2017-08-01

LUBIĘ TO /przegląd lipca

Hej,
Widzicie to? Przegląd LIPCA. Pierwszy miesiąc wyczekiwanych wakacji się kończy. Jednak nie zmienia to faktu, że jestem zadowolona z tego czasu.
Bawiłam się jak małe dziecko.
Czytałam jak prawdziwy mol.
Pisałam jak znany autor.
Oglądałam bajki i seriale nie zważając na mijające godziny.
Spałam i gotowałam.

Przy takim wspaniałym grafiku udało mi się przeczytać ponad 10 książek, a dokładnie 11.
Zerowa Maria i puste pudełko 4 (świat gry i Daiya)
Zerowa Maria i puste pudełko 5 (mój srebrzysty walczy!)
Ania na uniwersytecie (kilka lat nauki i... myśli o Gilbercie)
Ania z Szumiących Topoli (Ania znów zaskarbiła sobie u wszystkich nowych znajomych)
Wymarzony dom Ani (było cudnie mimo kilku złych wydarzeń, ale znalazło się wiele bratnich dusz)
Will Grayson, Will Grayson (wieczór pełen śmiechu i miłości)
Dwór cierni i róż (zepsuli moją ulubioną baśń!)
Kot Bob i ja (przedstawiona z humorem historia wstawania na nogi wraz z kotem)
Projektantka (nigdy tak dużo nie musiałam się domyślać, ale miła lektura)
Indeks szczęścia Juniper Lemon (RECENZJA)
Jeden dzień (dwadzieścia lat w tydzień, ale działo się!)


MUZYKA

Zacznijmy od tego, że Ed (w Polsce - kto jedzie?) i znowu Beatlesi <3
a poza tym:

FILM

Ten miesiąc zdominowały bajki na kinowym ekranie. Skoro wkroczyłam do świata dzieci to bez ograniczeń!

źródło
Gru, Dru i Minionki
Zabawna i rozrywkowa animacja nie tylko dla dzieci. Dobra, tylko dla dzieci, bo gdy się zobaczy te małe słodkie Minionki od razu człowiek zamienia się w dziecko.
Gru i Dru po wielu latach odkryli się jako rodzeństwo. Jednak nie mogą się tym cieszyć, bo na ich drodze staje Balthazar... z lat 80. Ta bajka jest po prostu śmieszna, miejscami dziwna i głupia, ale dalej wywołuje wiele radości.
Auta 3
Auta 3. TRZY. Zastanawiałam się co jeszcze mogą wymyślić producenci tego uniwersum, składającego się przede wszystkim  z samochodów. Wyścigi - odhaczone. Tajniaki - check. Czas na treningi - nie martwcie się w całkiem innej wersji - nowoczesnej. Bohaterowie też inni, bo każda gwiazda kiedyś gaśnie i jest zastępowana nowym obiektem. Jednakże Zygzak nie chce się poddać. Walczy aż zrozumie swoją sytuację. Niesamowite efekty, wciąż zabawny Złomek i różnorodne charaktery - bogatsze niż zło i dobro. Warto!

Jak Wam minął ten miesiąc?

16 komentarzy :

  1. "Dwór mgieł i furii" jest wielokrotnie lepszy od pierwszej części. Pierwsza była słaba, a w drugim tak bardzo jestem zakochana. :) "Will Grayson, Will Grayson" właśnie niedawno skończyłam i to jest moja ulubiona książka Greena:)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, to może ja też się zakocham <3
      Super!

      Usuń
  2. Czytaj "Dwór mgieł i furii"! :D ♥ Innych książek z Twojej listy nie czytałam. xd U mnie też lipiec książkowy, filmowy i serialowy. A i jeszcze musiałam dwa tygodnie poświęcić na praktyki. -.-
    Zaczytanych kolejnych miesięcy! :D
    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już czeka drugi tom, może mi się spodoba!
      Dzięki!
      Zaczytanego!

      Usuń
  3. Uwielbiam muzykę, jaką tworzy Ed :) zawsze przyjemna dla ucha - nieważne, czy się go lubi, czy nie :)
    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pewnym czasie i tak się polubi :)

      Usuń
  4. Gratuluję tylu przeczytanych książek :>

    Pozdrawiam Agaa
    https://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. narobiłaś mi ochoty na Auta :D tak, tak, tak. jak skończę Peaky Blinders to czas na jakąś kreskówkę :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wynik! :) Ja przeczytałam 8 książek a jeśli chodzi o filmy to aż sama się dziwię, bo udało mi się znaleźć czas na kilka tytułów m.in. "Charlie St Cloud", "Volta", "Zaginiona dziewczyna" czy "Świat w płomieniach". Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Gratulacje! "Voltę" też miałam obejrzeć, ale zabrakło czasu :(

      Usuń
  7. +10000 punktów za gif z Minionkami <3
    Widzę, że miałyśmy podobny grafik w lipcu, hehe

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lecą na konto Ravenclawu!
      Najlepszy <3

      Usuń
  8. Ja już nie pamiętam kiedy cokolwiek czytałam, ale muszę jak najszybciej zakupić czytnik chociaż na pierwszym planie jest inna rzecz, a właściwie trzy. Co do Minionków mam na liście filmów/bajek do obejrzenia! ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i on się doczeka. Książek nigdy za wiele :)
      Miłego oglądania!

      Usuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje szczęścia dla mnie? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje recenzje i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka