2017-07-09

URODZINY 2 /monolog z książką w dłoni

Hej,
Dziś dla mnie, a szczególnie dla tego bloga ważny dzień. Trzeba go uczcić.

Dwa lata. 
Całe dwa lata w miarę regularnych postów na blogu.  
Recenzji, opowiadań i monologów.
Multum przeczytanych książek, obejrzanych seriali i filmów.
Wiele wspaniałych komentarzy i rozmów.
Dziękuję!

źródło
Codzienne doglądanie tego zakątka było niezmiernie interesującym zajęciem. Pierwszy komentarz cieszył, 150 cieszy, a 2500 także. Coś czuję, że to się nigdy nie zmieni. Dziękuję wam serdecznie za tak wiele miłych słów i własnych opinii, a czasami za krytykę i wskazania błędów. Naprawdę było to pomocne! Kieruję te słowa do wszystkich 176 obserwatorów, a także do każdego z osobna!

Uwielbiam udoskonalać własne posty przed ich opublikowaniem. Często pierwotna recenzja zostaje całkowicie zmodyfikowana. Jednak to nie zmienia faktu, że dalej śmieję się ze swoich tekstów. Czytając recenzję z października albo kwietnia, potrafię wybuchnąć śmiechem, chociaż to było tak niedawno. Nie wydaje mi się, żeby tak szybko zachodziły przemiany w moim umyśle. Inne opinie powodują, że mam ochotę kolejny raz przeczytać daną książkę - np. "Harry Potter i przeklęte dziecko". Niesamowite!

Może teraz trochę statystyk? Nie bójcie się, policzmy tylko do trzech!
  1. Co mnie zmieniło na zawsze /recenzja
  2. New Books - wrzesień
  3. English Matters /recenzja

Tak oto przedstawia się spis najchętniej czytanych postów. Jeśli jeszcze ich nie znacie, warto sprawdzić, co w trawie piszczy :)

Uroczyście wkraczając w kolejny rok blogowania warto sporządzić jakiekolwiek plany. 

Koniec z recenzjami. Zrozumiałam wreszcie, że moje recenzje są odległe od wyobrażenia definicji słowa 'recenzja' zawartego w mojej głowie jak i w słowniku. Wraz z nowym rokiem przybywają OPINIE. Ogólnie, dalej będzie luźno, śmiesznie (albo nie) i subiektywnie.

Poprawa formy. O czas i regularność nie muszę się martwić, ale forma i wygląd posta rzadko spełniają moje oczekiwania. Staram się powoli to zmieniać, dlatego jesteście świadkami różnych prób. Udanych i nieudanych.

Na pewno napiszę 'naprawdę'. Te dwa słowa bardzo, bardzo często pojawiają się na tym blogu. Tylko rzadko udaje mi się pamiętać, które powinno się pisać razem, a które osobno. Nawet teraz sprawdzałam...

Zawieszenie seri(al)owo. Wiecie, to miała być seria, która porwie czytelnika, zachęci do serialu lub serii książkowej. Miało być pięknie, ale pojawił się problem. A nawet kilka. Po pierwsze, nie wiedziałam, co pisać, by zaciekawić, a zarazem niczego nie zdradzić. Po drugie, te posty zyskiwały mały odzew z waszej strony, więc mi tym bardziej się nie podobało. Ostatnią sprawą jest to, że były rzadko, choć w ubiegłych miesiącach chciałam spróbować je rozwinąć, ale jak to bywa... nie wyszło.
(Pojawi się więcej o seriach i serialach w monologach, które osobiście uwielbiam!)

Może Wy posiadacie jakieś pomysły, na coś co chcecie znaleźć na tym blogu. Czekam na propozycje w komentarzach lub na e-mailu!

Na sam koniec chciałabym Wam jeszcze raz serdecznie podziękować za ten rok spędzony ze mną i moimi pomysłami.  Czuję się zaszczycona!


25 komentarzy :

  1. 2 lata to gupa czasu! Gratuluję i życzę kolejnych stu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego, staruszko (w sensie blogerko)! I sto lat więcej, chociaż nie wiem, czy tyle z nami wytrzymasz :D

    Pozdrawiam!
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy :D Na razie mi się podoba!

      Usuń
  3. Ja mam rocznicę za dwa dni, więc prawie bliźniaczki, haha :D
    Gratuluję! Wiem, jaka ciężka jest "praca" blogera i naprawdę (nie "na prawdę" :P) doceniam ludzi, którzy prowadzą swoje strony tak długo. Życzę jak najwięcej takich rocznicowych postów <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, Patty z bloga pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie: sto lat! :) Ja mam taką okropną przypadłość, że zapominam o każdej swojej rocznicy. Dosłownie! Nie pamiętałam ani o pierwszej, ani o drugiej. Ale cóż, do trzech razy sztuka. :D
    Jeśli chodzi o bloga: ja osobiście najchętniej i w pierwszej kolejności wchodzę na takie... nietypowe posty. Wiem, że Ci to dużo nie powie (:D), ale właśnie jak zobaczę na liście czytelniczej coś nowego, poruszenie jakiegoś ciekawego tematu związanego z książkami itd., to zawsze zajrzę. Chociażby z ciekawości. :D

    NaD okładkę - dawne LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I'm following you now. Visiting you back! Thanks for your comment. Waiting for more content in the page.
    Greetings!
    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, patrz jak śmiesznie. Ja mam jutro swoje dwa lata bloga, haha <3 Gratuluję i życzę sukcesów, myślę, że ten blog osiągnie dużo, bo naprawdę dobrze go prowadzisz!
    Miłego wieczoru Bello!
    https://beautifulspacesblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego najlepszego :D gratuluję :D troszkę się przeraziłam, jak przeczytałam "koniec z recenzjami" xd wgl, wiesz, że 22 mój blog będzie obchodził również 2 urodziny? piąteczka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! No bo koniec z recenzjami :P
      To sto lat!

      Usuń
  8. O prosze heheh mi się Twoje "recenzje" zawsze strasznie podobały <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/elunopl-sklep-z-przyszoscia.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, gratuluję i życzę kolejnych dwóch! :D
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję świetnie spędzonych dwóch lat! :D Życzę, aby kolejne lata przyniosły Ci tyle uśmiechu na twarzy, co te poprzednie. Życzę dalszych sukcesów i cieplutko pozdrawiam! :)

    https://karolina-czyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Sto lat! <3 i życzę Ci kolejnych wielu lat!

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam Cię! 2 lata to szmat czasu i świetnie, że wytrwałaś :D
    Życzę Ci dalszego rozwijania swojej pasji i dzielenia się nią w jak największym gronie :*
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  13. Och, dawno mnie tu nie było :D
    nie sadziłam, ze aż tyle czasu minęło... W każdym razie życzę Ci dalszych sukcesów w prowadzeniu bloga, weny, wielu ciekawych książek i wspaniałych czytelników :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, że wróciłaś ^^
      Dziękuję!

      Usuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje szczęścia dla mnie? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje recenzje i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka