2016-12-31

LIKE TO - przegląd grudnia

Witam Was w ten przepiękny ostatni dzień roku, który powinien być wypełniony śniegiem i mrozem, a jest błotnisty i smutny. Jednak data widoczna w kalendarzu wypełnia mnie radością, bo niedługo rozpocznie się coś nowego i nieznanego. Nie mogę się doczekać!
Ale skoro kończy się miesiąc trzeba go podsumować, więc zapraszam!

Najpierw (tradycyjnie) książki, które poznałam w kończącym się już miesiącu:
Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy: Morze Potworów (co tam się podziało?!?)
Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender (urzekły mnie skrzydła oraz historia rodziny Avy)
Bella (niewymagająca lektura, ale z drugiej strony o prawdziwym życiu)
Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy: Klątwa Tytana (Łowczynie grały tu pierwsze skrzypce i było ciekawie)
Dobry szef, martwy szef (zachęca do działania, pokazując wartości odpowiednie dla "plemienia")
Strażniczka książek (ciekawy pomysł, ale nie całkiem zrealizowany)
Co mnie zmieniło na zawsze (RECENZJA)
Ponad wszystko (uwielbiam całym sercem, "Roszpunka" w XXI wieku)
Moja Ananke (o wiele za dużo oczekiwałam, ale po połowie zaczęło się robić interesująco)
Gwiazdka z nieba i jeszcze więcej (książka o wakacjach bez porywającej akcji, ale z morałem)

PIOSENKI MIESIĄCA

FILMY MIESIĄCA

Holiday (2006)
Nie wiem, gdzie ja się uchowałam, ale dopiero w tym roku pierwszy raz oglądałam ten film. Jest genialny! I romantyczny :)
Dwie kobiety wymieniają się na okres świąteczny domami. Chcą odpocząć od przeszłości, która cały czas je przytłacza. Ekskluzywna posiadłość w Los Angeles i domek na wsi w Anglii. Skrajności, ale miłość ta sama - wielka, nieskończona, prawdziwa.





Powiedz tak (2001)
Organizatorka wesel i perfekcjonistka w każdej sytuacji zakochała się. Niestety jej obiektem westchnień jest klient. Gdy odkrywa ten fakt nie wie, co ma zrobić. A jak potoczą się ich losy? - odsyłam do filmu.
Kolejny bardzo romantyczny film - bo w sumie Święta to czas na dzielnie się miłością, więc znalazłam idealną pozycję :P










Szczęśliwego Nowego Roku!

40 komentarzy :

  1. Czytałam Jacksona (całą serię albo wszystkie tomy oprócz jednego, nie pamiętam) i średnio mi się podobał. Jestem chyba jedyną osobą, która woli filmy od książek, mimo że były dosyć tandetne, to i tak jak dla mnie przedstawiały większą wartość :D Niestety o niczym innym z Twojego podsumowania nie jestem w stanie się wypowiedzieć.
    Pozdrawiam i zapraszam na recenzję "Księgi wyzwań Dasha i Lily"! pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jak na razie pierwsze 3 części najbardziej się podobały. Czwarta jest średnia :(
      Filmy też lubię!

      Usuń
  2. Ehh.. niestety nie czytałam żadnej wymienionej przez Ciebie książki. Ale mam nadzieję, że nie długo uda mi się sięgnąć po Osobliwe i cudowne przypadki:)
    Pozdrawiam, books--my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wymienionych przez Ciebie książek czytałam tylko "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender" oraz "Ponad wszystko". Pierwsza była cudowna. Dosłownie mną wstrząsnęła. Druga nie zrobiła na mnie zbyt wielkiego wrażenia. Ot, zwykła książka młodzieżowa. Z fajnym przesłaniem, ale według mnie trochę niedopracowana.
    Film Holiday uwielbiam i oglądam każdych świąt :D
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie obie były na w miarę równym poziomie. Okładka <3 treść i przesłanie :)
      Ja chyba też zacznę!

      Usuń
  4. Spośród wymienionych przez Ciebie książek czytałam tylko Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender. A Holiday uwielbiam ♥ Jest jednym z moich ulubionych filmów ♥

    zabookowanyswiatpauli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Z wymienionych przez ciebie książek czytałam "Osobliwe i cudowne przypadki..." oraz "Ponad wszystko". Ta pierwsza książka nie przypadła mi do gurtu, ale tą drugą bardzo lubię <3
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze nie znam tych filmów :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/happy-new-year.html

    OdpowiedzUsuń
  7. "Ponad wszystko" urzekło mnie swoją historią, gdyby nie zakończenie :) Muszę zabrać się za Perce'go, a filmu ani jednego nie oglądałam. Muszę to nadrobić :D Szczęśliwego Nowego Roku! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakończenie było super, trochę niespodziewane, ale dalej niesamowite :)

      Usuń
  8. Tych filmów akurat za bardzo nie kojarzę... Ja w Sylwestra obejrzałam "Zaręczyny po irlandzku" i gorąco polecam Ci go, jeśli jeszcze nie znasz :)

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczęśliwego Nowego Roku! :)
    Filmów jeszcze nie ogladałam, ale może nie długo :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Zapraszamy na Rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam oba filmy <3 Szczególnie Holidays <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba będę miała nową tradycję świąteczną obok "Kevina..."

      Usuń
  11. Percy <3
    Osobliwe i cudowne nie były w sumie złe, ale nie żeby jakoś bardzo mnie porwały :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3
      Szkoda, ale miło spędziłaś czas przy lekturze, co nie?

      Usuń
  12. Przy Jacksonie utknęłam po 3 części i ruszyć nie mogę. Ale trzeba w końću się zebrać, bo chyba jednak warto xd

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, czwartej części nie mogę przemęczyć, ale chcę wiedzieć, co się podzieje na Olimpie!

      Usuń
  13. Właśnie mam zaczynać Precy'ego. A filmy oglądałam wszystkie i wszystkie uwielbiam <3

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie + obserwuje :)
    Agaa
    http://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam, na pewno nie będziesz się nudzić :)

      Usuń
  14. Oba filmy kojarzę :) Nie lubię za bardzo J.Lo, więc zbyt często do tego filmu nie wracam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero po którymś z kolei seansie ogarnęłam, że ona to ona :P

      Usuń
  15. Strasznie się cieszę, że podoba ci się Percy Jackson, koło Harry'ego Pottera jest to seria, z jaką dorastałam, więc mam do niej ogromny sentyment i do tej pory uwielbiam czytać książki Riordana <3 Wszystkiego najlepszego w nowym roku!

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie zaczynam przygodę z jego książkami, ale coś czuję, że jeszcze długo będzie mi towarzyszył :)

      Usuń
  16. Obejrzałaś Holiday! Tak bardzo lubię ten film! Chociaż pewnie to już wiesz, bo czytasz mojego bloga. :*
    Gratuluję tak zaczytanego miesiąca! Życzę aby styczeń był równie dobry, a nawet lepszy! A również tego, aby cały rok był dla ciebie jak najlepszy pod względem książkowym, aby blog się jeszcze bardziej rozwijał, chociaż nie wiem jak możesz to robić jeszcze lepiej, oraz oczywiście pod względem prywatnym! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak <3
      Och, dziękuję ^^ również życzę dużej ilości książek i czasu :)

      Usuń
  17. Nie czytałam żadnej z książek, ale piosenkę uwielbiam!:3

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też jeszcze nie widziałam Holiday. jak to możliwe? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam zarówno "Holiday" jak i "Powiedz tak". Zdecydowanie zgadzam się z tym, że są warte zobaczenia. Mają świetny klimat i wprawiają w dobry nastrój.

    OdpowiedzUsuń
  20. O matko, uwielbiam te dwa filmy! Zawsze jak lecą w telewizji to obowiązkowo je oglądam :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka