2017-02-02

LIKE TO - przegląd stycznia

Hello,
Styczeń. Pierwszy miesiąc nowego roku (który tak w ogóle starzeje się powoli :P) właśnie dobiegł końca. Ja mam tylko jedno pytanie: kiedy? Przecież dopiero się rozpoczął... Ale może w ferie zimowe czas trochę zwolni, żeby móc cieszyć się odpoczynkiem i snem i książkami i serialami. Właśnie poznaliście mój plan na najbliższe dwa tygodnie. Ciekawe w jakim stopniu uda mi się go zrealizować?
A po za tym mam małą nowinkę: w przyszłym tygodniu będzie "tydzień niespodzianek". Chyba że nie zdążę - ale w lutym powinnam się wyrobić.

Książki, książki i więcej książek!
Przeczytałam aż 11 książek, co wydaje się u mnie normalnym wynikiem, ale tego jest o wiele za dużo!
Makbet (powtórka z rozrywki, bo czemu nie)
Gniazdo (telenowela na kartkach książki)
Zanim zgasną gwiazdy (Anioły? Tak!)
Aż po horyzont (podróż przez Amerykę nigdy nie może być nudna)
Śmierć miłości, czyli (anty)poradnik o tym, dlaczego boimy się kochać (za długi tytuł, ale treść ciekawa)
Wszystko to, co wyjątkowe (Matthew Quick chyba zawodowo zmienia ludzi)
Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy: Bitwa w Labiryncie (jak to możliwe,że w jednej książce tyle się dzieje)
Stan nie! błogosławiony (RECENZJA)
Szpilki, Paryż i miłość (RECENZJA)
Bez winy (proszę państwa, prawdziwa miłość istnieje!)
Greccy Bogowie według Percy'ego Jacksona (nigdy tyle się nie śmiałam przy książce - dobra na przygnębienie)


PIOSENKI MIESIĄCA


FILM MIESIĄCA

La La Land (2016)
Mia i Sebastian to dwie artystyczne dusze oraz pełnoetatowi marzyciele. Poznają się, chcąc spełnić marzenia o propagowaniu jazzu (on) i występowaniu na najlepszych scenach (ona). Zakochują się w sobie. I żyli długo i szczęśliwie? Może.
Musicale istnieją od dawien dawna, ale to chyba pierwszy, który oglądnęłam z takim zaangażowaniem. Muzyka i śpiew i dialogi współgrają ze sobą i tworzą niesamowitą całość. Jest się czym zachwycać - a nominacja do kilku Oscarów potwierdza to. 
P.S, Ryan jest genialny! ^^



ODKRYCIE MIESIĄCA

Ach, to jest film, a aktualnie zwiastun. Na całe dzieło pt."Moja kuzynka Rachel", które będzie można obejrzeć w kinach, trzeba jeszcze trochę poczekać. Ale Aniele,  w jednego bohatera wciela się Sam Claflin! Ta informacja już jest wspaniała. Hmm, zwiastun oglądałam już kilkukrotnie, dopatrując się szczegółów i odkryłam, że istnieje książka, która jest podstawą do tego filmu. Normalnie same cudeńka! Chyba zostało Wam tylko oglądnąć zwiastun i się zauroczyć. 


A jak Wam minął miesiąc? Piszcie!

15 komentarzy :

  1. nie znam tego filmu Ci powiem :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/military-style.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Świetny wynik, a wiesz co ja mam taki sam plan na ferie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. LALALAND <3
    11 książek?! WOW

    Pozdrawiam
    toreador-nototread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, genialny wynik! :D
    Akurat w przyszłym tygodniu mam jechać na La La Land :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję takiego wyniku! Żadnej z tych książek nie miałam okazji czytać, ale chętnie zapoznałabym się z „Wszystko co wyjątkowe”. Mam za sobą dwie powieści Quicka, obie bardzo mi się podobało i koniecznie muszę sięgnąć po pozostałe!
    Z perspektywy czytelnika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^
      Ja już przeczytałam wszystkie i czekam na więcej :)

      Usuń
  6. Świetny wynik :D Zazdroszczę obejrzenia "La La Land"!
    Zaczytanych ferii ;)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę obejrzeć "La La Land" i "Moja kuzynka Rachel"
    Sam😍💕

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę obejrzeć "La La Land" i "Moja kuzynka Rachel"
    Sam😍💕

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje szczęścia dla mnie? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje recenzje i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka