2017-06-29

NEW BOOKS /lipiec

Hej,
Mam dla Was kilka propozycji na rozpoczynający się niedługo miesiąc. Książek jak zwykle jest wiele, ale mi udało się wybrać kilka, na które mam największą ochotę. Wśród nich "Piękne złamane serca" z prześliczną okładką oraz kawałek polskiej twórczości autorstwa Sandry Nowaczyk.
Jestem niezmiernie ciekawa!
 (informacje ze strony datapremiery.pl)

"Współcześni kochankowie", 04.07.

Błyskotliwa i zabawna powieść o tym, co to znaczy nareszcie wydorośleć wiele lat po osiągnięciu dojrzałości.Elizabeth, Andrew i Zoe od czasów studenckich przez lata wspólnie przeżywali swoje życiowe wzloty i upadki. Teraz zbliżają się do pięćdziesiątki, mieszkają w samym sercu Brooklynu i z przerażeniem stwierdzają, że ich dzieci właśnie zaczęły ze sobą sypiać.
"Współcześni kochankowie" to niezwykle dowcipna opowieść o ekscytującym uroku młodości, piorunującym zaskoczeniu rzeczywistością wieku średniego i o tym, że zamiłowania – do gotowania, muzyki czy pielęgnowania przyjaźni – nigdy nie przemijają, przeciwnie, z biegiem lat ewoluują i dają coraz lepsze owoce.

Friendzone, 05.07

Tatum i Griffin przyjaźnili się prawie od kołyski. Byli dla siebie jak brat i siostra. Tak zawsze było i tak już miało pozostać.
Jeden taniec na balu maskowym zmienił wszystko.
Teraz oboje są pełni sprzecznych emocji. Czy będą chcieli za wszelką cenę pozostać przyjaciółmi? Przecież to ona zawsze miała być najważniejsza. Kiedyś sobie to obiecali. I do tego oboje mają partnerów. A co, jeśli tylko jedno z nich będzie chciało... no właśnie, czego?
Gdy do głosu dochodzą uczucia, czasami wszystko zdaje się rozpadać... i kiedy nie masz na kim się oprzeć, czujesz, że spadasz i że już nigdy się nie podniesiesz.




Piękne złamane serca, 05.07.

Ja byłam odważna. Ona była szalona. Razem sprawiałyśmy kłopoty
Caddy i Rosie są nierozłączne. Bardzo się różnią, ale to tylko je do siebie zbliża. Gdy Caddy kończy szesnaście lat, zdaje sobie sprawę, że chciałaby być taka jak jej przyjaciółka – pewna siebie, przebojowa i zabawna. Wtedy w ich życie wkracza śliczna oraz – jak się okazuje – skrywająca pewną tajemnicę Suzanne. I wszystko staje się jeszcze bardziej skomplikowane. Przeszłość Suzanne stopniowo wychodzi na jaw, teraźniejszość wymyka się spod kontroli, a Caddy zaczyna dostrzegać, że problemy mogą być bardzo ekscytujące. Jednak budowanie przyjaźni i próby zaleczenia starych ran są dużo boleśniejsze, niż którakolwiek z dziewczyn się spodziewa. Caddy wkrótce przekonuje się, że kłopoty potrafią się mnożyć w niesłychanym tempie.




"Indeks szczęścia Juniper Lemon", 05.07.

Julie Israel - Indeks szczęścia. Juniper Lemon"Indeks szczęścia Juniper Lemon" jest przezabawną, a jednocześnie poruszającą opowieścią o ważnych, a także z pozoru błahych wydarzeniach, które przewracają życie do góry nogami. 
Minęło sześćdziesiąt pięć dni od wypadku, który na zawsze odmienił życie Juniper. Świat bez jej cudownej starszej siostry Camilli stał się zimnym i smutnym miejscem. Pewnego dnia Juniper odkrywa list siostry napisany w dniu wypadku. List, w którym Cam zrywa z tajemniczym "Ty". Juniper jest w szoku – nic nie wiedziała o związku siostry i ziejąca dziura w jej sercu wydaje się jeszcze większa: kim tak naprawdę była Cam? Postanawia się tego dowiedzieć, odkryć tożsamość adresata i dostarczyć mu list. Ale wtedy coś gubi. Drobiazg, niewielką kartkę. Jedną z wielu, na których codziennie notuje swój prywatny poziom szczęścia i katalog własnych "wzlotów i upadków dnia". A ta fiszka jest wyjątkowa: zawiera tajemnicę, o której nikt nie może się dowiedzieć. 
Do czego prowadzi grzebanie (dosłownie i w przenośni) w cudzych śmieciach? Czy odkrywanie małych i wielkich tajemnic otaczających ją ludzi to jest właśnie to, czego Juniper potrzebuje, aby uporządkować własny życiowy bałagan?
Na jakie nowości czekacie?

24 komentarze :

  1. Hm... Jeśli mam być szczera, zaciekawił mnie tylko opis "Pięknych złamanych serc" . Ta książka może być fajna, taka luźna, odrywająca od rzeczywistości. Czekam na nią!
    http://beautifulspacesblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mam nadzieję, że coś takiego znajdę w tej książce :)

      Usuń
  2. Nie słyszałam o żadnej z tych książek, ale "Piękne złamane serca" mnie zaciekawiły.

    https://holding-some-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc mały plan na lipiec już jest :)

      Usuń
  3. Akurat z tych nowości nie czekam na nic. Natomiast wiem, że w lipcu ma pojawić się nowa książka Lauren Oliver "Replika" i ją chcę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, też słyszałam, ale nie wydaje mi się, żebym ją przeczytała :/

      Usuń
  4. Ciekawi mnie książka "Piękne złamane serca".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo się przekonamy co w trawie piszczy :P

      Usuń
  5. Pieknych złamanych serc? Chyba nie znam :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/white-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Z wymienionych mam zamiar przeczytać ,,Friendzone" :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszą powieść mogłabym przeczytać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno książka zapełni mile wieczór :)

      Usuń
  8. Jedynie "Piękne złamane serca" zaciekawiły mnie, ze wszystkich wymienionych książek. :)

    Pozdrawiam serdecznie.
    niezapomniany-czas-czyli-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. "Piękne złamane serca" mają cudowną okładkę :D Może właśnie na tę powieść się skuszę ;)
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  10. Współcześni kochankowie brzmią ciekawie, jak to się stało, że nie słyszałam jeszcze o tej książce... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że uda mi się przeczytać "Indeks szczęścia Juniper Lemon" ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawi mnie Friendzone, ale pomyślę jeszcze czy po nią sięgnę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie cztery z chęcią bym przeczytała :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje szczęścia dla mnie? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje recenzje i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka