2016-12-17

BOOKS XMAS /TAG świąteczny/

Hej!
Coraz bliżej do Wigilii i spotkania z rodziną przy stole. (I można śpiewać kolędy!!!) Żeby umilić Wam chwile oczekiwania na ten świąteczny dzień, prezentuję Wam TAG odnaleziony w odmętach Internetu.
Przygotujcie się na codzienne spotkania ze mną w zakątku zwanym Przemyślenia ZaczytanejBelli ^^


KAKAO - KSIĄŻKA, KTÓRA ROZGRZEWA SERCE

"Sekretne życie pszczół". Chociaż z początku nie wydawało mi się to takie jasne, odkryłam ciepło bijące z tej książki. Uczucia bohaterów, życzliwość obecna na każdym kroku oraz miłość.
Nie można zapomnieć też o pszczółkach, które produkują miodek. A miodek wszystkie niedźwiadki bardzo lubią. Mniam!

źródło

ŚNIEG - KSIĄŻKA Z BIAŁĄ OKŁADKĄ

Oczywiście, że "Czerwona Królowa". Teraz zauważyłam ten kontrast - CZERWONA królowa = BIAŁA okładka. Ale to było chyba przemyślane, patrząc na całą fabułę i rzeczywistość przedstawioną w tej książce. 

MIKOŁAJ - GRUBA KSIĄŻKA LUB DŁUGA SERIA

"Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy". właśnie wybrałam sobie grudniowy czas oczekiwania na święta na poznanie tej serii. Długa seria, (krótsza niż Harry Potter czy Rosemary Beach, ale ciągle pokaźnych rozmiarów) która zdobywa moje serce. Jeśli jeszcze nie czytaliście to wiedźcie, że dzieje się tam bardzo dużo.


RÓZGA - KSIĄŻKA, KTÓREJ CZYTANIE BYŁO MĘKĄ

"Chwila szczęścia" Federico Moccia. Ta książka przyszła mi teraz na myśl i jak widzicie nie są to "Krzyżacy". Brawa dla mnie! Przełamałam się, więc mogę teraz ponarzekać na wady innej książki. (buhaha!!!) A tak na serio: "Chwila szczęścia" była nijaka, "Trzy metry nad niebem" tego samego autora wygórowały moje oczekiwania, co do innych ksiażek, ale jak widać nastąpił nieoczekiwany upadek. Niestety. Poza tym bohaterowie byli niezdecydowani i uciekali cały czas przed życiem i miłością. Trudno się czytało kolejne rozdziały nienawidząc bohaterów...

PREZENT - BARDZO DOBRA KSIĄŻKA, KTÓRĄ MOŻESZ KAŻDEMU POLECIĆ

"Marsjanin" albo "November 9". Te dwie książki powinny być nakazane do poznania. Nie koniecznie w podstawówce, ale w późniejszych latach edukacji, czemu nie. Zmieniają one spojrzenie na świat. Pokazują, że można poradzić sobie nawet na odległej planecie bez ludzi i jedzenia (Marsjanin) albo zaakceptować swoje słabości lub kompleksy i zakochać się - bez motylków i jednorożców, ale prawdziwie (November 9). Piszcie do Świętego Mikołaja z prośbą o te książeczki!


Do jutra!

9 komentarzy :

  1. Hahahah, też dopiero ogarnęłam ten motyw z białą (prawie srebrną) okładką i czerwoną koroną. Czuję się nieogarnięta :D Co do tagu, to bardzo fajny i uroczy i gdybym tylko miała więcej siły woli, napewno bym go zrobiła. Niestety ostatnio jakoś straciłam ochotę na Tagi i nie mogę się do nich przemóc :/
    Pozdrawiam (i zapraszam, oddaję wszystkie szczere komentarze ^^)
    Czytam, piszę, recenzuję, polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisząc, dostałam takiego olśnienia :)
      Odzyskuj wenę i siłę do pisania!

      Usuń
  2. Cudowny TAG, muszę jednak przyznać, że żadnej z książek jeszcze nie czytałam, jeszcze!
    Pozdrawiam,
    Ola z pomiedzy-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super tag, hahah dzięki tobie zrozumiałam o co chodzi z tym motywem białej okładki i czerwonej korony :D Sama czerwona królowa jest ogólnie wspaniała, na pewno przeczytam ją jeszcze wiele razy :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pewnie też, bo ta historia jest genialna :)

      Usuń
  4. Bardzo fajnie stworzony tag, ja osobiście jestem zwolenniczką kupowania właśnie takich drobnostek jak książka pod choinkę, a nie żadnego telefonu czy gry. :)

    http://www.amlodzinska.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post :D
    Uwielbiam takie tagi u Ciebie, więc z chęcią zrobię coś podobnego u mnie, dziękuję za nominację :)
    Postaram się go napisać jutro, ale mam w szkole mnóstwo sprawdzianów więc nic nie obiecuje.
    Pozdrawiam i czekam na więcej postów :)
    Nika

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje szczęścia dla mnie? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje recenzje i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka