2016-12-29

RECENZJA #English Metters

Hello!
Nadszedł czas na podszlifowanie języka angielskiego. Pomocne są na pewno artykuły z magazynu English Matters, które chcę Wam dziś zaprezentować. Może akurat, któryś Was zainteresuje i sięgniecie po magazyn jeden z dwóch albo oba. Zapraszam!

Focus on speaking

1. Pop Culture in English

źródło
Mistrz Yoda nauczyciel nasz  i banda droidów. Wiele słów i zwrotów weszło do użycia poprzez różne filmy, seriale albo globalizację. Popkultura rozszerza słowniki z dnia na dzień, więc warto poznać kilka przykładów. Obok jest też tabelka z różnymi zastosowaniami słowa pop - rzeczownik, czasownik oraz idiomy.

2. Wywiady: Breaking the Barriers oraz UnPolish Your English

W tej części możemy poznać opinie nauczycieli języka angielskiego oraz psychologa. Informują oni o najczęściej spotykanych błędach popełnianych przez Polaków: w gramatyce i wymowie. Gdy pozna się te błędy to można się ich wystrzegać, wiedząc o ich istnieniu. Jednak żeby popełniać błędy i uczyć się przez nie trzeba najpierw się przełamać. To jest jednak trudne, ale osiągalne. Odpowiedź znajdziecie w artykułach.

3. Learner's Calendar

Kalendarz wypełniony różnymi zwrotami, którymi posługują się Anglicy lub Amerykanie. Nieliczne były mi wcześniej znane, ale czytając o nich zrozumiałam, że są potrzebne i bardzo istotne. Nadają bogactwa każdej prowadzonej konwersacji. Część zakończona jest quizem, który sprawdzi nasza wiedzę :)

English Matters 62/2017

źródło

1. Breakdance, an Urban Fashion

Uwielbiam oglądać filmy o tańcu - ludzie, których łączy muzyka i ulica tworzą coś nowego. Niesamowite! Artykuł przedstawia początki stylu Breakdance, które są niezmiernie ciekawe, ale też zawiera informacje o kolejnych etapach rozrostu stylu tanecznego na całym świecie.

2.Big Ben - the Legendary Landmark

Dawno temu, za górami, za lasami był Londyn i Big Ben. Jest to chyba najbardziej rozpoznawalny obiekt w Wielkiej Brytanii. Autor artykułu opisuje etapy powstawania wieży oraz przedstawia nieznane ciekawostki na temat budowli. Bardzo mi się podobał ten tekst, bo był inny. A może to mnie temat tak zaciekawił, że nie mogłam się oderwać?

3. Divided Europe

Zapewne wszyscy pamiętają dzień referendum w Wielkiej Brytanii. Czy Anglicy opuszczą Unię Europejską, czy nie? Ten dzień podzielił wszystkich. Artykuł zawiera opinie znanych osób i polityków na ten temat oraz przedstawia ciąg wydarzeń towarzyszących Anglii w kontaktach z UE. jednym słowem było barwnie i skomplikowanie. Jeśli chcecie wiedzieć więcej, zachecam do czytania!

Dziękuję za udostępnienie magazynów wydawnictwu Colorful Media

10 komentarzy :

  1. Ja w sumie nigdy nie miałam jej w ręce, zazwyczaj znam ten magazyn z recenzji :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/parka-khaki-karpacz.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo jak coś o tańcu to musiało być ciekawe <3
    Kiedyś dopadnę to pismo no ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. To mogłoby mi się spodobać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że skuszę się na Focus on speaking. Uwielbiam wywiady z anglistami, a tym bardziej z psychologami <3
    Magazyny wydają się na prawdę bardzo przyjemne i ciekawe. Myślę, że w najbliższym czasie zacznę je prenumerować :*

    Pozdrawiam cię serdecznie i zapraszam do mnie :* Dopiero zaczynam moją przygodę z blogiem :*
    http://bookowezycieameneris.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam serdecznie, bo warto ^^
      Super, że dołączyłaś do grona blogerów!

      Usuń
  5. Uwielbiam korzystać z magazynów Colorful Media nie tylko dokształcając siebie, ale również innych :)
    A to, że zawsze znajdę w nich ciekawe artykuły, przy których można się pośmiać jest tylko plusem!
    Pozdrawiam i zapraszam na moją recenzję EM:
    www.favouread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, wiele dają te magazyny :)

      Usuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka