2017-03-18

MONOLOG Z KSIĄŻKĄ W DŁONI *idę do kina*

Heej,
Ten rok to prawdziwy wysyp dobrze zapowiadających się filmów.  Nie spodziewałam się tego. Chociaż jest też możliwe, że zaczęłam zauważać nowe pomysły i oglądać ciągle zwiastuny.  Taaa, bo tak bardzo mi się nudzi.  Jeszcze ktoś w to uwierzy...

Dunkierka

Na lekcjach historii można dowiedzieć się wiele o Drugiej Wojnie Światowej. Prawie cała pierwsza klasa liceum to zagłębienie się w ten temat i analizowanie go. Jednak tak samo jak się to ma w sytuacji Pearl Harbor (też interesujący film z 2001 roku), Dunkierka jest tylko wspominana. Było takie coś, zapamiętajcie, dziękuję.  Myślę, że ten film przybliży mi te wydarzenia. Całą akcję ewakuacji. Liczę na wiele efektów specjalnych oraz nietuzinkową formę przedstawienia tych wydarzeń.
Oglądając zwiastun jedyne co mnie zdziwiło, ale też przykuło moja uwagę to oczy. Oczy jednego z moich dawnych idoli Harry'ego Stylesa. Jak to się podziało? Muzyk aktorem? Zapowiada się ciekawy seans!


Wonder Woman

Zacznijmy od wielkiego shipu , który powstał, gdy odnalazłam zwiastun. Nie wydaje mi się, żeby on miał jakiekolwiek szanse na przetrwanie i istnienie, ale w świecie superbohaterów wszystko jest możliwe...
Uwaga, uwaga Wonder Woman i Arrow. Idealne, doskonale. Jak dla mnie pasują do siebie. Połączyła ich pewnie natura, dzikość, waleczność - a to wszystko dzieje się w mojej głowie.
Koniec już tych marzeń...
Film, jak to film o superbohaterce zapowiada się przednio. Obsada aktorska genialnie dobrana. Gal Gadot w roli głównej bohaterki, znana mi jest przede wszystkim z filmów "Szybcy i wściekli", które swego czasu oglądałam nagminnie. Chrisa Pine natomiast pojawił się w tak wielu produkcjach, że trudno to zliczyć. Jedno jest pewne - zawsze zachwyca!
Z zwiastunów trochę mało informacji wypływa, a komiksów nie znam, lecz czuję, że się niezawiodę :)

Ponad wszystko

Czytałam książkę dawno, dawno temu. Jednak historia cały czas trwa w mojej głowie. Niby to zwykły nastoletni romans, jednak fenomenalnie poprowadzony do przodu, do swojego celu. Miłość jest zakazanym owocem i chyba to kusi zarówno czytelnika jak bohaterów.
Miałam w planach zrobić swoją wersję aktorów pasujących do filmu, ale jak trafiłam na wybraną już kadrę, zrezygnowałam. Nie można było wybrać lepszych aktorów!
Zwiastun wiele zdradza, wiec uważajcie i strzeżcie się, ale poznajcie go!

Piraci z Karaibów: Zemsta Salazara

Johnny Depp. Jack Sparrow. Mój kochany kapitan. Stęskniłam się za nim. Nieważne, że oglądałam wiele filmów z jego udziałem, gdzie za każdym razem wygląda inaczej. Nieważne, że raz na jakiś czas robię sobie maraton Piratów.  Ważne, że Jack powrócił i będę mogła znowu go podziwiać na wielkim ekranie! Pojawi się kilka dni przed moimi urodzinami, wiec lepiej nie mógł trafić.
Historia zawarta w tej części jak na razie jest średnio znana. Ze zwiastuna można wywnioskować tylko małe co nie co. Jednak nie przeszkadza mi to. Chce uczty dla wyobraźni, dużo humoru oraz walk. Noo, miłość też może zagościć.
Muzyka jest udoskonalona, dopracowana, ale cały czas tak samo piękna. Ścieżkę dźwiękową z "Piratów" zna chyba każdy - podobnie jak w kwestii "Harry'ego Pottera", ale chyba nie ma innego wyjścia, bo obie idealnie pasują do swoich filmów.
Zostało teraz tylko słuchać i czekać!



Auta 3

Teraz czas na bajkę. O samochodach. Czemu nie? 
Zygzaka McQueenna nikomu nie trzeba przedstawiać. Jest znany prawie tak samo jak Kevin albo Elsa. Przewiduję, że znowu nadejdzie wielkie buum na akcesoria z jego podobizną... Pewnie wszyscy się za nim stęsknili tak jak ja.
Co do filmu - zwiastun już zapowiada nową generację, z którą nasz "staruszek" będzie musiał się zmierzyć. Myślę, że ta walka będzie tworzyła cały film. Nie zabraknie pewnie silnych i prawdziwych przyjaźni oraz nowych bohaterów, którzy coś namieszają. Jestem pozytywnie nastawiona i mam wielkie oczekiwania. Nie zawiedźcie mnie, proszę!


Na jakie premiery czekacie?
Może ktoś poleci mi jakiś warty uwagi film?

24 komentarze :

  1. Zwiastun "Ponad wszystko" zdecydowanie za dużo zdradza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na Dunkierkę, bo to film mojego ulubionego reżysera. Wkradł Ci się błąd, w tytule masz m zamiast n ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekamy razem!
      Dzięki, nie zauważyłam ^^

      Usuń
  3. Z Twojej listy kojarzę i w sumie chcę obejrzeć tylko "Everything, everything". Podobnie jak Ty czytałam książkę i też nie sądzę, że jest to niewiadomo jakie cudo, ale wspominam ją raczej dobrze :)
    Pozdrawiam (i zapraszam, oddaję wszystkie szczere komentarze ^^)
    Czytam, piszę, recenzuję, polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, piękno tkwi w prostocie :)
      Do czerwca coraz bliżej :)

      Usuń
  4. Dunkierka mnie zaciekawiła, oprócz tego czekam na Azyl. też podobne klimaty :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mhm, widziałam zwiastun - może też obejrzę :)

      Usuń
  5. Ja wybieram się niedługo na "Był sobie pies", chociaż premiera była miesiąc temu...
    Johnny Depp jak można go nie uwielbiać! xD "Ponad wszystko" też czekam na film, książkę czytałam, chociaż inaczej wyobrażałam sobie zakończenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej późno niż wcale - miłego seansu ^^
      Piraci są do kochania <3
      Może w filmie będzie trochę urozmaicone :)

      Usuń
  6. Akurat nic dla mnie :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/bikini-czyli-ciekawostki-o-ktorych.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka z nich na pewno obejrzę :) m.in. Piraci z Karaibów i Wonder women.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ponad wszystko chętnie bym obejrzała :D I Autaaaaa - powrót do dzieciństwa :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  9. Na piratów i Dunkierke także chcę isc :D

    Pozdrawiam Agaa
    http://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/2017/03/17-recenzja-ps-i-like-you-kasie-west.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Na "Dunkierkę" czekam przede wszystkim ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już coraz bliżej - na szczęście!

      Usuń
  11. Nie oglądam filmów, więc nawet się nie wypowiem. Aż wstyd, ale nie wiem co wchodzi do kin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uch, szkoda :( Ale, ale - już wiesz ^^

      Usuń
  12. Hm.. nie wiem czy skusze się na jakiś film, jak już to z chęcią obejrzałabym "ponad wszystko". Ja ogólnie zatracam się w filmach z 2016 roku, których jeszcze nie widziałam. Polecam "Dzień Matki" albo "Never" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej ^^ Starałam się oglądać na bieżąco w roku 2016, ale też mam trochę zaległości. Z chęcią poznam te filmy!

      Usuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka