2017-03-07

NB - NEW BOOKS /marzec

Heeeej,
Znowu będę unikała zdjęć w tym poście.  Komputer dalej odmawia współpracy, więc muszę sobie radzić inaczej. Wiecie ile jest premier w marcu? Multum. Gigantyczna ilość.  Jednak mój plan na ten miesiąc był opracowany już na początku lutego. Za chwilę go poznacie.  Te tytuły zawładnęły moim sercem.  Oby wnętrze książek było równie dobre!
Podziwiajcie!


Pierwsza cudowna okładka,  czyli Kim Holden "O wiele więcej15.03.2017

OPIS: Miłość to dziwna sprawa. Pojawia się znikąd. Nie ma w niej logiki. Nie da się jej zmierzyć. To mieszanka uczuć i pasji – połączenie niebezpieczne, podsycające miłość... ale również nienawiść. Poznałem obydwa te uczucia i jestem w nich ekspertem.
Zakochałem się w Mirandzie ślepo i bezgranicznie. Wyidealizowałem sobie jej obraz. Jednak marzenia są niczym dym. Unoszą się nad nami, nieuchwytne, aż w końcu wydaje nam się, że ich pragniemy. I potrzebujemy.
Taka była również Miranda. Ulotna niczym dym.
Myślałem, że jej pragnę. Sądziłem, że jej potrzebuję.
W końcu jednak dopadła mnie szara rzeczywistość.
Wypatroszyła mnie ze złudzeń niczym okrutny drapieżnik.
Rzeczywistość bywa podła.
Tak jak Miranda.
A ja potrafię być czasem strasznym głupcem... Który mimo wszystko nadal wierzy.
W marzenia.
W ludzi.
I w miłość.

Druga wspaniała okładka oraz zbiór poezji, czyli Rupi Kaur "Mleko i miód" 01.03.2017

OPIS: Mleko i miód. Milk and Honey to opowieści o miłości i kobiecości, ale też przemocy i stracie. W krótkiej, poetyckiej formie skrystalizowały się pełne cielesności emocje. Każdy z rozdziałów dotyka innych doświadczeń, łagodzi inny ból. Rupi Kaur szczerze i bezkompromisowo ukazuje kobiecość we wszystkich jej odcieniach, cudowną zdolność kobiecego ciała i umysłu do otwierania się na miłość i rozkosz mimo doznanych krzywd.

Kolejna zachwycająca oprawa i scenariusz, czyli J.K.Rowling "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć.  Oryginalny scenariusz" 15.03.2017

OPIS: Pobyt magizoologa Newta Skamandera w Nowym Jorku miał być tylko krótką przerwą w podróży. Jednak gdy ginie jego magiczna walizka i fantastyczne zwierzęta wydostają się na wolność, zaczynają się prawdziwe kłopoty. Scenariusz filmowy "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć" to nowa, oryginalna opowieść inspirowana podręcznikiem dla uczniów Hogwartu autorstwa Newta Skamandera. J. K. Rowling, autorka bestsellerowej, uwielbianej na całym świecie serii o Harrym Potterze, tym razem debiutuje w roli scenarzystki filmowej. Jest to epicka, pełna przygód opowieść w najlepszym wydaniu, fantastyczna galeria niesamowitych postaci i magicznych stworzeń. Nieważne, czy jesteś fanem Pottera, czy po raz pierwszy spotykasz się ze światem czarodziejów, ta pozycja jest obowiązkowa dla każdego kinomana i czytelnika.
P.S. Leksykon inspiracja/pierwowzór też pojawi się w księgarniach! 


Intrygująca historia, czyli Leisa Rayven "Zły Romeo" 29.03.2017

OPIS: Cassie była uroczą dziewczyną z wielkimi ambicjami. Piekielnie zdolny Ethan miał reputację złego chłopca. Zagrali Romeo i Julię – i zmieniło się wszystko. Wielka miłość, jak w dramacie Szekspira, była im pisana. Jednak zły Romeo złamał Julii serce. . .
Kilka lat później grają razem na Broadwayu. Gdy spotykają się na scenie, są zmuszeni do konfrontacji z własnymi emocjami. Ethan próbuje odzyskać zranioną Cassie, jednak oboje w niczym nie przypominają siebie sprzed lat. . .
Czy kiedy kurtyna opadnie, ujawnią, co tak naprawdę kryje się w ich sercach?


Spotkanie z wspomnieniami, czyli Cassandra Clare "Opowieści z Akademii Nocnych Łowców" 01.03.2017

OPIS: Simon Lewis był człowiekiem i wampirem, a teraz staje się Nocnym Łowcą. Jednak wydarzenia Miasta Niebiańskiego Ognia odarły go ze wspomnień i Simon nie bardzo wie, kim jest. Wie, że przyjaźnił się z Clary i że przekonał skończoną boginię Isabelle Lightwood, żeby się z nim spotykała... ale nie ma pojęcia, w jaki sposób. Kiedy zatem Akademia Nocnych Łowców ponownie otwiera swoje podwoje, Simon rzuca się w nowy świat polowania na demony, zdecydowany odnaleźć siebie, odnowić dawne związki i stać się prawdziwym Nocnym Łowcą. Jednak wkrótce zdaje sobie sprawę, że w Akademii nic nie jest proste i oczywiste...
(Simon, Simon, Simon - już wiem,  że będę uwielbiała tę książkę)


Jakie macie plany? Pokrywają się, czy są całkiem inne? Piszcie! 

/Korzystałam ze strony DataPremiery/

22 komentarze :

  1. Książki "Promyczek" i "Gus" sprawiły, że pokochałam Kim Holden, dlatego baardzo wyczekuję "O wiele więcej" :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam czytam i dochodze do wniosku, ze ksiazek nie znam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/black-coat.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten miesiąc jest idealny by je poznać :)

      Usuń
  3. O wiele więcej przeczytam z pewnością, co do pozostałych książek to nie wiem :D z marcowych nowości zachwycił mnie (lub zachwyca, bo jeszcze czytam) drugi tom Krainy Martwej Ziemi Jacka Łukawskiego :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo będzie można zachwycać się pomysłami pani Holden :)
      Nie słyszałam...

      Usuń
  4. Przymierzam się do zdobycia "Fantastycznych zwierząt i jak je znaleźć" :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ogromną ochotę na "Mleko i miód", ale sięgnę po to dopiero na wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na książki J.K Rowling czekam z niecierpliwością <3

    Pozdrawiam Agaa
    http://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże widziałam dziś w empiku Historię z Akademi Nocnych Łowcow, ona krzyczała "kup mnie, kup mnie" a ja jej że musi poczekać ale kupię na pewno :D
    I w sumie każda oprócz "Mleko i miód" mnie ciekawi" <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, dobrze to rozumiem :\
      "Mleko i miód" jest druzgocące, ale warto przeczytać!

      Usuń
  8. Kurczę, o żadnej z tych książek nie słyszałam. Na razie mało czytam, ale w wakacje nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również planuje przeczytać Mleko i miód ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. "O wiele więcej" muszę przeczytać obowiązkowo, bo "Promyczek" i "Gus" zrobiły na mnie spore wrażenie i jestem ciekawa, czy autorka i tym razem mnie zachwyci ;)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyny powód by czytać kolejne książki autorki :P

      Usuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka