2017-03-28

NB - NEW BOOKS /kwiecień


Hej,
Wiecie, że już ostatni tydzień marca? A ja kilka dni temu pisząc datę w zeszycie, zastanawiałam się, czy to luty, czy już nie. Za szybki jest ten czas...
Ale, ale w kwietniu nie zabraknie wielu nowych książek, które wypada przeczytać. Jakie ja wybrałam? Zapraszam!

Magia kolorów i miłości, czyli "Co przyniesie wieczność"

Jennifer Armentrout - Co przyniesie wieczność / Jennifer Armentrout - The Problem with Forever11.04.2017r.
OPIS:
Dla niektórych cisza jest bronią, ale Mallory „Myszce” Dodge służy ona jako pancerz ochronny. W dzieciństwie nauczyła się, że lepiej jest zachować milczenie. I choć minęły już cztery lata od kiedy jej koszmar się skończył, dziewczyna zaczyna się martwić, że strach będzie ją paraliżował do końca życia. Teraz, po latach indywidualnego nauczania pod troskliwym okiem przybranych rodziców, Mallory musi się zmierzyć z nowym wyzwaniem – ostatnią klasą w publicznej szkole średniej. Żaden ze scenariuszy, które sobie stworzyła, nie zakładał, że pierwszego dnia nauki wpadnie na Ridera Starka, niewidzianego od lat przyjaciela i opiekuna. Dziewczyna uświadamia sobie, że ich więź przetrwała. Okazuje się jednak, że nie tylko Mallory zmaga się z demonami przeszłości. Widząc, że życie wymyka się Riderowi spod kontroli, staje ona w obliczu wyboru pomiędzy dalszym milczeniem, a walką o kogoś, kogo kocha, o życie, jakiego pragnie, i prawdę, która musi zostać ujawniona. (źródło)

Coś nietypowego, czyli "Wymyśliłam cię"

11.04.2017r.
OPIS:
"Jeśli nawet miłość nie zawsze zwycięża, dzięki niej łatwiej znieść wszystkie bitwy."
Rzeczywistość, jak się okazuje, często nie jest tym, czym się wydaje.
Oto Alex, maturzystka i absolutnie niewiarygodna narratorka, która czasami nie potrafi odróżnić prawdziwego życia od złudzenia. Codziennie walczy, by rozpoznać, co jest prawdą, a co nie. Uzbrojona w swój aparat fotograficzny, z młodszą siostrą u boku, Alex prowadzi codzienną wojnę ze swoją chorobą – schizofrenią – starając się pozostać przy zdrowych zmysłach na tyle długo, by dostać się do college'u. I nieźle jej idzie: poznaje nowych ludzi, chodzi na imprezy i... zakochuje się. Tylko co z tego jest prawdą?
Alex przywykła do tego, że jest, jaka jest. Nikt nie przygotował jej na normalność... (źródło)

Lęk wysokości, czyli "Tysiąc pięter"

26.04.2017r.
OPIS:

Manhattan. Rok 2118. Sercem Nowego Jorku jest tysiącpiętrowa Wieża dla wybranych. Jest tam wszystko, czego potrzeba do życia. Im ktoś bogatszy, tym wyżej może mieszkać.
Avery jest zaprojektowaną genetycznie idealną siedemnastolatką. Wraz z bogatymi rodzicami i przybranym bratem Atlasem mieszkają na tysięcznym piętrze Wieży. Sekret Avery polega na tym, że Atlas jest dla niej kimś więcej niż tylko bratem. Kocha się w nim również jej przyjaciółka Leda. Jednak jest to nieszczęśliwe uczucie, które wpędza ją w uzależnienie. Sytuację dziewczyny komplikuje podejrzenie, że coś dziwnego łączy jej ojca z Eris, koleżanką Ledy mieszkającą na jednym z niższych pięter. Nikt z bohaterów nie zdaje sobie sprawy, że jest ktoś, kto zna ich tajemnice i może je wykorzystać do swoich celów. 
Romanse, sekrety i pogoń za bogactwem – niczym w serialu "Plotkara" – tworzą bombę tykającą w sercu Wieży. Jak daleko można się posunąć, by zdobyć to, czego się pragnie? (źródło)

Dreszczyk emocji, czyli "Serafina i czarny płaszcz"

26.04.2017r.OPIS:W piwnicach pełnej przepychu rezydencji Biltmore mieszka potajemnie niezwykła dziewczyna. Czy to z powodu jej żółtych oczu i czterech palców u rąk i nóg ojciec ukrywa ją przed ludzkim wzrokiem?
Serafina żyje przyczajona w mroku, poruszając się bezszelestnie po zakamarkach posiadłości. Noc jest jej królestwem. 
Ale kiedy z Biltmore co noc zaczynają znikać dzieci, dziewczyna musi wyjść z ukrycia. Złowieszczy mężczyzna w czarnym płaszczu przemierza korytarze i zaułki domu, a tylko ona jest na tyle zwinna i odważna, by ruszyć jego tropem. Czy znajdzie sojusznika w Braedenie Vanderbilcie, młodym mieszkańcu Biltmore?
Nigdy nie wchodź do lasu. Działają tam ciemne moce, których nikt nie rozumie, nienaturalne siły, które mogą wyrządzić ci straszliwą krzywdę – przestrzegał ojciec Serafiny.
Ale to właśnie w lesie Serafina będzie musiała nie tylko zmierzyć się z mężczyzną w czarnym płaszczu, ale i stawić czoła tajemnicy własnej tożsamości. (źródło)

Kwiecień będzie bardzo bogaty - bajki, przyszłość, miłość, alternatywy. To teraz czekamy!
Na co macie największą ochotę? Jakieś inne propozycje? 

32 komentarze :

  1. ja wczoraj napisałam w dacie 2016 rok, więc zastanawianie się nad miesiącem nie jest jeszcze takie złe XD ale masz rację, czas bardzo szybko leci! w kwietniu czekam na finał Szklanego Tronu - Imperium Burz Sarah J. Maas :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, za kilka miesięcy jakoś wyryje się w pamięci 2017, a nadejdzie kolejny :P
      Ooo, już ostatnia część... a ja cały czas przed pierwszą

      Usuń
    2. na co jeszcze czekasz? chociaż w sumie, ja jeszcze nie czytałam Dworu XD tak będzie dokładnie, dopiero co przyzwyczaję się pisać 2017, a tu już 2018 będzie trzeba...

      Usuń
    3. "Królewska Klatka" i III część "Promyczka" - to moje największe pragnienia <3
      Najlepiej całą serię od razu :P

      Usuń
  2. Na pewno przeczytam Co przyniesie wieczność, ale fascynuje mnie też Tysiąc pięter. To może być coś odświeżającego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej interesuje mnie opcja 1 i 3. 1 dlatego, ze cudowna okładka i nie mogę oderwać od niej wzroku <3 a trzy, ponieważ uwielbiam serial 'Plotkara' :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta okładka przykuwa wzrok - oby historia wzięła serce ^^

      Usuń
  4. Bardzo zainteresowała mnie mnie " co przyniesie wieczność". Ale chyba będę musiała ją dopisać do listy bo już mam kolejkę książek, które chcę przeczytać.
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mnie intryguje "Co przyniesie wieczność" :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niedługo będziesz mogła poznać :)

      Usuń
  6. Żadna z tych książek nie jest dla mnie, ale obiektywnie muszę powiedzieć, że przedstawiłaś tutaj bardzo interesujące pozycje. Poza tym zauważam, że ostatnio okładki książek stają się coraz piękniejsze. I tutaj nie mogę się zdecydować, która ma ją najpiękniejszą - lektura druga czy trzecia, czy może jednak czwarta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, a masz jakieś określone plany?
      Taak i to jest największy plus <3

      Usuń
  7. Pierwsza i druga pozycja z Twojej listy interesują mnie najbardziej. Mam nadzieję, że uda mi się je wkrótce przeczytać :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    http://happy1forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To razem oczekujemy dnia premiery ^^

      Usuń
  8. Czekam niecierpliwie na "Tysiąc pięter" :)

    Pozdrawiam Agaa
    http://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Co przyniesie wieczność oraz Tysiąc pięter bardzo mnie ciekawi, wgl. to przypomniałaś mi, że od dawna planuję zabrać się za serial Plotkara :D
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na wszystkie wymienione przez Ciebie lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niektóre okładki są takie piekne <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/stylewepl-and-justfashionnow.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzeba przyznać, że okładki są piękne.
    "Tysiąc pięter" brzmi jak "Futu.re" - w kwestii tych wieżowców i arystokracji mieszkającej na najwyższych piętrach. Nie wiem czy przeczytam, jeszcze się waham.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam jeszcze "Futu.re", ale warto dopisać do listy!

      Usuń
  14. Jakoś żadna z tych pozycji mnie do siebie nie przekonuje :/ Ale ostatecznie dość ciekawie brzmi ta ostatnia, ale jeszcze się zastanowię nad jej przeczytaniem... Poczekam na kilka recenzji i zobaczę czy warto :)
    Pozdrawiam!
    Zaczytana-w-fantastyce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może pojawią się jakieś - mnie kusi ten bajkowy klimat!

      Usuń
  15. Nie mogę doczekać się pierwszej pozycji!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje szczęścia dla mnie? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje recenzje i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka