2017-01-31

NB - NEW BOOKS (luty)

Hej!
Wielki powrót zapowiedzi nastąpi właśnie teraz! Czary mary, abrakadabra, bęc! Tak wielką ochotę miałam na pisanie zapowiedzi co miesiąc, ale gdy się zabierałam za ten temat albo nie wiedziałam co wybrać, albo miałam opóźnienie. Dosłownie nie mogłam się zebrać w sobie! Ale myślę, że uda mi się wrócić do regularności w przyszłych miesiącach.
Teraz zapraszam na zapowiedzi na miesiąc luty!


Tytuł: Coś o tobie i coś o mnie
Autor:Julie Buxbaum
Premiera: 01.02.2017
OPIS:
Po śmierci matki Jessie musi opuścić przyjaciół i dom w Chicago, ponieważ jej ojciec powtórnie się ożenił – z bogatą hollywoodzką producentką. Dziewczyna przeprowadza się do Los Angeles i zamieszkuje w bezosobowym pokoju gościnnym, jednym z wielu w rezydencji Rachel i jej mało sympatycznego syna Theo. Jessie jest bardzo samotna, a sytuacji nie poprawia wcale fakt, że w ekskluzywnej prywatnej szkole, pośród dzieci bogaczy, czuje się zupełnie nie na miejscu. Nie ma przyjaciół, rówieśnicy się z niej wyśmiewają. Sytuacja zmienia się, gdy Jessie otrzymuje e-mail od chłopaka podpisującego się jako Ktoś/Nikt. Kontynuuje korespondencję – najpierw mailową, później na komunikatorze. Przez pierwsze trudne tygodnie szkoły, chłopak jest dla niej jedynym przyjacielem. . .

Tytuł: Był sobie pies
Autor: W. Bruce Cameron
Premiera: 01.02.2017
OPIS:
Wszystkie psy idą do nieba. . . chyba że mają niedokończone sprawy na ziemi. Nie tylko koty mogą żyć kilka razy.
Bailey to uroczy kundel, który po serii niefortunnych zdarzeń odchodzi z tego świata. Ku swemu zdziwieniu odradza się ponownie jako złotowłosy szczeniaczek i trafia w ręce ośmioletniego Ethana. Wkrótce stają się nierozłącznymi przyjaciółmi a Bailey dożywa szczęśliwej starości u boku chłopca w poczuciu, że spełnił swoje powołanie. Jednak jego misja dopiero się zaczyna, bowiem. . . odradza się w kolejnym wcieleniu. I w dodatku pamięta wszystko z poprzedniego życia! Czy uda mu się odnaleźć drogę do najlepszego przyjaciela i całkowicie poznać swoje przeznaczenie?


Tytuł: Bez szans
Autor: Mia Sheridan
Premiera: 01.02.2017
OPIS:
W upadającym górskim miasteczku Kyland i Ten zakochują się w sobie wbrew rozsądkowi i na przekór surowej rzeczywistości.
Kyland marzy tylko o tym, by przetrwać. Zaciska zęby i robi wszystko, by nie pokonała go bieda i samotność. Nie szuka miłości. Nie zamierza też oglądać się za siebie, gdy uda mu się wyrwać z piekła, w którym przyszło mu dorastać. Dla Ten codzienność to nieustanna walka o własną godność. Zmagania z chorobą matki i ludzką nieprzychylnością wymagają od niej wyjątkowej siły. Oboje rywalizują o bilet do lepszego życia, który może otrzymać tylko jedno z nich. Ktoś odejdzie, ktoś zostanie. Czy po latach zdołają spojrzeć sobie w oczy, jeśli poświęcą miłość dla przetrwania?


Tytuł: Granice zła
Autor: Lucy Griffiths
Premiera:07.02.2017
OPIS:
Sarah D'Villez jako nastolatka została uprowadzona, lecz udało się jej uciec od porywacza, który więził ją przez jedenaście dni. Wokół zdarzenia zrobiło się głośno, twarz Sarah pojawiała się w telewizji i na pierwszych stronach gazet. Dziś, po siedemnastu latach, nadchodzi wiadomość o zwolnieniu z więzienia sprawcy porwania. W obawie, by znów nie znaleźć się w centrum zainteresowania mediów, Sarah, nie informując o tym nikogo, postanawia wyjechać z Londynu i zaszyć się w małej wiosce w odległym zakątku Walii, zmieniając nazwisko i wygląd. Stara się odzyskać poczucie bezpieczeństwa w swojej idyllicznej kryjówce, nawiązując znajomości z sympatycznymi Walijczykami, wkrótce jednak zdaje sobie sprawę, że ktoś ją obserwuje, ktoś, kto najwyraźniej wie o niej bardzo dużo.
Ponownie przykłada lornetkę do oczu, kieruje ją w stronę spacerującej po wzgórzu dziewczyny i czuje, jak czerwone znamię na policzku pali go z podniecenia. Przeszywa go dreszcz zachwytu. W swojej kryjówce jest na tyle bezpieczny, że może bez pośpiechu chłonąć jej widok... I zastanawia się, nie po raz pierwszy od kilku dni, co może zrobić, żeby się do niej zbliżyć.

Te powyższe książki zaintrygowały mnie, gdy przeglądałam zapowiedzi. Tylko te. To chyba dobry znak - może uda mi się przeczytać je wszystkie w przeciągu lutego.
A jakie są wasze propozycje? Czego wyczekujecie najbardziej?

24 komentarze :

  1. Pierwsza ksiązka to cos dla mnie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/jak-zrobic-artystyczny-niead-na-gowie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta o psie to mój must read! I w dodatku jest taka piękna <3
    gabRysiek recenzuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jest ta historia psa. Z chęcią po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też najbardziej interesuje! I jest film!

      Usuń
  4. Bardzo ciekawie zapowiada się 'Granice zła', coś czuję, że to może być mocna lektura. Oczywiście 'Był sobie pies' - chyba wszyscy na nią czekamy:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję :)
      Nooom ^^

      Usuń
  5. Był sobie pies polecam :D ciekawią mnie rownież coś o tobie i coś o mnie oraz granice zła. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szykuje się zaczytany miesiąc :)

      Usuń
  6. "Bez szans"! Ta książka musi być moja :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam, że oprócz filmy "Był sobie pies' jest też książka! Może ją przeczytam, o ile kiedyś wpadnie mi w łapki.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka + film = najlepszy zestaw <3

      Usuń
  8. Dwie pierwsze pozycje muszą być ciekawe :)
    Nika

    OdpowiedzUsuń
  9. Był sobie pies, ma bardzo ładną okładkę, i fabuła wydaje się ciekawa:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Był sobie pies ma... dość intrygującą i niecodzienną fabułkę, a na pewno głównego bohatera... ;D Granice zła zapowiadają się za to na niezły dreszczowiec! Jakby było więcej czasu, jakby mi wysłali egzemplarze recenzenckie... to byłoby spoczko! ;)

    Dzięki za zaangażowanie i wsparcie na Maciek i Klocki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Był sobie pies" zapowiada się na Film Roku

      Usuń
  11. Coś czuję, że dwie pierwsze pozycje wylądują na mojej półce. Co do pozostałych dwóch to również jestem ich ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja sobie w tym miesiącu odpuszczę. Oprócz Był sobie pies, ale to raczej film

    Obserwuję!!

    Pozdrawiam
    toreador-nototread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje szczęścia dla mnie? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje recenzje i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka