2017-05-27

KSIĄŻKA PRAWDĘ CI POWIE /monolog z książką w dłoni

Hej,
Nastał wreszcie majowy ciepły weekend, więc najwyższy czas na chwilę gdybania i spekulacji, do których zaprosiła mnie Justyna z bloga Z miłości do książek. Wpadnijcie do niej!

TAG jedyny w swoim rodzaju, bo to książka zostaje wróżką, a my słuchamy jej bez mrugnięcia okiem.
Potrzebna jest tylko jedna książka z naszej biblioteczki, którą otwieramy na dowolnej stronie. Spoglądamy na daną stronę i pierwsze zauważone słowo zapisujemy przy odpowiednim pytaniu. Nie oszukujemy!
Teraz czas na interpretację, analizę i rozwinięcie myśli :)

Kto zgadnie jaką książkę wybrałam? Taaak, to "Simon i inni homo sapiens"! Już za nim tęsknię :( Chyba czas czytać ją ponownie, ale ale... teraz przedstawiam Wam TAG. Jego narracyjne oryginalne teksty są przed Wami. Zobaczymy, co mi przepowie!

1. Słowo, które określa Twoją osobowość.

Śpi. Tego akurat mi ostatnio brakuje, ale czasami "śpię dla innych". Wystarczy, że otworzę książkę lub włączę kolejny odcinek serialu. Czyli tak. Śpię!

2. Słowo, które określa Twoje marzenia.

Prawda. Moje marzenia to jedna wielka prawda, której nie można kwestionować! Odwiedzę krainę jednorożców!

3. Słowo, które powinieneś powiedzieć swoim wrogom.

Nie. Przecież nigdy nie usłyszą 'tak', więc dostają jedno krótkie, ale jak bogate w treść, głośne NIE!

4. Słowo, które opisuje Twoje życie uczuciowe

Złote. Złote, niedostępne, ekskluzywne. Tak wszystko rozumiem, Simon. A może ja tak nie chcę?

5. Słowo, które opisuje coś, co nigdy Ci się nie wydarzy.

Zaraz. To na pewno nigdy się nie wydarzy. Nie pouczę się zaraz. Nie umyję naczyń za chwilę. Zaraz nie nastąpi nigdy i chyba tak jest lepiej.

6. Zdanie, które powinnaś sobie wytatuować.

Ale nie, wcale nie jest łatwiej.  A kto powiedział, że jest. Jak dla mnie to jest dobry pomysł na tatuaż, bo tak wyrwany z kontekstu ma jakąś moc.

7. Zdanie, które opisuje, co powinnaś zrobić, by zapewnić sobie natychmiastowe bogactwo.

Daj znać, jeśli w końcu porozmawiasz z mamą, okej? Mama dobra na wszystko. Kolejna niezaprzeczalna prawda. Może warto porozmawiać?
Tak przy okazji, życzę wszystkim mamom z okazji Dnia Matki spełnienia marzeń, cierpliwości i wytrwałości!

źródło

8. Zdanie, które powinnaś wykrzyczeć, wskakując na pokład statku, na którym odpłyniesz w podróż swoich marzeń.

Więc tak. Dobra, to nie jest zdanie pod względem gramatycznym,  ale z przymrużeniem oka możemy je uznać. Chyba powinnam to trochę rozwinąć. 'Wiec tak, zazdrościcie?' To by było pełniejsze i poprawniejsze. Ach, już nie mogę się doczekać tej podroży!

9. Zdanie, które opisuje Twoją przyszłość.

Jak smakuje kawa? Ble! Moja przyszłość będzie czarna i gorzka.  O nie, co się ze mną stanie!

10. Otaguj nowych blogerów i zadedykuj im jakieś zdanie

Po prostu się postaraj. 
Wolny czas koali
Wyznania uzależnionej od książek
Jools and her books

Myślałam, że będę trafiała na same przypadkowe, bezsensowne słowa, jednak ze wszystkiego da się wykrzesać trochę magii i humoru. Udało się!
Trochę smutno, że zabrakło Oreo :(

Zaczytanego weekendu!

18 komentarzy :

  1. dziękuję Ci za nominację, z przyjemnością odpowiem. muszę się tylko zastanowić nad książką :D obawiam się że nie wyjdzie mi tak ładnie jak Tobie :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na posta. Na pewno będziesz miała wiele zabawy z tworzeniem kolejnych punktów!

      Usuń
  2. W sumie to zdanie do wytatuowania nie byłoby takie znowu złe.. :D

    Pozdrawiam ;)
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno miałoby jakiś przekaz :)

      Usuń
  3. Świetny TAG, już dawno niczego takiego nie wykonywałam, a po Twoim poście nabrałam ochoty :)
    Uwielbiam punkt 4., wyszedł Ci wręcz perfekcyjnie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do zabawy!
      Ach, dziękuję ^^

      Usuń
  4. Super udały ci się te odpowiedzi!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super tag i super odpowiedzi :)

    Pozdrawiam Agaa
    ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudny pomysł <3 Naprawdę podziwiam Twoją kreatywność, bo sama mając takie odpowiedzi jakie wylosowałaś chyba nie umiałabym skleić niczego ciekawego :D A co "Simona", nie wiedziałam, że aż tak go polecasz i chyba po niego sięgnę :)
    Pozdrawiam (i zapraszam, oddaję wszystkie szczere komentarze ^^)
    Czytam, piszę, recenzuję, polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Nie było trudno, ale dziękuję :)
      Simona warto czytać. Dla oreo!

      Usuń
  7. I tak masz ciekawsze życie niż ja, mnie książka zupełnie nie polubiła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, przykro. Może warto odwiedzić inną "wróżkę"? ^^

      Usuń
  8. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne! ;D
    Uwielbiam ten TAG a Tobie wyszedł super ;D
    I zdanie na tatuaż jest idealne ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Your Post So Nice And Giveing Nice Information. You Want Personal Care and Beauty Products in Cheap Price click this website
    Alpinecart

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka