2017-04-22

POMALUJ PISANKĘ /monolog/

Hej,
Dziś utrzymam jeszcze nastrój wielkanocny, bo zostałam nominowana do pisankowego TAGU przez Just yśkę z bloga Z miłości do książek. Natomaist TAG stworzyła Magic Wizard autorka bloga Zaczytana w fantastyce. Dziękuję serdecznie i zapraszam!

Najpierw zasady:
Wybieramy 4 bohaterów z różnych książek i w formie pisanki tworzymy zbiór cech (charakteru lub wyglądu). Natomiast te 5 cech losujemy z książki, w której występuje bohater. Następnie sprawdzamy, czy te cechy pasują do bohatera książkowego, czy są całkowitą pomyłką.

1. Lily - "Sekretne życie pszczół"


AROGANCKA
A to nie cecha Harry'ego w mniemaniu Snape'a?
Lily nie potrafiła być arogancka, była zbyt miła.
SPOKOJNA
W porównaniu do innych nastolatek dziewczyna była aż za spokojna.
ŁYSA
Na pewno nie. Mało prawdopodobny fakt.
NIERUCHOMA
Zinterpretujmy to tak, że działała, a nie stała w miejscu. Wtedy wszystko ma sens. Chciała poznać przeszłość, uciec od złego życia, być samodzielną osobą.
GŁUPIA
Czasami jej się zdarzało mieć głupi pomysł np. ucieczka, ale ogólnie kierowała się zdrowym rozsądkiem :)


2. Marta - "Marta, która się odnalazła"


UŚMIECHNIĘTA
Taak! Uśmiech gościł na jej twarzy nawet, gdy wszystko wokół się sypało :)
SZCZERA
Starała się. Tylko czasami nie wychodziło. Dużo tajemnic miała w swoim życiu.
OLŚNIEWAJĄCA
To jest cecha, którą dostrzegali wszyscy w osobie Marty... oprócz niej. W tym gronie był także rycerz, czyli jej przyszły wybranek serca (mam taką nadzieję, że teraz po skończonej książce połączą się oni gdzieś tam w fikcyjnych zaświatach)
MROCZNA
Marta nie znała swojej przeszłości, ale czy to znak, że była mroczna? Nie, określiłabym to jako zagadkę, tajemnicę.
MILCZĄCA
To na 100% można wykluczyć! Marta, podobnie jak ja (druga Marta) gadała cały czas ^^


3. Amy - "Aż po horyzont"

IDEALNA
Dla Rogera tak <3
LUBIĄCA LUKSUS
Nie wydaje mi się. Kierowała się innymi wartościami, odległymi od bogactw materialnych.
SILNA
Oczywiście! Po tym co przeżyła musiała być silna.
Nawet samo siedzenie na fotelu pasażera pokazywało jej siłę.
UPARTA
Również. Ale w jej przypadku to pozytywna cecha.
ODWAŻNA
Podobnie jak w punkcie 'silna'.


4. Mare - "Czerwona królowa"



CICHA
Może kiedyś była cichą dziewczynką, ale kto pamięta te czasy?
ZHAŃBIONA
Maven chciał tego dokonać, ale nie wydaje mi się, żeby kiedykolwiek udało mu się.
BYSTRA
Mhm, potrafiła wywęszyć wszystkie skomplikowane relacje na zamku, wśród Srebrnych.
SILNA
Wewnętrznie tak. Gdy Mare posługiwała się swoją mocą elektryczności też pokazywała siłę. Tylko że często była tłumiona i blokowana! :(
SZYBKA
Jej brat był szybszy :P



I jak Wam się podobają moje pisanki? 
Zapraszam wszystkich chętnych do zabawy!

Miłego weekendu!

22 komentarze :

  1. Wybrnęłaś z tą nieruchomą :D
    O i wzmianka o HP <3
    Jeju, ja już prawie nie pamiętam charakteru Mare... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      <3
      Mare cały czas mi krąży po głowie :)

      Usuń
  2. Super zabawa <3
    Nie czytałam żadnej z tych książek i muszę to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Jej brat był szybszy" - wygrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hhaha - łysa - fajna cecha charakteru. xDD
    Z tych wszystkich bohaterek znam jedynie Mare, ale niezbyt za nią przepadam. xD
    Bardzo jajcarski TAG xDDD
    Pozdrowionka! :>
    http://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat wyglądu :P
      Jak to? Jest super!
      Buziaki :*

      Usuń
  5. Pierwszy raz spotykam się z taką formą postu! Podoba mi się to!
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do zabawy!
      Faktycznie, rzadko można spotkać takie TAGi :)

      Usuń
  6. Oo Mare. Jestem ciekawa jak tam jej dalsze losy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Już niedługo koniec niepewności :)

      Usuń
  7. Ah, Czerwona królowa... Moja boleść w oku XD
    Fajny tag ;)

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozwaliło mnie to łysa 😁
    Ooo kochana Mare <3 właśnie czytam drugi tom czerwonej królowej :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy i przymyslany tag, ja bym miała problem z takim :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/gray-bomber-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Troszkę szkoda, że nie wspomniałaś, że jest to mój autorski tag :(
    A tak po za tym to wyszło Ci super! Znam tylko Mare ale zgadzam się ogólnie z jej pisanką :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    zaczytana-w-fantastyce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, przepraszam, umknęło mi - zaktualizuję :)
      Super ^^

      Usuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje szczęścia dla mnie? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje recenzje i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka