2017-05-06

MONOLOG Z KSIĄŻKĄ W DŁONI *LBA 9*

Hej,
Dawno nie było żadnego TAGU. Czas to zmienić! Przychodzę z odsieczą i nominacją od autora bloga Boku no Bookstyle (odwiedźcie jego zakątek). Dziękuję!
Ten TAG przypomina trochę LBA, więc tak je potraktuję. :)
Zapraszam!

1. Twoje sposoby na organizacje czasu?

Wracam do domu. Zwiedzam internet. "O nie, o nie, jutro czwartek i fizyka i chemia i polski i x innych przedmiotów, co ja zrobię, chyba nie zdążę!"
A tak naprawdę to wszystko jest zaplanowane. Dokładnie, skrupulatnie, co do minuty. Jeśli kojarzycie taką idee jak Bullet Journal to wiedzcie, że to właśnie jego zasługa, że posty są zawsze, oceny są dobre ,a ja dalej czytam książki i oglądam seriale.

2. Ile czasu dziennie spędzasz nad lekcjami bądź, ogółem mówiąc, szkołą?

Trochę mało, ale cały czas szukam idealnego systemu, który sprawi, że będę umiała (jest), będę rozumiała (czasami), zdążę powtórzyć języki obce i przedmioty rozszerzone codziennie (kiepsko).
W szkole jak każdy przeciętny uczeń spędzam 7/8 godzin, w domu około dwóch, więc chyba w sam raz :)
źródło

3. Ulubiony bohater serialowy?

Hmm, jak mam odpowiedzieć? Imieniem!
Lucyfer z "Lucyfera", Mieciu, Stiles z "Teen Wolfa", Roy z "Arrowa", Isak z "SKAM" i oczywiście Cisco z "Flasha" <3
Jak widać nie ma jednego, tylko cała grupa.

4. O której wstajesz, kiedy idziesz do szkoły, a kiedy masz wolne?

O 6 rano, gdy wybieram się do szkoły. To jest straszne! Jem śniadanie dosłownie z zamkniętymi oczami. I pomyśleć, że kiedyś czytałam książkę przy płatkach z mlekiem.
Natomiast w weekendy pozwalam sobie wstać o 8. Trzeba przecież jakoś no... przeżyć Dzień Bez Podręczników. Najlepiej cały, więc warto wstać już rano, a nie w południe. Czasami zdarzają się dni kiedy łóżko i książka to najlepsze rozwiązanie. Nawet gdy zbliża się pora kolacji, a ja dopiero się powoli budzę.

5. Najgłupsza książka, jaką czytałaś?

"Chłopak, który stracił głowę". Przeczytałam pytanie i już zaczęłam się śmiać na myśl o tej książce. Uwielbiam ją za wszechobecny humor, który nigdy nie znika. Polecam serdecznie, bo czasami warto poczytać sobie, tylko żeby się pośmiać. :P

6. Autor, który Cię denerwuje.

Hmm, chyba nie ma takiego. To zależy od mojego humoru. Może kiedyś nastanie taki moment, kiedy z chęcią i uśmiechem na twarzy sięgnę po "Quo Vadis" - kilka podejść już miałam, ale niestety nieudanych.

7. Wolisz oglądać filmy/seriale w Internecie czy w TV?

Zależy. Trochę tu, trochę tam. Podstawowe pytanie co jest bliżej pilot czy tablet. Obliczę sinusa kąta alfa i prawdopodobieństwo, spierwiastkuję wynik i zdecyduję.
Nie ma dla mnie różnicy, oba źródła krzyczą, żeby oglądać kolejny odcinek, więc oglądam :P

źródło

8. Lubisz się uczyć?

Tak! Co najważniejsze, wiele informacji pamiętam z lekcji (nie licząc przedmiotów ścisłych, bo ich nie rozumiem w ogóle) przez co wystarczy, że przeczytam notatki, zrobię zadanie i umiem. Przygotowanie na sprawdziany to tylko trochę pracy z zakreślaczem, ołówkiem i podręcznikiem. Łatwo jest, ale pewnie do czasu...

9. Chciałabyś nauczyć się jakiegoś azjatyckiego języka?

Mhm. W styczniu moją szkołę odwiedziła Chinka. To spotkanie na lekcji angielskiego zapadło mi w pamięci, bo potrafiłam narysować/ napisać słowo "chmura" za pomocą tych skomplikowanych znaczków. To już chyba jakiś krok w stronę rozpoczęcia nauki chińskiego. Prawda?

10. Lubisz czereśnie?

Czyżby pytanie retoryczne? Hah, humor mi dziś dopisuje :P
Szczerze to mogę powiedzieć, że gdy nadchodzi dzień moich urodzin na czereśniach w sadzie pojawiają się dojrzałe soczyste czereśnie (kto się spodziewał?), więc moje torciki są zazwyczaj z dodatkiem tego przepysznego owocu. Dodatkowo kolczyki z czereśni to arystokratyczna ozdoba :P

Nominuję autorki blogów Fioletowy Notes oraz Między Półkami
Moje pytania
1. Gdzie wyruszyłabyś w podróż?
2. Lubisz książki historyczne?
3. Jaki serial albo film skradł ostatnio twoje serce?
4  Masz ulubiony słodki dodatek do książki?
5. Jakiego języka obcego oprócz angielskiego uczysz się?
6. Jaki jest twój ulubiony ship?
7. Bajka z dzieciństwa, o której nigdy nie zapomnisz to...
8. Lepiej ci się skupić przy muzyce, czy w całkowitej ciszy?
9. Wymień 5 rzeczy, za które jesteś wdzięczna.
10. Plan na przyszły tydzień (3 rzeczy, które oderwą cię od rutyny).

Zaczytanego weekendu!

29 komentarzy :

  1. Lucyfer z ,,Lucifera'' - uwielbiam jego akcent! A na wspomnienie o Isaaku cały czas się uśmiecham; w tamtym sezonie (trzecim) wyjątkowo się rozpłakałam i póki co nadal uważam, iż jego epidoty były najlepsze. Pozdrawiam.

    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy mówi "Detective" uśmiech od razu pojawia się na moje twarzy <3
      Tak, wzruszające jak mało które :'(

      Usuń
    2. Gdy mówi "Detective" uśmiech od razu pojawia się na moje twarzy <3
      Tak, wzruszające jak mało które :'(

      Usuń
  2. Ja TV nie oglądałam od... paru lat ;P Nawet jeśli mnie coś zainteresuje - jakiś film, albo serial, to nagrywam, a później przewijam reklamy. Taki cwaniak ze mnie ;P
    I zdecydowanie od czereśni wolę wiśnie, ale tymi pierwszymi też nie pogardzę :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też coraz mniej oglądam telewizji, prędzej szukam w internecie...
      To zapraszam!

      Usuń
  3. Stiles <3 Ja bym jeszcze dorzuciła Isaaca i Dereka :)
    Chyba muszę zacząć prowadzić Bullet Journal...
    Ja właśnie więcej zapamiętuje z lekcji fizyki czy chemii niż np. historii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, tak <3
      Dobry pomysł, naprawdę :)
      To jesteś całkowitą odwrotnością mnie ^^

      Usuń
  4. Fajne pytania i oczywiście Stiles z TW najlepszy haha "<3

    Pozdrawiam Agaa
    http://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Brakowało mi u ciebie tagu. Kocham je czytać <3
    Kurcze, przez to pytanie mam teraz ochotę na wiśnie.
    podziwiam cie za taka organizacje, ja staram się być jednak nie mam praktycznie czasu na ksiązki więc czytam je o 1 w nocy, bądź sama je pisze haha
    Nika x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och <3 Ale już jest :)
      Jeszcze trzeba trochę poczekać albo odwiedzić sklep :P
      Czasami tak się zdarza, że doba jest za krótka, mi ostatnio udaje się ją ogarnąć - na szczęście :)
      Buziaki!

      Usuń
  6. Taki Bullet Journal pozwala mieć wszystko w jednym miejscu :) Fajna sprawa.
    Odpowiedzi bardzo fajne, jednak na pytaniach się zwiodła. Twoje są zdecydowanie lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście <3
      Dlaczego? Ciekawe były :)
      Jak chcesz to również możesz na nie odpowiedzieć ^^

      Usuń
  7. Stiles z Teen Wolfa to życie. Chce już nowe odcinki, bo nie mogę wytrzymać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest! Ja też.. zabijam czas innymi serialami - polecam :P

      Usuń
  8. O, rzeczywiście wygląda jak takie LBA, tylko że o jedno pytanie mniej :D
    Bullet Journal? Nigdy nie słyszałam, aczkolwiek brzmi fajnie. Sama zapisuję sobie na kartce, którą później wieszam nad biurkiem, listę zadań - od lekcji, przez naukę do sprawdzianów, aż do postów i opowiadań do napisania. Uwielbiam tę satysfakcję, kiedy wszystko jest oznaczone jako zrobione! :D
    Również lubię się uczyć - to znaczy, uwielbiam sam proces zgłębiania jakiejś wiedzy, uczenia się o rzeczach, które mnie fascynują. Kiedy jakiś temat mnie zainteresuje, to potrafię przekopać cały Internet i pojechać do biblioteki w poszukiwaniu informacji. Biblioteka to magiczne miejsce ♥
    Zazdroszczę, że wynosisz tyle z lekcji, u mnie różnie bywa w sumie. Jestem wzrokowcem i czasem trudno zapamiętać mi z samego słuchania. Podczas uczenia się zawsze przygotowuję sobie duże, kolorowe notatki, zapamiętuję, zapisując informacje.
    O matko, czereśnie ♥ Toż to jedne z najlepszych owoców na świecie. O matko, ale mam teraz na nie ochotę. No i rzeczywiście, w roli kolczyków spełniają się znakomicie :D
    Pozdrawiam ciepło!
    P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli działasz podobnie jak BuJo, tylko że nie w zeszycie, a na kartce :)
      Jeśli lubisz się uczyć to już połowa sukcesu. Ja jestem połączeniem słuchowca i wzrokowca, więc łatwo mi idzie :)
      <3
      Buziaki!

      Usuń
  9. Ja też bardzo lubię się uczyć! I mam nadzieję, że nigdy nie przestanę poznawać świata, bo to świetna zabawa.

    Pozdrawiam
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń
  10. współczuję wstawania o 6 rano, ja zupełnie się rozleniwiłam na studiach, normalnie wstaję o 9, raz na dwa tygodnie o 6.30 i mam z tym wielki problem :D uwielbiam Twoją odpowiedź na pytanie 7 :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak jutro wstanę ... zazdroszczę :)
      Ach dziękuję :*

      Usuń
  11. Bardzo przyjemny tag :) Jak to miło usłyszeć (raczej przeczytać), że nie tylko ja nie ogarniam przedmiotów ścisłych. Jeśli chodzi o organizacje czasu też jestem noga, może kiedyś mi się uda coś z tym zrobić ;) AAA czereśnie! O, nie, aż mi się przypomniało jak mój tata z wujkiem ścieli to piękne drzewko rosnące na działce :((
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piąteczka!
      Potrzebna jest praktyka do organizacji bez tego ani rusz!
      Oj, szkoda :(

      Usuń
  12. Ach, Bullet Journal. Miałam dwa podejścia i do tej pory nie mogę się przemóc. Cóż, organizacja to raczej moja słaba strona :'D.
    Uczenie się jest super! A najlepiej jak nauczyciel opowiada z pasją. Jak dla mnie bomba.
    E tam. Truskawki rządzą!
    Pozdrawiam,
    Sowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu, szkoda, że ci się nie udało :(
      Też uwielbiam takich nauczycieli!
      Może remis?

      Usuń
  13. Dziwn pytanie z tym autorem, który cię denerwuje xD I ja właśnie czytam Quo Vadis - lektura.... Masakrejszyn xD
    Czereśnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba też niedługo będę musiała się przemóc i przeczytać :P
      <3

      Usuń
  14. Lucek jest przecudowny ♥
    Rany wstawanie o 6 to zło :(

    Nominowałam cię do tagu :d
    http://coraciemnosci.blogspot.com/2017/05/ksiazka-prawde-ci-powie-tag.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak <3
      Ale niedługo się skończy :P
      Dzięki ^^

      Usuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje szczęścia dla mnie? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje recenzje i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka