2017-02-06

KSIĄŻKA W AUTOBUSIE *BookTour*

Hej, hej!
Rozpoczynamy dziś tydzień z "Książką w autobusie". Czy będzie ciekawie? Obowiązkowo!
Już teraz startuje pierwsza atrakcja, jaką jest Book Tour. Niedługo w Polskę wyruszy "Prawie jak gwiazda rocka"! Kto nie może się doczekać?
Podziwiajcie moje zdolności artystyczne!


Co należy zrobić?


Przeczytaj regulamin.

Zgłoś się pod postem.

Przyślij na e-maila informacje:
> adres
> link do bloga 
Opublikuj baner na swoim blogu.



REGULAMIN:

1. Organizatorką Book Tour jestem ja, autorka bloga Przemyślenia ZaczytanejBelli
2. Książka "Prawie jak gwiazda rocka" należy do mnie, ale zachęcam do zapisywania notatek i zaznaczania ciekawych fragmentów oraz wpisania się na pierwszej stronie.
3. W Book Tour mogą wziąć udział wszyscy, którzy mają adres korespondencyjny na terenie Polski oraz posiadają bloga książkowego.
4. Termin zgłaszania: od poniedziałku (06.02.2017) do piątku (10.02.2017) na adres e-mail (zaczytanaja21@gmail.com)
5. Dane adresowe przekażę tylko kolejnej osobie bez publikowania  i udostępniania ich.
6. Książkę należy wysłać listem poleconym. (poinformuj mnie o wysłaniu oraz otrzymaniu książki)
7. Od odebrania przesyłki do jej wysłania może upłynąć maksymalnie 14 dni.
8. Na publikację recenzji wyznaczone jest 21 dni od otrzymania książki.
9. Dodatkiem (niekoniecznym) może być coś słodkiego do 3 zł albo pocztówka.
10. W razie problemów należy zgłosić się na mój adres e-mail (zaczytanaja21@gmail.com)
11. Podsumowanie będzie umieszczone na blogu po skończeniu Book Touru
12. Poniżej pojawi się aktualizowana na bieżąco lista uczestników oraz informacja o miejscu pobytu książki.
13. Regulamin może ulec zmianie.

Hmm, zasady i regulamin wyszły trochę bardzo sztywne i oficjalne. Jednak nie zrażajcie się tym.
Liczy się dobra zabawa i czytanie! 
Serdecznie zapraszam!

6 komentarzy :

  1. Kurczę głosowałam na coś innego, bo nie dałam rady przeczytać tej książki... No,ale nic ten Book Tour nie jest dla mnie.
    Powodzenia wszystkim! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem, ta książka nie dla ciebie. Niestety :\

      Usuń
  2. W Book tourze nie wezme udziału, bo książkę juz czytałam, ale życzę miłej zabawy wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tą książkę w swoich zbiorach, więc nie wezmę udziału, ale życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje szczęścia dla mnie? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje recenzje i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka