2017-08-03

NEW BOOKS /sierpień

Hej,
Przed nami drugi miesiąc wakacji (wszechobecna panika)! Na pocieszenie warto sięgnąć po książki. Jakie nowości przypadły mi do gustu w sierpniu? Zobaczcie!

Mia Sheridan - Bez uczućBEZ UCZUĆ 


Nieszczęśliwa miłość do Lydii odebrała Broganowi wszystko. Ciężko zraniony staje się wyrachowany i skupia się na swoim biznesie i na zemście. Bo miłość wcale nie jest cierpliwa ani łaskawa.
Życie Lydii wyglądało kiedyś zupełnie inaczej – była bogata, bezpieczna i kochana. Teraz fortuna się od niej odwróciła. Rodzinna firma znalazła się na skraju bankructwa, lecz Lydia zrobi wszytko, by ją uratować. Gdy na jaw stopniowo wychodzą tajemnice jej bliskich, dziewczyna odkrywa, że niebezpieczeństwo może grozić także jej. Nie przypuszcza jednak, że największy cios padnie z najmniej spodziewanej strony...
Czy w sercach Lydii i Brogana na nowo zakwitnie miłość, chociaż wybrali życie bez uczuć?

DZIEWCZYNA Z BROOKLYNU


"Doskonale pamiętam ten moment: stoimy nad brzegiem morza, patrząc, jak zachodzące słońce rozświetla horyzont. Wtedy Anna zapytała: "Czy wciąż byś mnie kochał, gdybym zrobiła coś naprawdę złego?". Co mogłem odpowiedzieć? Anna była kobietą mojego życia. Za trzy miesiące mieliśmy się pobrać. Oczywiście, że ją kochałem, niezależnie od tego, co zrobiła. Tak przynajmniej myślałem, gdy ona gorączkowo szperała w torebce i wręczała mi zdjęcie, mówiąc: "Oto, co zrobiłam". Patrzyłem oszołomiony na jej sekret i wiedziałem, że nasz los odmienił się bezpowrotnie. Zszokowany, odszedłem bez słowa. Kiedy wróciłem, było już za późno – Anna zniknęła. Od tamtej chwili wciąż jej szukam. "
Raphaël jest wziętym pisarzem. Od kilku miesięcy spotyka się z Anną, która pracuje jako stażystka na pogotowiu w paryskim szpitalu, gdzie oboje się poznali. Podczas romantycznej podróży na Lazurowe Wybrzeże Raphaël, którego męczy tajemniczość Anny, przypiera ją do muru pytaniami o jej przeszłość. Po burzliwej kłótni dziewczyna opuszcza ukochanego i wraca do Paryża. Raphaël jedzie za nią. Na miejscu okazuje się, że dziewczyna zniknęła. Raphaël wraz z najbliższym przyjacielem, emerytowanym inspektorem policji, zaczyna jej szukać. Poszukiwania okazują się dużo bardziej skomplikowane, niż obaj początkowo myśleli. W wyniku prywatnego dochodzenia wychodzi na jaw, że Anna nie jest wcale tą osobą, za którą się podawała. Kobieta znalazła się w wielkim niebezpieczeństwie z powodu swojego udziału w nierozwiązanej sprawie sprzed dziesięciu lat.

MILION ODSŁON TASH 

Natasha, zwana Tash, to prawdziwa fangirl. Uwielbia czytać, a jej ukochany pisarz to Lew Tołstoj. Jej pokój wypełniają cytaty z jego książek i plakaty.
Jest też vlogerką. Na jednym ze swoich kanałów na podstawie "Anny Kareniny" Tołstoja tworzy wraz z paczką przyjaciół serial internetowy "Nieszczęśliwe rodziny".
Pewnego dnia Tash nie może uwierzyć własnym oczom: liczba subskrybentów jej kanału na YouTubie rośnie w błyskawicznym tempie. I zaczyna się: GIF-y, fanarty, szaleństwo na Twitterze, ciągły przyrost followersów... Pisze do niej nawet Thom Causer, jeden z najseksowniejszych youtuberów, prosząc o numer telefonu, bo chce ją lepiej poznać. Nominacja do najważniejszej nagrody vlogerów staje się dla niej ukoronowaniem ciężkiej pracy.
Jednak wraz z rosnącą liczbą odsłon swojego kanału dziewczyna poznaje też samą siebie. Czy znajdzie odwagę na miłość w realu? Czy razem z przyjaciółmi udźwignie ciężar sławy?

***
"Fangirl" uwielbiam całym sercem, ale coś czuję, że Tash daleko do takiego cuda (ale wypada sprawdzić)! Musso i Sheridan to autorzy, których po prostu czytam, nie zastanawiając się nad tym, czy mam ochotę, czy nie. Oni są dobrzy, zawsze zachwycają i zadowalają. Ufam im!
Jak wyglądają wasze plany?

41 komentarzy :

  1. "Milion odsłon Tash" ciekawi mnie, bo jako vlogerka jestem megaciekawa, jak o tym zjawisku piszą inni. :)
    Co prawda "Fangirl" nie przypadła mi do gustu, ale mam nadzieję, że z tą książką będzie inaczej.
    Pozdrawiam!
    Zapraszam na konkurs, w którym do wygrania jest książka “Moja Lady Jane”

    OdpowiedzUsuń
  2. ,,Bez uczuć" to książka, którą bardzo chcę przeczytać i co widzę ją w zapowiedziach to mam coraz większą na nią ochotę :D I ten róż na okładce, obłęd!

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  3. "Milion odsłon Tash" to moje absolutne must have :D Ale "Dziewczyna z Brooklynu" również brzmi interesująco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Każda nowość jest interesująca, a szczególnie od Musso!

      Usuń
  4. "Dziewczyna z Brooklynu" oraz "Milion odsłon Tash" bardzo mnie ciekawią :)
    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem strasznie ciekawa tych książek. Najbardziej chyba Bez Uczuć, bo mam ogromną słabość do autorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, Mia Sheridan skrada serca <3

      Usuń
  6. W końcu trochę mniej tych nowości. Trochę się zaoszczędzi ;) Ja czekam tylko na najnowsza powieść Mii Sheridan :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba oszczędzać, bo jesienią będzie wysyp wspaniałości ^^

      Usuń
  7. "Milion odsłon Tash" i "Dziewczyna z Brooklynu" to tytuły, które na pewno poznam, nie ma innej możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dwie pierwsze pozycje mnie zainteresowały. ;) Jednakże nie spieszy mi się z nimi. xd
    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można poczekać aż minie szum i spokojnie czytać :) Mi się akurat spieszy :P

      Usuń
  9. Ja ogólnie mam bardzo wielka ochotę przeczytać tę pierwszą powieść ''Bez uczuć'', ale wcześniej muszę sięgnąć po ''bez słów''. Już dawno mialam te ksiazke przeczytac, ale zabraklo czasu. Wszystkie książki Musso uwielbiam i jak tylko będę mieć możliwość to sięgnę po tę nowość z wielką przyjemnoscia.
    Pozdrawiam!
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez słów jest znakomite - oczekuję tego samego w Bez uczuć <3
      Super!

      Usuń
  10. "Milion odsłon Tash" właśnie czytam i... na razie mogę powiedzieć, że to interesująca pozycja, ale że zostało mi jeszcze z 150 stron to nie daje żadnego werdyktu - w końcu wiele może się zmienić. Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak dobrze, że jest interesująco! Czekam na recenzję!

      Usuń
  11. Bardzo lubię Musso, więc jestem bardzo ciekawa jego nowej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bardzo ciekawa Bez Uczuć :)

    Pozdrawiam Agaa
    https://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że szybko przeczytasz!

      Usuń
  13. Ja mam w planach "Dziewczynę z Brooklynu" :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Wybrałaś akurat te książki, które sama chętnie przygarnę w tym miesiącu :D

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie zawiodą nas!

      Usuń
  15. Widzę że podobają ci się podobne książki co mi. Już nie mogę się doczekać aż je przeczytam mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Bez uczuć już czytałam i bardzo mi się podobało <3 Dziewczynę z Brooklynu przedwczoraj zamówiłam, wczoraj przyszła, więc już niedługo biorę się za czytanie :D A Milion odsłon... nie jest to dla mnie obowiązkowa lektura, ale kusi mnie porównanie do "Fangirl", która bardzo mi się podobała ;P

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, myślę, że ja też się nie zawiodę!
      Czekam na opinię!

      Usuń
  17. skończyłam dziś bez uczuć i kurde, nie wiem co powiedzieć. serio. to chyba będzie najcięższa recenzja, jaką kiedykolwiek musiałam napisać :D ciekawi mnie Tash, bo słyszałam już o niej trochę dobrego :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Milion odsłon Tash koniecznie muszę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wlaśnie czytam "Dziewczynę z Brooklynu" i jestem coraz bardziej zaintrygowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. "Milion odsłon Tash" wydaje się bardzo ciekawą lekturą, której chętnie dam szansę.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie znak. Tylko nie Mroczny Znak. ^^
Komentuj, wyrażaj swoje opinie, bądź aktywny. Wiesz, ile to daje szczęścia dla mnie? Każdy komentarz to wielkie wydarzenie. Nie jesteś tylko komentatorem. Jesteś najważniejszą osobą, jaka jest na świecie.
Dziękuje bardzo, że czytasz moje recenzje i przemyślenia. Czuję się tym zaszczycona :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka