią :D

    zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się tak, poczułam dzięki niemu tę nikłą atmosferę świąt, bo niestety taka w tym roku jest :(
    Moją ulubioną kolędą jest "Lulajże Jezuniu", uważam, że jest jedną z najpiękniejszych.
    Muszę w końcu zabrać się za "Dary Anioła" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Lulajże Jezuniu" wydaje mi się takie trochę smutne, ale też lubię sobie pośpiewać :)
      Polecam serdecznie!

      Usuń
  6. Jestem w trakcie odpowiadania na pytania z tego tagu i bardzo mi się podoba :)
    Mi również nie podobały się te wszystkie opisy w "Osobliwych i cudownych...". Ostatecznie cała książka nie urzekła mnie specjalnie. Była ok, ale nic więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadnę, jak opublikujesz :)
      Końcówka najbardziej poruszająca - nie byłam przygotowana na takie potoczenie się wydarzeń ^^

      Usuń
  7. Teraz czytam "Nie poddawaj się" i bardzo mi się podoba pomimo tego, że nie jest jakaś genialna :D
    Do "Darów Anioła" muszę się kiedyś w koncu przekonać ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lekka, ciekawa lektura :)
      Postanowienie noworoczne?

      Usuń
  8. Patrząc na bałwana na początku myślałam, że miedzy książki wsadziłaś parówki ;P Hehe, chyba powinnam zainwestować w nowe szkła ;P
    "Promyczek" faktycznie duże zaskoczenie :) Cudna książka!
    Ja nie znoszę zimy i śniegu, brrrr!
    Pozdrawiam ciepło! :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł - ale parówki to można zjeść :)
      Jak jest śnieg jest zimno, ale pięknie!

      Usuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka