2017-04-08

MONOLOG Z KSIĄŻKĄ W DŁONI *TBR*

Hejka!
Po kilku miesiącach przyszedł czas na kolejny olbrzymi stos, który oczywiście mam w planach przeczytać jak najszybciej to możliwe. Ostatnio bardzo dobrze mi szło, więc myślę, że teraz będzie podobnie. Poza tym terminy z biblioteki gonią, a uwierzcie, lepiej zachowywać tam pokojowe stosunki. Wszystko dla książek :)

Czerwone jak krew | Białe jak śnieg | Czarne jak heban
Cieniutkie trzy książeczki - w ogóle nie wiem o czym. Nie mam pojęcia, co się tam wydarzy, ale tak pięknie wyglądały na półce w bibliotece. Musiałam sprawdzić jak się mają u mnie w domu. Mam jeszcze dwa tygodnie na przyglądanie się nim. Będę korzystać.
Oczywiście też przeczytam ^^

Pan Tadeusz
Epopeję Mickiewicza poznawałam już w fragmentach jakiś czas temu. Teraz czas na całość. Jestem pozytywnie nastawiona i mam opracowany na nią genialny plan, który pewnie się nie uda, ale ważne że jest. Codziennie jedna księga i zdążę na odpowiedni termin - na dzień omawiania w szkole. Czy mi się uda?

Dziady część IV
Skoro Mickiewicz to już na całego. II i III część już znam to jeszcze IV i I...
Nie spodziewałam się, że tak bardzo przypadną mi do gustu jego dzieła.

Starter | Ender
Natalia z bloga Fioletowy Notes zachęcała mnie do tych książek. Miałam czytać już w styczniu, ale coś mi przeszkodziło. Yhm, yhm, czas. Teraz mam zamiar poznać tę duologię i zobaczyć, o co tyle szumu.

Dom sióstr
Chwilka, ile ja się zbierałam za tę książkę? Trzy miesiące? Chyba już nadszedł czas!

Bez szans
"Bez winy" i "Bez słów" uwielbiam całym sercem. Tyle łez, uśmiechów i emocji nie dostały ode mnie żadne inne książki. Oczekuję takiej samej bogatej uczty i tutaj!

Trzymajcie za mnie kciuki!
A jaki Wy  macie plan?

24 komentarze :

  1. Mam w domu ta ksiazke biale jak snieg, ale jeszcze jej nie przeczytalam :-)

    mary-jozwiak.blogspot.com - moj blok klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja własnie zaczynam dziś tę serię :)

      Usuń
  2. Też mam w planach "Starter" :D Pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. "Bez szans" jest świetne. Czytaj koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie posiadam tej książki i nie spotkałam się z nią jak dotychczas, ale wydaje się być fajna :) Fajny blog ;D Obserwujemy? Daj znać u mnie ♥ Pozdrawiam, miłego dnia :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze trzy książki mam i jak najbardziej polecam, dużo się tam dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie czytam i masz rację, sporo akcji :)

      Usuń
  6. Uda Ci się z Panem Tadeuszem, też będąc w szkole przeczytałam takim sposobem całego, na szczęście jest wierszowany więc szybko się czyta :D ja dziś zaczęłam Paxa <3 pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie czytam tym sposobem od wczoraj i na razie mi się udaje, mam nową miłość hah 😂
      Miłej lektury!

      Usuń
  7. Starter jest na mojej liście do przeczytania już od dłuższego czasu, ale jakoś nigdy nie mam okazji jej dorwać :(
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Ah, dawno mnie nie było na blogerze! Lecę nadrobić wszystkie Twoje posty!
    Dasz radę z Panem Tadeuszem, pamiętam jak ja czytałam Qvo Vadis: codziennie po 5 rozdziałów i jakimś cudem wyrobiłam się na termin :D
    Te 3 pierwsze książki przypominają mi Pretty Little Liars. Nie można rozpoznawać książki po okładce, jednak te są świetne i myślę, że powieść może być tak samo dobra haha. Ładna okładka sprawia, że jakoś tak lepiej się czyta tę książkę :D
    Odpisałam ci na komentarz, zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia, bo ich dużo - do egzaminu zdążysz 😂
      Jak tobie się udało może mi też?
      Nie znam PLL, ale ta pierwsza trójka na razie (po kilku stronach ) zapowiada się przednio :)
      Wpadnę!

      Usuń
  9. Ten miesiąc zapowiada się u Ciebie ciekawie ^^ Ja się niestety jakoś nie mogę przełamać do książki "Bez słów" i odłożyłam chyba w połowie :c Ja raczej jadę na spontanie, planuję jedynie doczytać w końcu Podróżniczkę :D
    MÓJ BLOG 💘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda, bo wszystko się rozkręciło i było ciekawie :)
      Jak nie ma o czym zrobić posta, zrób o niczym - działa jak widać :p
      Powodzenia w czytaniu!

      Usuń
  10. O, cóż za piękny komplet. Czytałam większość z twojej listy :D
    Ja Dziadów nie cierpię... Dwójka jeszcze była spoko. Ale jak czytałam trójkę to zasypiałam średnio co stronę ;/
    Trylogia Salli Simukki jest taka sobie. Ni to mnie ziębi, ni to mnie grzeje. Ma ładne okładki i tyle XD
    Starter!! Najfajniejsza chyba z całego tbru :D

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :)
      "Dziady" w sumie ciekawe...
      Jak to? Historia Lumikki urzekła mnie już po pierwszej części. Nie wydaje mi się, żeby coś się zmieniło w tej sprawie ^^
      Może, ale to chyba "Ender" zasługuje na to miano :P
      Buziaki :*

      Usuń
  11. Starter mi się podobał, ale nie miałam jeszcze okazji przeczytania drugiego tomu. Z innych książek to kojarzę tylko Mickiewicza, co chyba nikogo nie zdziwi xD Reszty nie znam!
    Pozdrawiam!
    zaczytana-w-fantastyce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie chyba "Ender" lepszy :P
      To dobrze :P

      Usuń
  12. kiedyś chciałam przeczytać ta trylogię Simukki, ale jakoś zapomniałam o tym :D
    Może nadrobię?

    pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że książeczki z tej serii są warte czytania!

      Usuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka