2017-06-24

Film "Zakazane życzenie" / monolog z książka w dłoni

Hej,
Skoro wszyscy czytali "Zakazane życzenie", ja też musiałam sprawdzić, o co tyle szumu. Próbowałam nawet coś napisać o tej cudownej książce, ale moje próby były bezsensowne. Nie potrafiłam opisać za pomocą słów tego, co sprezentowała autorka na stronach swojej powieści. Uczta przepełniona miłością i magią. Cudo!
Dlatego postanowiłam poszukać aktorów i aktorki, którzy mogliby występować w filmie na podstawie "Zakazanego życzenia" autorstwa Jessiki Khoury.

Poprzednie "filmy":
Promyczek
Czerwona Królowa

Aladyn (Christian Navarro)

To jest mój Aladyn. Wiem, że oglądam za dużo seriali, ale własnie w taki sposób znalazłam doskonałego aktora do odgrywania mojej postaci Złodzieja. Wyobrażacie sobie takiego Aladyna?
Podczas czytania książki towarzyszyło mi wyobrażenie Aladyna w wersji disnejowskiej. Średniej długości czarne włosy, kapelutek i małpka na ramieniu.
Wystarczy go tylko trochę ucharakteryzować, wysłać na zamek Kaspidy i wszystko będzie dobrze. Ach, nie mogę się doczekać...
Ale to nie Kaspida jest najważniejsza tylko...

Zahra (Ella Purnell)

To zadanie jest najtrudniejsze. Dlaczego? Bo średnio mi się spodobała postać Zahry w wersji książkowej. Jej manipulacje i częściowy egoizm doprowadziły do całkowitego skreślenia tej bohaterki przeze mnie. Chyba jestem jedną z nielicznych, które nie mogą znieść Pani Dżinn.
Wraz z tym pojawia się problem. Jak wybrać aktorkę, która nie sprawi, że jeszcze bardziej znienawidzę Zahrę?

Kaspida (Gad Gadot)

Tak! Tak! Tak!
Musiałam tu wrzucić jakiegoś superbohatera. Kaspida walczyła w swoim królestwie o dobro i sprawiedliwość, a Wonder Women  również jest wyszkolona w tym temacie. Liczę na to, że księżniczka zrobi show, na jakie zasługuje każdy widz. Szczerze to polubiłam ją bardziej niż Zahrę... Trudniej będzie znaleźć dla niej Strażniczki, gdy czytałam książkę kojarzyły mi się one z bajkami Barbie, gdzie dziewczyny musiały ochronić świat, czy pokonać złą czarownicę. Ach, wspomnienia z dzieciństwa...

Darian (Ryan Cooper)

Darian jest dziełem przypadku. Nie pamiętam już jego wyglądu z opisów w "Zakazanym życzeniu" dlatego wybrałam najlepszego z najlepszych. Ryan Cooper jako Darian będzie urzekał swoim wyglądem (a jak inaczej, przecież jest księciem), a także wiele namiesza. Wydaje mi się to doskonałym wyborem.  Już nie mogę się doczekać tego filmu!

Czytaliście? Jak wrażenia? 
Co sądzicie o takiej  amatorsko dobranej obsadzie?

11 komentarzy :

  1. Nie czytałam jeszcze tej książki, ale po twoich opisach mogę stwierdzić, że aktorów dobrałaś idealnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czytaj! Wszystko dla magii! Dziękuję! ^^

      Usuń
  2. idealnie wybrałaś Aladyna <3 chętnie obejrzałabym ekranizację z tak obsadą :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie dobrani aktorzy - z żeńskimi w zupełności się zgadzam, a co do męskich, to jednak wolałabym, aby Darian był brzydszy od Aladyna ;P Wiem, czepiam się ;)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat z tym tagiem to sie nie moge odnaleźć w temacie :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post !! Nie czytałam jeszcze książki, ale po twoim poście na pewno po nią sięgnę i sprawdzę czy twoje typy u mnie bedą takie same :)

    Pozdrawiam Agaa
    ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O Boże, genialny film by Ci wyszedł. Pięknie pasują do swoich ról <3
    W ogóle patrzyłam na zdjęcia i takie "o ja wiem ona będzie Zahrą" i patrzę faktycznie :D Kurcze dobry scenarzysta bylby z Ciebie <3

    Buziaki
    coraciemnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje mi szczęścia? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje opinie i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka