2016-12-23

BOOKS XMAS /TBR/

Hej!
Dzisiaj pojawi się coś, czego ten blog jeszcze nie widział. (chwila napięcia) Świąteczne To Be Read. Przez półtory roku pisania, czytania i aktywności w sieci nie zamieściłam ani jednego TBR. Wydaje się to być dziwne, patrząc na inne blogi, gdzie takie posty są częste i oczywiście ciekawe. Jednak stwierdziłam, że nadszedł ten czas kiedy zjednoczę się z resztą czytelników i blogerów.
Zapraszam, więc serdecznie na przedstawienie książek, które będę poznawać w czasie (tej o wiele za krótkiej) przerwy świątecznej!

THE BOOK THIEF - stanęłam przed tym trudnym wyzwaniem i czytam książkę po angielsku. Na razie poznałam pierwsze 50 stron, ale może w święta dostanę przyspieszenia.
Zachęcam was również do takiej lektury. Obowiązkiem jest znajomość języka - bez tego ani rusz!

Cudeńka ^^
GWIAZDKA Z NIEBA I JESZCZE WIĘCEJ - prezent od Świętego Mikołaja ciągle na mnie czeka, ale ta historia mnie bardzo ciekawi, więc poczytam przy choince :)
PONAD WSZYSTKO - kolejny równie interesujący podarek od Świętego Mikołaja (chyba byłam grzeczna). Ta powieść zachwalana jest prawie przez wszystkich - ja też chcę dołaczyć do tego grona.

GNIAZDO - nie mam pojęcia o czym jest ta książka, ale okładka jest cudowna, piękna i ona błyszczy!!!

MOJA ANANKE - widząc książkę Ewy Nowak w bibliotece, wzięłam ją do domu bez zastanowienia. Wiem, że mnie nie zawiedzie.

STRAŻNICZKA KSIĄŻEK - trochę dziwna, ale połączenie różnych światów z książek i instytucja Strażniczki Książek przekonują mnie do dalszej lektury.

CO MNIE NA ZAWSZE ZMIENIŁO
- książka z BookTour na blogu Wyznania uzależnionej od... książek

PERCY JACKSON I BOGOWIE OLIMPIJSCY: BITWA W LABIRYNCIE - to już ostatnia książka, znając życie, pewnie jej nawet nie otworzę, ale różnie może być :)

+ kilka podręczników, które w roku szkolnym ciągle mi towarzyszą.

Patrząc na ten post mogę powiedzieć, że przyda mi się praktyka. Pewnie pojawi się jeszcze kiedyś TBR, trzeba trenować :)

Do jutra!

21 komentarzy :

  1. Nigdy nie czytałam żadnej książki po angielsku bo jestem pewna, że połowy bym nie zrozumiała, ale z drugiej strony to fajna sprawa jeśli ktoś chce się podszkolić w tym języku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee, jak już zaczniesz czytać to poszczególne słówka odnajdziesz gdzieś w zakamarkach mózgu. Ciekawa zabawa!

      Usuń
  2. Ponad wszystko może ci się spodobać jak nie będziesz miała za dużych oczekiwań. :D A za Perciego sama się muszę wziąć w końcu. Gniazdo ma prześliczną okładkę <3 ciekawa jestem czy ci się spodoba, bo sama jeszcze po tę książkę nie sięgnęłam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa tych książek!
      Percy'ego polecam - dużo humoru i przygód!

      Usuń
  3. To całkiem fajny pomysł... Teraz intensywnie główkuje czy nie zrobić czegoś takiego u siebie. Teraz już chyba nie zdążę, ale może na ferie? W każdym razie to całkiem dobry pomysł. Z tego stosiku czytałam tylko ,,Co mnie zmieniło na zawsze'' i polecam bardzo, bardzo gorąco. Ode mnie ta książka zyskała całe 9,5pkt! Powodzenia w wyzwaniu! Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie poczytam o Twoich planach!
      Właśnie czytam i jestem zszokowana i zachwycona ^^
      Dzięki!

      Usuń
  4. Wypożyczyłam raz "The Book Thief", próbowałam nawet przeczytać, ale była to moja pierwsza książka, którą próbowałam przeczytać po angielsku i zdecydowanie narzuciłam sobie zbyt wysoki poziom, także oddałam ją z powrotem. "Gniazdo" za to ma przepiękną okładkę, a "Bitwę w labiryncie" też przydałoby się przeczytać :P
    Buziaki kochana i zaczytanych świąt!
    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu, szkoda, ja powili czytam i nie jest źle
      Nawzajem!

      Usuń
  5. Warto przeczytać "Ponad wszystko". "Gniazdo" chciałabym mieć na swojej półce ze względu na tę cudowną okładkę <3
    Życzę ci Wesołych Świąt, udanego Sylwestra i żeby udało ci się przeczytać wszystkie te książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam już i jest niesamowita!
      Gniazdo ma cudną okładkę, chyba zamiast czytać będę się gapić :P
      Wesołych Świąt!

      Usuń
  6. Aż wstyd się przyznać, ale nie znam ani jednej z tych książek...
    Chyba najwyższy czas się zapoznać :D
    http://nikasspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektórych książek zupełnie nie znam <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/merry-christmas.html

    OdpowiedzUsuń
  8. najbardziej zazdro Strażniczki :D czekam na opinię o Co mnie zmieniło na zawsze :D powodzenia w czytaniu, Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawie jest - ciesze się, że zorganizowałaś ten BookTour :)

      Usuń
  9. Oprócz ,,Co ze mnie zostało" żadnej nie czytała, więc mam co nadrabiać, zwłaszcza, że jest kilka pozycji, które bardzo chcę przeczytać, a ty narobiłaś mi większego smaka :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już znasz plan na przyszłe tygodnie!

      Usuń
  10. WESOŁYCH ŚWIĄT KOCHANA! :*

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka