2017-06-27

LUBIĘ TO /przegląd czerwca

Hej,
Mamy już od kilku dni wakacje! Yupi! Jakoś od razu więcej energii!
Zanim pojawią się wakacje na blogu (na które jeszcze nie mam pomysłu...), czas podsumować czerwiec. W moim przypadku był on udany, większość czasu leniuchowałam i patrzyłam jak połowa szkoły biega za nauczycielami. Niezapomniany widok! :P

Skoro leniuchowałam, wiele książek przeczytałam, pozbawiona innych obowiązków.

źródło
Naucz się żyć (ciekawy poradnik, a jeszcze lepsze cytaty)
Słowik (jedno wielkie WOW, przerażająca historia Drugiej Wojny Światowej)
Franco (dlaczego ta książka jest tak cieniutka?)
Kochając pana Danielsa (miłość od pierwszego spojrzenia bez granic)
Chłopiec z latawcem (Afganistan i poruszająca historia)
Maria i puste pudełko 3 (świat gry jest interesujący i brutalny... jeszcze 4, 5, 6 i 7!)
Ania z Avonlea (uwielbiam tę rudowłosą dziewczynę!)
Odkąd cię nie ma (dużo muzyki i przyjaźni, i odwagi)
Królewska klatka (dzieło i cudo druzgoczące czytelnika)
Behawiorysta (książka Mroza za mną, brawo!)
Confess (co moje emocje zrobiły ze mną?)
Wiele światów Albiego Brighta (gonitwa za pytaniami w równoległych wszechświatach, jak Flash)

Nie potrafię czytać w ciszy, więc towarzyszyło mi dużo, dużo muzyki!

Mniej więcej wyglądało to tak, w rozszerzeniu o inne utwory Beatelsów i chłopaków z One Direction...

Ach, i znalazłam czas na kilka filmów! Jeden z nich to:

źródło
Było sobie pies (2017)
Film opowiada historię z perspektywy psa, który po każdym życiu ma kolejne. Cała produkcja powstała na podstawie książki Był sobie pies, którą recenzowałam kilka tygodni temu. Teraz obejrzałam film i uważam, że równie dobrze oddaje morał płynący z całości. Nie zabrakło wszechobecnego humoru, ale też wzruszających scen. Każdy właściciel był inną osobowością, całkiem różną od pozostałych. Półtorej godziny minęło szybko, za szybko.


Zaczytanych wakacji!

8 komentarzy :

  1. Oglądałam Był sobie pies i ten film za sprawą piesków, jest taki uroczy❤ i jednocześnie wzruszający.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też muszę obejrzeć był sobie pies :) gratuluje wyników.<3

    Pozdrawiam Agaa
    http://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tobie też się spodoba!
      Dzięki!

      Usuń
  3. Ja to bym chciała się tak wyleniuchowac z ksiażką <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/white-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój czerwiec wypadł strasznie jeśli chodzi o książki, ale to wszystko przez sesję ;-;
    Muszę obejrzeć film 'Był sobie pies' :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz wakacje to nadrobisz :D
      Tak jest!

      Usuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje szczęścia dla mnie? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje recenzje i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka