2017-02-25

MONOLOG Z KSIĄŻKĄ W DŁONI *medyczny*

Hej,
Ostatnio czytałam książkę "Złączeni", a tam akcja obracała się wokół szpitala. Postanawiałam wykonać TAG medyczny, żeby pozostać w tej tematyce. Szpitale o dziwo uwielbiam, chociaż lekarzem nie mogłabym zostać, bo operacje, zabiegi, badania obrzydzają mnie. Jednak to że ratują ludzi jest dla mnie niesamowite.

Anestezjologia - książka tak nudna, że prawie cię uśpiła

Nie wiem, ostatnio trudno mnie zanudzić aż do takiego stopnia, że zasypiam. Chociaż "Prawo Mojżesza", które męczyłam kilka dni, było niezbyt przystępną lekturą dla mnie. Jednak gdy już miałam się poddać, pojawiały się wydarzenia, które sprawiały, że brnęłam dalej i dalej. Ciężko się oderwać od tej książki, ale jest nużąca... (czyżby odezwała się we mnie niezdecydowana i znienawidzona bohaterka książkowa)
źródło

Diagnoza - smutna książka

"Ostatnie dni Królika". Książkę można określić jako pożegnanie się z światem, który powoli staje się przeszłością. Mimo że pojawia się wiele fragmentów wypełnionych humorem i radością, cały czas odczuwalne jest zbliżające się wydarzenie. Pamiętajcie o chusteczkach!

Zawał - książka z nagłym zwrotem akcji

Skąd to mam wiedzieć? Każdy rozdział (zazwyczaj) szokuje mnie i zadziwia. Nie wiem czego się spodziewać na kolejnych stronach. Jednak najbardziej odczułam "zawał" w trakcie czytania książki "Prawie jak gwiazda rocka". Chyba dalej pozostały we mnie jeszcze jakieś skutki tego czytania.

Dentysta - książka, której szczerze nie lubisz

Maszyna losująca (ja) wybrała "Chwilę szczęścia" Federico Moccia. Seria "Trzy metry nad niebem" tego autora była w miarę dobra, a druga część szczególnie. Myślałam, że inne książki utrzymają ten poziom. Jednak nie trafiły do mnie. Przede wszystkim dotyczy to wyżej wspomnianej powieści. Nic tam mnie nie zadowoliło... 
źródło

Panie doktorze! Straciliśmy pacjenta... - książka z zupełnie niespodziewaną śmiercią

SPOJLER SPOJLER SPOJLER SPOJLER
"Promyczek" Nawet dziś sobie czytałam fragmenty tej książki - nie wiem po co, żeby się bardziej załamać?
Autorka wykreowała pozytywnie zakręconą główną bohaterkę, stworzyła jej idealne warunki do życia w szczęściu, wielu przyjaciół, miejsca, wydarzeńa, z których mogła czerpać energię. Ej, nie chce płakać... Różdżki w górę za Katie!


Operacja - książka, przy której wstrzymywałaś oddech ze zdenerwowania i napięcia

"Czerwona królowa"? Nie byłam przygotowana na tak żywe wydarzenia i emocje, które odczuwałam jakby były blisko mnie. Każde niepowodzenie przeżywałam razem z bohaterami, a gdy bezpiecznie udało im się wrócić do obozu, wreszcie oddychałam spokojnie. Aż do kolejnej misji.  

Pobieranie krwi - krwawa książka

Hm, chyba jeszcze nie czytałam zbyt krwawej książki. Żadnych zbrodni, zabójstw, walk na śmierć i życie. Muszę to nadrobić!

Komu lekarstwo? - książka z gorzkim zakończeniem

Nie ma takiej! Staram się czytać książki z pozytywnymi i optymistycznymi zakończeniami. Wiadomo, nie zawsze uda się właśnie takie wybrać, ale autorzy chyba wiedzą, że ja jako czytelnik potrzebuję "I żyli długo i szczęśliwie". Naprawdę - jeśli w życiu nie zawsze te słowa można znaleźć, to chociaż w książkach mogą mieć swoje miejsce.

Zawroty głowy - książka ze świetnym wątkiem miłosnym

"Bez winy". Po pierwsze, kto zaczyna od małżeństwa by przejść do pierwszej randki? Jakie jest prawdopodobieństwo, że się zakochają w sobie bez pamięci? Olbrzymie (tylko w książkach)! I właśnie dlatego "Bez winy" ma najlepszą miłość wśród wszystkich znanych mi powieści. Emocjonalne opisy, relacja kształtująca się powoli, spokojnie. Wszystko genialnie dopracowane. Jeszcze cytat, który wszystko dokładnie podsumuje:
"Forget the prince and princess. I always imagined the real story was between the witch and the dragon"

Rozprzestrzenianie się zarazy - kogo tagujesz?

26 komentarzy :

  1. Fajny tag i propozycje Twoich książek do niego :) może kiedyś sama go zrobię.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam tych książek, ale wiele o nich słyszałam, a nawet od jakiegoś czasu mam ochotę zabrać się za "Ostatnie dni Królika" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, Ostatnie dni Królika szczególnie polecam!

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy tag, choć z wyborem książek do niektórych pytań pewnie miałbym problem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę trzeba się nagłowić, lecz fajnie się pisze takie posty :)

      Usuń
  4. Żadnej z wymienionych przez Ciebie książek nie miałam okazji jeszcze przeczytać. Bardzo fajny tag, miło mi się go czytało.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzeba nadrabiać :p
      Dziękuję!

      Usuń
  5. Fajny tag! ;d

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny tag :)

    Pozdrawiam Agaa
    http://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/2017/02/13-recenzja-skam.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie cała twórczość Mocci jest fatalna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, przeczytałam najpierw fenomenalna... :p

      Usuń
  8. Ależ super tag! Czytało się niezwykle przyjemnie, chociaż nie czytałam żadnej z wspomnianych książek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, miło :)
      Zapraszam do wykonania :)

      Usuń
  9. Szkoda, że Prawo Mojżesza cię nie zachwyciło az tak :( ja jestem jej mega ciekawa :D
    Ostatnie dni królika było mega smutne i piękne :(
    Nic więcej nie znam :( Promyczka chcę poznać o tak :D

    Buziaki ,
    coraciemnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale druga część to dzieło, więc opłaca się trochę pomęczyć :)
      Taaaa 😢
      Promyczek to życie!

      Usuń
  10. Kojarzę tylko kilka powieści, które wymieniłaś.
    TAG bardzo mi się podoba, myślę, że go wykonam :)
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Hey!
    I saw your blog and I liked, I am following u now and I hope u can visit my blog and follow me too (-: Have a good day (:

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy tag, przyznam, że wiele pytań wymagałoby ode mnie większego zastanowienia się. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo trochę pracy, ale można powspominać :)

      Usuń
  13. Świetny tag :) Podoba mi się Twój sposób pisania, czyta się przyjemnie :) Zostanę tu na dłużej, obserwuję :D
    MÓJ BLOG 💘

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka