2017-03-02

LUBIĘ TO -przegląd lutego

Hej,
Już drugi miesiąc za nami, a ja straciłam dostęp do komputera.  Nie wiem co wyjdzie z tego, co zobaczycie pod spodem, ale zapraszam!

Książki,  książeczki,  książeciątka! W lutym, najkrótszym miesiącu roku nazbierało się ich sporo,  bo aż 11. 
Wielki Gatsby (wreszcie mi się udało!!!)
Wybacz mi Leonardzie (cały czas o niej myślę)
Prawo Mojżesza (super, super, super)
Pieśń Dawida (hiper, extra, niesamowite, genialne, kochane, wzruszające)
Pax (niepowtarzalna historia przyjaźni)
Panika (eee, to miało być fajne)
Chłopiec, który stracił głowę (nigdy się tak nie śmiałam)
Księżyc nad Bretanią ( dojrzała pierwsza miłość)
Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy: Ostatni Olimpijczyk (szkoda,  że to koniec)
Marta, która się odnalazła (RECENZJA)
P.S. I like you (nastoletnia miłość może być poetycka i spełniona)


PIOSENKI MIESIĄCA 

Co ja tu mam zrobić?  Muzyka musi być obowiązkowo!  Jednak bez komputera nie zadziałam tak sprawnie. W lutym słuchałam tak różnej muzyki, że aż sama się sobie dziwię.  Możecie to zauważyć w jednym z postów z cyklu *Książka w autobusie*. Poza tym miałam playlistę,  która tworzyła się razem z pojawieniem się każdej kolejnej piosenki na horyzoncie. FEBRUARY

FILM MIESIĄCA


Pearl Harbor (2001)
W czasie II Wojny Światowej Japonia przeprowadziła atak na bazę amerykańską.
Niespodziewany,  aczkolwiek dokładnie zaplanowany krok, który zmienił rozkład sił w czasie wojny. Losy wyspy Pearl Harbor śledzimy razem z dwoma przyjaciółmi i lotnikami, którzy zakochują się,  walczą,  trenują. Przeżywamy razem z nimi chwile bólu i cierpienia oraz szczęścia i spokoju.
Film jest wypełniony emocjami. Podobnie w kwestii efektów specjalnych i dopracowania szczegółów.


ODKRYCIE MIESIĄCA 

Dawno temu, za górami, za lasami ja, Marta słuchałam One Direction. W tym miesiącu znowu wróciłam do odtwarzania i zapętlania ich utworów. Dlaczego?
Łatwa odpowiedź, czytałam FF/opowiadanie z ich udziałem na platformie Wattpad.
W skrócie: Nicole zaczyna współpracę z 1D jako menadżerka. Jej wielki crash i przy okazji wielki łakomczuch jest teraz blisko niej. Wymarzona sytuacja! Czy los ich połączy? Jak się trzyma zespół? Odpowiedź w historii!
Możecie poznać tę opowieść tutaj. Znajdziecie tam też drugie opowiadanie "72 Hours" również z udziałem chłopaków z 1D! Czytajcie!

Zaczytanego miesiąca!
Piszcie jak Wam minął luty!

27 komentarzy :

  1. Fajne książki udało Ci się przeczytać :) "Wybacz mi, Leonardzie" oraz "Chłopaka, który stracił w głowie" mam w bliżej nieokreślonych planach ;) "Prawo Mojżesza" i "Pieśń Dawida też uwielbiam ❤ "Pearl Harbor" to świetny film :D
    Powodzenia w marcu!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Również jestem z nich zadowolona :)
      Nawzajem!

      Usuń
  2. P.S. I like you, Wybacz mi Leonardzie, Prawo Mojżesza mam w planach. Panika stoi zakupiona, lecz po angielsku. Czytałam Chłopaka, który stracił głowę i bardzo miło wspominam tę lekturę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę szybkiej realizacji tych planów, gdyż są znakomite :*

      Usuń
  3. Od jakiegoś czasu strasznie mam ochotę przeczytać "Wybacz mi Leonardzie", a nieprzeczytanych książek na mojej półce nie brakuje. Imponujący wynik ;)
    MÓJ BLOG 💘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest zmora każdego czytelnika, ale może uda ci się szybko przeczytać historię Leo :*
      Dziękuję!

      Usuń
  4. "Prawo Mojżesza" i "Pieśń Dawida" to cudowne książki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wynik! :D Mi się udało przeczytać 8 książek ;P Prawo Mojżesza i Pieśń Dawida chciałabym przeczytać kiedyś :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również gratuluję! Oby jak najszybciej!

      Usuń
  6. O kurcze nie znam niektórych książek i kurcze nie moge też sobie skojazyc jednej o która się chciałam Ciebie zapytać :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/moro-and-black.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś sobie przypomnisz to pytaj! :)

      Usuń
  7. Jedenaście książek to sporo. Niezły wynik! :)
    Zapraszam book-dragon-blog.blogspot.com

    XOXO K

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję o napisaniu o moim opowiadaniu! Cieszę się, że ci się tak spodobało <3
    *główna bohaterka nazywa się Nicole :)
    Przeczytałaś mnóstwo książek, haha. Nie rozumiem jak tyle można ich pochłonąć w ciągu miesiąca ale ci gratuluję !
    Nika x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tu bo na to w pełni zasługuje ^^
      Wiedziałam, że gdzieś pojawi się błąd... poprawiam!
      No wiesz, udało się - dzięki!

      Usuń
    2. jeju dziękuję, że tak myślisz! To dla mnie bardzo ważne, a jutro już nowy rozdizał :)

      Usuń
  9. Z Twoich książek nie przeczytałam ani jednej :( Ani w sumie nie słyszałam o nich :/
    Film oglądałam kiedyś z tata. Bardzo piękny i wzruszający.
    Niektóre FF są naprawdę ciekawe. Sama przeczytałam kilka, ale z Justinem Bieberem :D

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do lektury ich!
      Hah, Justin jeszcze przede mną :P

      Usuń
  10. Ale dużo książek jak na jeden miesiąc, super! Ja tyle wyrabiam tylko w wakacje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki - zastanawiam się co ja zrobię w wakacje :P

      Usuń
  11. Z Twojej listy książek nie przeczytałam nic, ale mam w planach przeczytać "Panikę" i "Chłopak, który stracił głowę" ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pearl Harbor to przepiękny film, a co książek to mam wielką ochotę, żeby przeczytać "Wielkiego Gatsby'ego" :) O pozostałych książkach nie słyszałam. Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny wynik jak na luty! Czytałam już "Wybacz mi, Leonardzie" oraz "Panikę", bardzo podobała mi się ta pierwsza, ta druga również :)

    Pozdrawiam!
    O książkach - okiem Optymistki

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje szczęścia dla mnie? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje recenzje i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka