2017-04-27

LUBIĘ TO /przegląd kwietnia/

No hej,
Wydawało mi się, że kwiecień będzie bardzo długim miesiącem. Pierwszy tydzień wlókł się niemiłosiernie długo, a tu już koniec.  Jednak chyba powinnam się do tego przyzwyczaić, co nie?
Co robiłam w kwietniu?

SERIALE MIESIĄCA

Oglądałam wiele seriali. 
Zbyt dużo ich było, żeby teraz o nich pisać, więc planuję niedługo opublikować post o moich ulubieńcach.
Wśród nich znajduje się: Flash, SKAM, Lucyfer i ...

KSIĄŻKI MIESIĄCA

źródło
Czytałam - zaskoczeni? Poznałam aż 10 niesamowitych historii!
Cała prawda (prosta opowieść, która pokazuje trudności młodych osób, ich walkę)
Starter (ciekawe wprowadzenie do Endera)
Ender (znakomita, genialna książka, tłumacząca wszystkie sekrety, Hyden <3)
Czerwone jak krew (mafjne środowisko i życie w Skandynawii przedstawione doskonale)
Białe jak śnieg (więcej o historii Lumikki w Pradze i kolejne ciekawe wątki)
Czarne jak heban (co tu się odksiążkowało? Nie spodziewałam się tego, ale warto poznać)
Biorąc oddech (czy tylko ja zaczęłam od ostatniej części? Ta historia jest bardzo smutna i kochana zarazem )
Pan Tadeusz (13-zgłoskowiec może być miłą lekturą)
Zerowa Maria i puste pudełko (najbardziej pokręcona historia miesiąca!)
Dom sióstr (wreszcie przeczytałam tę książkę, jestem z siebie dumna!)


MUZYKA MIESIĄCA

Słuchałam muzyki - wszędzie i zawsze!
A tak wygląda moje TOP3
Harry Styles - Sign of the times
Maggie Lindemann - Pretty girl
Grzegorz Hyży -O Pani!

FILM MIESIĄCA

Gdy już minęły święta, nadszedł czas na relaks (taki życiowy paradoks). Akurat przełączając kanały, znalazłam ten film.

Tornado w Nowym Yorku (2008)
Nowy York nawiedziły dziwne zjawiska pogodowe. Tornado, śnieg, ogromne burze. Nikt się tego nie spodziewał. Doktor Lawrence przewidując najgorsze, stara się opracować strategię działania. Pomaga jej wierny zespół. Pytanie, które towarzyszy widzowi od początku seansu: Czy świat będzie istniał dalej? 

P.S. Znacie filmy o podobnej tematyce? Piszcie!







Miłego, zaczytanego, słonecznego maja!

20 komentarzy :

  1. Wow, zaczęłaś serię "Oddechy" od ostatniego tomu? :D to baaardzo dużo musisz nadrobić, bo poprzednie tomy są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszło przez przypadek :P Wiem, że wiele przede mną - myślę szybko przeczytać!

      Usuń
  2. Uwielbiam takie historie jak "Tornado". Ja bardzo polecam "World War Z", "2012", "Pojutrze", "Epicentrum" - chociaż pewnie już je oglądałaś. I bardzo zazdroszczę wyniku! Piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam jeszcze filmu "Pojutrze" - dzięki za propozycje!
      Dzięki! :*

      Usuń
  3. Kurcze ja w tym miesiacu tylko 2 ksiązki przeczytałam :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyniku! Czytałam Startera ale szczerze mówiąc nie zachwycił mnie na tyle, żebym sięgnęła po drugi tom i w sumie też nie miałam go skąd wziąć. Ale skoro mówisz, że genialna to może poszukam, chociaż już wiele nie pamiętam ze Startera :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    zaczytana-w-fantastyce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Jakoś sobie poradzisz. Wystarczy traktować ją jako osobną książkę :)

      Usuń
  5. Naprawdę zaczęłaś serię Oddechy od ostatniego tomu...?! Och nawet nie wiesz ile straciłaś! :D
    Pozdrawiam ciepło ♥
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaa Hazzik!
    Zawsze podziwiam Cię, za tyle przeczytanych książek w ciągu jednego miesiąca. Ja czasami nawet jednej nie potrafię skończyć...
    Filmu nie znam, a książek jakoś też nie kojarzę :P.
    Jeśli chodzi o seriale, obejrzałam SKAM i muszę Ci napisać, że teraz uważam, że był naprawdę słaby... Obejrzałam "13 reasons why"... brak słów. Gorąco Ci polecam ten serial!
    Riverdale również!
    Miłego weekndu xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3
      Dziękuję! Czasami są ciekawsze rzeczy niż czytanie :P
      W "SKAM" widać trochę braków, ale i tak kocham bohaterów i ich historie ^^
      Te dwa jeszcze przede mną, ale jest długi weekend, więc się uda :)
      Nawzajem!

      Usuń
  7. 10 książek!? Ooo rany gratuluję :D W tym Pan Tadeusz!? No teraz to cię podziwiam. :D Ja od początku roku przeczytałam jedną lekturę, a była nią Kamizelka, która ma jakieś 10 stron. xDD
    Nigdy nie słyszałam o tym filmie, ale wydaje się być ciekawy, jak bedzie kiedyś leciał w TV to obejrzę. :D
    Pozdrowionka! :>
    http://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^
      Pan Tadeusz jest niczego sobie i przyjemnie się czyta :)
      Polecam!

      Usuń
  8. Z tych wszystkich wymienionych książek czytałam tylko jedną... "Pana Tadeusza" ;P Aaaa i "Biorąc oddech - gdzieś mi ta powieść umknęła. W sumie dobrze, że zaczęłaś od ostatniego tomu, bo jest najlepszy ;)
    Gratuluję świetnego wyniku!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo ty!
      Genialna książka, ta gra uczuć i wszystko poplątane. Chyba podoba mi się taki chaos :P
      Dzięki!

      Usuń
  9. Gratuluję wyniku! Jak znajdujesz czas na czytanie i oglądanie?

    OdpowiedzUsuń
  10. Piona, mi też podobał się Pan Tadzio! ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje szczęścia dla mnie? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje recenzje i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka